[Europa League] KV OOSTENDE - MARSEILLE (03.08.2017) - Printable Version +- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be) +-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12) +--- Thread: [Europa League] KV OOSTENDE - MARSEILLE (03.08.2017) (/showthread.php?tid=278) |
[Europa League] KV OOSTENDE - MARSEILLE (03.08.2017) - André Van Nieuwenhuysen - 08-02-2017 KVO zoekt nog helpende handen om morgen in de Versluys Arena klappetjes klaar te leggen. Ben jij morgen omstreeks 18u vrij? Plaats van afspraak: 18u aan Fanshop KVO. www.facebook.com/KustboysKVO/posts/1626843184055271 [Europa League] KV OOSTENDE - MARSEILLE (03.08.2017) - Strangeloaper - 08-03-2017 Op mijn ticket staat het aanvangsuur: 21u05. Op de site is vermeld: 20u45. Ik veronderstel dat 20u45 correct is?????????????????? [Europa League] KV OOSTENDE - MARSEILLE (03.08.2017) - dirkoost - 08-03-2017 Strangeloaper Wrote:Op mijn ticket staat het aanvangsuur: 21u05. De wedstrijd begint om 20.45 uur. Maar de eerste 20 minuten zal er niets te zien zijn... Dus als je komt om 21.05 is het ook goed [Europa League] KV OOSTENDE - MARSEILLE (03.08.2017) - Keun - 08-03-2017 Heel fier op ons kv'tje !!!! die van Marseille gaan ons wel beetje zot verklaren .... we we aan het zingen en springen en we waren uitgeschakeld moet kunnen de max !!!! [Europa League] KV OOSTENDE - MARSEILLE (03.08.2017) - ratatouille - 08-03-2017 Het kon aan de rust 2-O gestaan hebben voor Marseille. In de tweede helft kon het zo maar 2-0 geworden zijn voor KVO. Jali : klasse. El G : veel beter op rechts dan op links. Jammer dat Berrier uit viel : het samenspel stokte na zijn vervanging. Preus op m'n ploegsje [Europa League] KV OOSTENDE - MARSEILLE (03.08.2017) - dirk - 08-03-2017 En we hebben eens de 0 kunnen houden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hopelijk het begin van nog vele clean shirts voor Proto . PROFICIAT KVO HET SMAAKT NAAR NOG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [Europa League] KV OOSTENDE - MARSEILLE (03.08.2017) - Turbof - 08-04-2017 De nul gehouden zonder onze supertransfer die we nooit hebben nodig gehad ... Jali / El Ghanassy: hopelijk geld maken van één van beide en verkletsen nu ze eindelijk op niveau zijn. Langer dan zes maanden zal het toch nie duren. Milic verrassend genoeg op lb. Trots op kavetje [Europa League] KV OOSTENDE - MARSEILLE (03.08.2017) - dirk - 08-04-2017 Turbof Wrote:De nul gehouden zonder onze supertransfer die we nooit hebben nodig gehad ... Ik begrijp uw haat tegen sommige spelers niet . Ook voor mij was het een verrassing dat Milic op de LB ??? stond , maar ik denk dat die nu eens heel goed is wakker geschud . Als Jali niet wil bijtekenen zou hij misschien beter te gelde gemaakt worden , maar je mag gerust van mij aannemen dat uw vriendje en favoriet Jonckheere HEEL ZEKER GEEN waardige vervanger voor hem zou zijn . Persoonlijk vind ik El GHanassy voor het ogenblik veel beter spelen dan vb. Canesin . En U als gewezen trainer zo je mij eens moeten vertellen hoe een speler matchritme kan opdoen met enkel op de bank te zitten of om slechts af en toe een 10-tal minuutjes , als het kalf verdronken is , mag/moet invallen . [Europa League] KV OOSTENDE - MARSEILLE (03.08.2017) - fred - 08-04-2017 Kpeinzen da turbof nog vele jaartjes noa tvoetbal goa moeten gaan voor da er iets zinnig uitkomt!!! [Europa League] KV OOSTENDE - MARSEILLE (03.08.2017) - kavéé - 08-04-2017 Prachtige avond gisteren. Wat mij betreft zowat de meest sfeervolle avond in het Albertpark voor zover ik me herinner. Sportief gezien konden we onze voet inderdaad naast OM zetten, zowel daar als thuis. Maar dat enkel door uiterest gemotiveerd te spelen, want OM op dreef is echt wel een paar niveaus hoger dan wij. Na de match hoorde ik hier en daar ook stemmen dat "als we zo het hele jaar spelen, we kampioen spelen" en "waarom kunnen ze tegen Moeskroen zo niet spelen?". De trainer die zo'n motivatie een heel jaar in een ploeg kan brengen, die moet nog geboren worden. Wat mij betreft is tijdens de Europese matchen gebleken dat we met ons middenveld Siani, Jali en Berrier en erg intelligent middenveld hebben. Zowel positioneel, rust aan de bal als duelkracht denk ik dat zij voor een groot stuk verantwoordelijk zijn voor t feit dat we op geen enkel moment paniekvoetbal speelden en de bal probeerden in de ploeg te houden. Chapeau! Ondanks deze knappe prestaties vrees ik ook dat we niet sterker zijn geworden tov vorig jaar. Onze Ajacied lijkt me nog nie snel in de voetsporen van Dimata te geraken, Akpala zal ons ook niet naar de top6 loodsen en als zowel Canesin als El Ghanassy een gelijkaardig seizoen als vorig jaar spelen, zullen we op de flanken ook snelheid/creativiteit tekort komen. |