MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KV OOSTENDE - MOESKROEN (30.07.2017) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] KV OOSTENDE - MOESKROEN (30.07.2017) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KV OOSTENDE - MOESKROEN (30.07.2017) (/showthread.php?tid=274)

Pages: 1 2 3 4

[JPL] KV OOSTENDE - MOESKROEN (30.07.2017) - Keun - 07-31-2017

Wat een slappe vertoning .... idem voor de trainer , er was 1 iemand die hard werkte en dat was Akpala ...als je 0-1 achter staat in eigen huis vervang je toch geen spits voor een spits !! Durf toch eens iets te forceren ...

Berrier draaide niet ... heel de ploeg draai niet
El ghannasy sterk ingevallen !
Onze 2 backs waren een ramp ( super zwak ) !!!! .... milic is gaan Lb !!! Je verkoopt je Lb en koopt een rb ramier maar dan zet je hem een rij hoger voor vdd rb te zetten ??

Jonckheere kon ze kans grijpen .... maar zakte met ze ploegmaats door het ijs

Tot slot Lombaerts .... dacht hij dat hij op ze strandslippers een strandwandeling aan het maken was ??? die had er echt geen zin in
Komt hij hier uitbollen ??? ga niet lang duren voor hij word uitgefloten !!! niet moeilijk dat hij bij zenith op de bank zat met zo ingesteldheid ..... geef mij maar onze oude rozehnal

Dada eerste 3 punten thuis !!! je kan verliezen... maar zo ? Dan maar zagen dat er niet veel volk bij komt of mee reist op verplaatsing

[JPL] KV OOSTENDE - MOESKROEN (30.07.2017) - flodder41 - 07-31-2017

Wie was hier de degradatiekandidaat ????????? meer zeg ik niet.

[JPL] KV OOSTENDE - MOESKROEN (30.07.2017) - Socrates - 07-31-2017

Musona is een spits en moest op de linksbuiten spelen
Rezaean is een rechtsback en moest op de rechtsbuiten spelen
Jonckheere is een 10 en moest op de 6 spelen
Vandendriessche is een 6 en moest op de rechtsback spelen
Milic is een centrale links en moest op de linksback spelen
Tomasevic is een centrale links en moest op de centrale rechts

Ik had nog een vergeten : Akpala kan niet voetbalen en moest in de spits spelen

Speelden op hun op plaats : Berrier, Siani, Proto en Lombaerts

Stof om over na te denken...

[JPL] KV OOSTENDE - MOESKROEN (30.07.2017) - jantje - 07-31-2017

als we hier een tijdje geleden commentaar gaven,
kregen we als antwoord Vanderhaeghe en Devroe kennen er niets van

je moet nu eens diegene die commentaar hadden op mij en keun, hun commentaren lezen

'k zou vandaag of ten laatste morgen toch eens naar de training komen
en het tegen Yves en zijn technische staf gaan zeggen
dat ze de spelers op hun goede plaats moeten zetten
want blijkbaar kennen ze er toch niets van Sad

en tegen Devroe het verschil tussen links en rechts gaan uitleggen,
zodat hij geen verkeerde transfers meer doet Wink

[JPL] KV OOSTENDE - MOESKROEN (30.07.2017) - Keun - 07-31-2017

Devroe verkoopt dimata en marusic voor veel geld

Maar er kwamen geen waardige vervangers voor hun positie

Een zuivere lb hebben we niet , akpala is werkbeest maar geen goalgetter
Ach we zagen hier al om een zuivere lb vanaf juli

Je kan verliezen zoals in Marseille maar iedereen had lof voor ons kv'tje... maar verliezen zoals gisteren schande
Ook naar yves toe , heeft 1 systeem en kan de boel nooit omgooien en eens met 2 spitsen spelen na achterstand .... iedereen kent ons spel door en door

[JPL] KV OOSTENDE - MOESKROEN (30.07.2017) - fred - 07-31-2017

Start gewoon met de ploeg die tegen Marseille speelde!!!
Je ga me nie vertellen da je nu al spelers wil sparen we zijn amper 2 wedstrijden ver aub zeg!!!!
Yves die nederlaag mag je op jou borst schrijven met die opstelling!!!
Meer wil ik er nie over kwijt!!!
Gelukkig voor kV da iedereen al zijn ticket gekocht heeft voor donderdag!!!

[JPL] KV OOSTENDE - MOESKROEN (30.07.2017) - Turbof - 07-31-2017

fred Wrote:Start gewoon met de ploeg die tegen Marseille speelde!!!
Je ga me nie vertellen da je nu al spelers wil sparen we zijn amper 2 wedstrijden ver aub zeg!!!!
Yves die nederlaag mag je op jou borst schrijven met die opstelling!!!
Meer wil ik er nie over kwijt!!!
Gelukkig voor kV da iedereen al zijn ticket gekocht heeft voor donderdag!!!

Wat een onzin. Het is al meermaals bewezen dat Capon blessuregevoelig is dus dan laat je hem toch geen drie matchen spelen int begin van seizoen. Rozehnal is 37 en moet je ook mee opletten en las op twitter dat Jali gekwetst was.
Je opmerkingen slaan dus nergens op. Logisch dat je met zo een kern spelers met kwaaltjes rust gunt. Lag ook helemaal daar niet aan trouwens.

[JPL] KV OOSTENDE - MOESKROEN (30.07.2017) - carlo - 07-31-2017

Of de vervangers waardige vervangers zijn moeten wij nog afwachten hoewel de voorbereiding weinig hoopgevend was.
Tegen Moeskroen hoopte ik op een VVD in de plaats van een Jonckheere op het middenveld. Als verdediger is hij niet wendbaar genoeg.

Ik vond de arbitrage beschamend. Wanneer zal er eens een scheids de kl... hebben om belachelijk neergaan en tijdrekken hard te bestraffen. Een paar van die cinemaspelers van Moeskroen mochten gerust geel krijgen en dan was het snel gedaan met dat beschamend gedoe.

[JPL] KV OOSTENDE - MOESKROEN (30.07.2017) - Socrates - 08-01-2017

Extra time was weer top gisteren avond. Zoals vaak geen woord over Kvo en Europees voetbal hebben ze nooit van gehoord. Vanaf nu wordt Antwerpen het centrum van de wereld met volgens Mulder een ploeg die weergaloos voetbal brengt.
Wanneer begint opnieuw La Tribune op Rtbf ?

[JPL] KV OOSTENDE - MOESKROEN (30.07.2017) - gintonic - 08-01-2017

extra time vindt kvo een artificieel verhaal en filip -ik bedoel- joos zal altijd wel eindigen met een steek op coucke, want andere ploegen halen hun geld van goede doelen natuurlijk.. ploegen overgekocht door buitenlanders krijgen geen kritiek, maar o wee als een belg zich eens achter een ploeg schaart. en ze hebben de publieke opinie mee want lachen met coucke en kvo is in blijkbaar. beerschot en antwerp is waar het hen uiteindelijk om draait. je moet dat programma met een korrel zout nemen. waalse programmas over voetbal zijn véél minder bevooroordeeld. ik vond de eerste europese match van kvo ook het vermelden waard maar goed, laat ze maar hun ding doen daar op de reyerslaan. kvo draait verder.