MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
K.RC. GENK- KV.OOSTENDE - Printable Version
Kustboys Forum
K.RC. GENK- KV.OOSTENDE - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: K.RC. GENK- KV.OOSTENDE (/showthread.php?tid=156)

Pages: 1 2 3 4

K.RC. GENK- KV.OOSTENDE - Homer - 04-08-2016

Beschamend... inderdaad nu zitten we in PO I en wat hebben we daar te zoeken? Scherprechter spelen in het titeldebat...komaan laat mij niet lachen.... Merci KV!

K.RC. GENK- KV.OOSTENDE - Jempie.lon@hotmail. Com - 04-08-2016

Ik kan maar niet vatten hoe die FLATERS er komen in defensie , is het Godeau niet tegen clup dan is het Rosehnal op genk(?)
Heb 4 blunders =>>> ( 4-0 ) gezien of ben ik verkeerd?
Jong toch , dat is toch niet meer normaal, verdediging soms niveau provenciaal !
Gelukkig werd die strafschop niet gefloten door die fout van Lukaku(?).
Hebben ze geen tien wollen truien gebreid vooraan , dan is het weinig, Ganassy was technisch goed , so wat ??
Eén trap van Fernando op doel , dan toch !
1 of twee kansen in de 2de helft , niet ?
Met zo'n arsenaal aan spelers met PO 1- ervaring en hetgeen wat we al gezien hebben kunnen we toch zo ver niet zakken , onbegrijpelijk !
Echt , om sprakeloos van te worden , ok we blijven positief, het is geen ramp maar toch teleurstellend, had meer verwacht van PO1 !

K.RC. GENK- KV.OOSTENDE - 4genKVO - 04-08-2016

De Berrier-fans kregen weer gelijk vanavond ! Sublieme passes, heerlijke vrije trappen en die hoekschoppen weer magistraal, om van te genieten... en haalt onze trainer die schitterende speler toch voortijdig naar de kant zeker !!!!

K.RC. GENK- KV.OOSTENDE - Turbof - 04-09-2016

Ben ik eigenlijk één van de weinige fans die onze TD eens ter discussie wil plaatsen ivm transfers? Veel geld besteden, veel namen halen, nog meer namen die op de bank zitten, maar geen grinta, geen vechtlust en laat dat net de waarden zijn die bij KVO passen. Ik durf stellen dat we PO I spelen dankzij het geld van de voorzitter, maar niet zozeer dankzij onze goede transferpolitiek. Oke, een Cyriac is een aanwinst maar daar betaal je dan ook een mooie prijs voor. Maar Locigno, Blazevic, Loemba, Cornet, Saviour, ... ? Voor Milic betaalden we veel geld, Godeau werd erbij gehaald ... Enfin, maar eens melden hé, blijkbaar delen er velen die mening niet. En spijtig om zien dat een Schutterke het moet aftrappen ten voordele van enkele pseudovedetten. Past niet meer in het plaatje van de namenpolitiek zeker? En keun, je noemt het hier zelf, 'vedetten'. Ewel , dat is net het probleem.

K.RC. GENK- KV.OOSTENDE - Jempie.lon@hotmail. Com - 04-09-2016

Idd ; zouden beter de aanval en voornamelijk de verdediging wat bijscherpen !!

K.RC. GENK- KV.OOSTENDE - MARCO - 04-09-2016

Er is een fel overdreven negatieve sfeer aktueel over de ploeg . Ik was één van de 70 fans gisteren in Genk en zag ook dat het verdedigend (zekers centraal ) slecht was maar zag toch ook een ploeg die met grinta speelde en goede balwisselingen had.
Deze ploeg is natuurlijk geen wereldploeg en het is fantastisch als KVO(ex ASO) fan om dit mee te maken en dat we bij de eerste zes zullen eindigen .

We moeten toch eens relativeren dat onze mogelijkheden niet deze zijn van de topploegen . Misschien even herinneren dat in het begin van het seizoen we geprobeerd hebben kebano/de camargo/dewaest naar oostende te halen en dat we niet konden wedijveren met GENK .EN die ploeg heeft dan in de winter nog veel en duur bijgekocht .

We zitten in een leerproces (zowel spelers,staf als supporters) en ik hoop natuurlijk dat we niet elke match van PO1 gaan afgaan maar dit is gelijk hoe een belangrijke stap vooruit dat we dit jaar gezet hebben, zelf als we 6de eindigen .

