Stop maar met zweven! Wat dachten onze zeemeeuwen wel? We gaan die kanariepietjes eens oppeuzelen met haar en al? Sorry zwak zwak zwak. We zijn de terugronde zwak begonnen tegen allemaal kandidaat play-off 2 en zelfs een degradatiekandidaat! Stop met zweven! Tijd om de ambities bij te stellen vrees ik...
Goed begonnen aan de wedstrijd, maar na de goal van Tchité was het minder, toch kregen we nog kansen genoeg om te scoren. Spijtig, maar zeker geen drama gezien onze nog altijd grote voorsprong op nummer 7. Musona lijkt me beter wat rust te krijgen, vind hem toch al enkele weken veel minder dan in het seizoensbegin. Ben benieuwd naar de volgende 3 wedstrijden die toch moeilijk zullen zijn.
Homer Wrote:Stop maar met zweven! Wat dachten onze zeemeeuwen wel? We gaan die kanariepietjes eens oppeuzelen met haar en al? Sorry zwak zwak zwak. We zijn de terugronde zwak begonnen tegen allemaal kandidaat play-off 2 en zelfs een degradatiekandidaat! Stop met zweven! Tijd om de ambities bij te stellen vrees ik...
Ambitie bij aanvang van het seizoen was om mee te doen voor de playoff plaatsen, we zijn 18 matchen ver en staan op 3 punten van de leider. Beter kan voor een kleine club als KVO bijna niet.
12-05-2015, 09:14 PM (This post was last modified: 12-05-2015, 09:15 PM by Keun.)
We kunnen altijd zeggen ... we zijn maar klein ploegje en we zijn "maar" kvo
Zulke matchen thuis moet je winnen .... das mijn mening als je ziet welke spelers er nu lopen bij ons klein kvo'tje
Er waren meerdere zwak , niet enkel musona die volgens mij al heel seizoen niet op ze plaats staat
die is geen lv .... er komt bijna nooit gevaar van op links dit seizoen of het is als Jordan eens door gaat.... ruiz zorgde voor veel meer gevaar !!
dus als we wat extra willen aankopen toch eerst eens onze eigen kern doorlichten
Briliant kan volgens mij niet meer mee met het nieuwe kvo van nu
We hebben nu 3op 9 in de terug ronde , volgende week Anderlecht en dan standard dus veel punten zie ik ons niet direct pakken
Keun Wrote:We kunnen altijd zeggen ... we zijn maar klein ploegje en we zijn "maar" kvo
Zulke matchen thuis moet je winnen .... das mijn mening als je ziet welke spelers er nu lopen bij ons klein kvo'tje
Er waren meerdere zwak , niet enkel musona die volgens mij al heel seizoen niet op ze plaats staat
die is geen lv .... er komt bijna nooit gevaar van op links dit seizoen of het is als Jordan eens door gaat.... ruiz zorgde voor veel meer gevaar !!
dus als we wat extra willen aankopen toch eerst eens onze eigen kern doorlichten
Briliant kan volgens mij niet meer mee met het nieuwe kvo van nu
We hebben nu 3op 9 in de terug ronde , volgende week Anderlecht en dan standard dus veel punten zie ik ons niet direct pakken
Volledig akkoord.
We zijn PO 1 kandidaat en ze moeten niet afkomen met " we zijn maar KVO " : de lat mag duidelijk hoger liggen als PO 1 kandidaat.
Zulke matchen mogen we thuis niet verliezen : Yves was duidelijk zeer teleurgesteld. Ik ook.
Zwak in passing , slordig , zwak in duels ,afschuwelijke lange ballen , niet scherp voor doel: als ze zo voortdoen mogen we PO 1 vergeten.
En ik blijf erbij : Musona en ook Cyriac zijn veel te wisselvalig : wat heeft Cyriac getoond ? En dat is de eerste keer niet.
Na de slechte match tegen Westerlo zei Yves ook : de kwaliteit moet omhoog : die zin is voor herhaling vatbaar.
De ploeg speelt ook te traag : als je gevaarlijk wil zijn moet je snelheid hebben.
Er is werk aan de winkel.
Milic is geen vleugel. Blijkbaar is beslist dat Locigno geen kans mag krijgen maar wat ik van hem gezien heb is beter dan Lukaku verleden week en Milic deze week. Null gevaar op links met alle gevolgen vandien.
Beschamend zwak van Musona, Siani, Chirac. .. slechts 2 spelers op niveau. Canesin en Rozhnal.
carlo Wrote:Milic is geen vleugel. Blijkbaar is beslist dat Locigno geen kans mag krijgen maar wat ik van hem gezien heb is beter dan Lukaku verleden week en Milic deze week. Null gevaar op links met alle gevolgen vandien.
Beschamend zwak van Musona, Siani, Chirac. .. slechts 2 spelers op niveau. Canesin en Rozhnal.
Blij van eens te lezen dat ook iemand anders oa Cyriac " beschamend zwak "vond.
Zoals Keun zegt zijn er een paar aan het vliegen en landen ze volgens mij beter met hun 2 pootjes op de grond . Hij heeft ook gelijk dat Rozehnal en Canesin ( +/- ) de enigen
op niveau waren.
Het zit er dik in dat er een 0 op 9 aankomt.
12-06-2015, 02:31 AM (This post was last modified: 12-06-2015, 02:33 AM by Turbof.)
carlo Wrote:Milic is geen vleugel. Blijkbaar is beslist dat Locigno geen kans mag krijgen maar wat ik van hem gezien heb is beter dan Lukaku verleden week en Milic deze week. Null gevaar op links met alle gevolgen vandien.
Ehm hallo, Locigno is een rechtsachter, geen linksachter. En daarbij, die paar keer dat ik die gast zag spelen vorig seizoen en bij beloften ... Te weinig.
Wat ik veel minder snap ik waarom De Schutter niet gewoon links of rechts kan depanneren. Is alsof ie opeens de grootste sukkel in onze kern is terwijl ie gewoon al jaren toont dat je op hem kan rekenen als net nodig is. Misschien tijd om de KVO mentaliteit er weer in te steken ? En dan kom ik ook bij Michiel Jonckheere. Tijd om hem nog eens te laten opdraven. Wat meer karakter zou niet misstaan. Trouwens, 1 Belg id basis vandaag, beetje triestig, niet ?
En Cyriac lijkt mij gewoon niet fit.