Ploeg nog maximum aanmoedigen zou ik zeggen ,want deze club verdient het .

K.RC. GENK- KV.OOSTENDE - ratatouille - 04-09-2016

Groot gelijk Marco. Het is heel het seizoen van dat. Tel gewoon het aantal pagina's commentaar op dit forum na een verliesmatch en vergelijk met een winstmatch en dan weet je het wel.

K.RC. GENK- KV.OOSTENDE - Keun - 04-09-2016

Turbof Wrote:Ben ik eigenlijk één van de weinige fans die onze TD eens ter discussie wil plaatsen ivm transfers? Veel geld besteden, veel namen halen, nog meer namen die op de bank zitten, maar geen grinta, geen vechtlust en laat dat net de waarden zijn die bij KVO passen. Ik durf stellen dat we PO I spelen dankzij het geld van de voorzitter, maar niet zozeer dankzij onze goede transferpolitiek. Oke, een Cyriac is een aanwinst maar daar betaal je dan ook een mooie prijs voor. Maar Locigno, Blazevic, Loemba, Cornet, Saviour, ... ? Voor Milic betaalden we veel geld, Godeau werd erbij gehaald ... Enfin, maar eens melden hé, blijkbaar delen er velen die mening niet. En spijtig om zien dat een Schutterke het moet aftrappen ten voordele van enkele pseudovedetten. Past niet meer in het plaatje van de namenpolitiek zeker? En keun, je noemt het hier zelf, 'vedetten'. Ewel , dat is net het probleem.

Alé turbof versta me Smile Smile Smile

idd je hebt gelijkt Devroe heeft volgens mij héél veel aandeel in wat nu gebeurd !!!

Dat we de 4de plaats terecht komen is mooi .... met zo investeren in ploeg en trainer enz ...niet verwonderlijk
Kijk maar eens wie achter ons staat en bekijk hun kern eens met de onze !! ( buiten standard ) die lieten het liggen in het begin maar hebben wel de beker !

Ik ben ook zeer blij waar we gekomen zijn op plaats 4 , herfstkampioen ... maar nu heb je volgens mij de reactie zoals vele hier zeggen kijk eens van waar we komen ..... oké iedereen weet het !! kijk van waar man city komt , klein stadion in 2de en kijk nu moeten zei ook altijd zeggen als ze verliezen .... in den tijd van 2de was iedereen content

Mc is duidelijk ook niet tevreden en ben echt blij met ze tweets wat die gaan heel vlug rond !!!
vele spelers worden niet graag terecht gewezen door hun baas , maar hij betaal ze er wel heel vet voor !!!

Ik ben van dag 1 al geen fan van Devroe sorry
na ze interview op play sport ... heb ik het zeker gehad

Gewoon eens kijken hoeveel punten hij haalt op ze rapport met het brengen van onbekende spelers
Van de 10 ...zitten er mss 3 a 4 in maar dan ook niet direct weer spelers die super zijn en voor veel geld kan verkopen naar het buitenland
Welke achterstand moeten we altijd weg werken als er spelers naar de Afrika cup trekken
wetend dat die mannen graag veel te laat en vermoeid terug komen

Kan zo nog lang door gaan .... maar dat brengt ons geen stap verder ! op naar Gent en hopen op puntje
3de keer goeie keer Wink

K.RC. GENK- KV.OOSTENDE - gintonic - 04-09-2016

MARCO Wrote:Er is een fel overdreven negatieve sfeer aktueel over de ploeg.

ratatouille Wrote:Tel gewoon het aantal pagina's commentaar op dit forum na een verliesmatch en vergelijk met een winstmatch en dan weet je het wel.

Ik deel dit. Sommige posts (vooral op fb) getuigen toch ook van nul percent supportersmentaliteit, soms respectloos naar bepaalde mensen toe. Er is een verschil tussen terechte harde kritiek of keer op keer als een wilde aap het hele kvo verhaal de kop in te duwen.

Dit gezegd zijnde hoop ik nu toch ook dat de ploeg zich eindelijk eens serieus gaat herpakken!!

K.RC. GENK- KV.OOSTENDE - t800d200 - 04-09-2016

Het zal zeer moeilijk worden om een mach te winnen weet het echt niet tegen wie we zouden winnen .
De laatste twee wedstrijden tegen Genk 8-1 zegt genoeg.
Op Gent kan je het ook vergeten moet winnen om club bij te houden.
De vraag is wat doen wij daar.