[CROKY CUP] KV OOSTENDE - STANDARD (12.12.2017) - Printable Version +- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be) +-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12) +--- Thread: [CROKY CUP] KV OOSTENDE - STANDARD (12.12.2017) (/showthread.php?tid=300) |
[CROKY CUP] KV OOSTENDE - STANDARD (12.12.2017) - jantje - 12-13-2017 iedereen zit op Gano zijn kap, doch hij scoort toch weeral . Akpala loopt en werkt maar scoort niet. tja, en dan weer onze fantastische hoekschoppen , nog een geluk dat er geen doelpunt van gekomen is......aan de andere kant. de smilling assassin, lacht die nu zichzelf uit , als hij verkeerde passes geeft of goede kansen de nek omwringt? ik kon er niet mee lachen , nu alles verloren lijkt, wordt het geen tijd om eens te experimenteren en enkele bankzitters te laten starten om zich te tonen. Musona moet geld opbrengen en zal waarschijnlijk vertrekken , laat Conté eens starten op een plaats waar hij véél aan de bal komt. tegen Moeskroen is Bjelica geschorst, dus Milic of Tomasevic op links en nieuwe kans voor Bushiri onze verdediging stond zogezegd toch goed, hélaas weer drie tegendoelpunten, [CROKY CUP] KV OOSTENDE - STANDARD (12.12.2017) - Gaston - 12-13-2017 Als we nu maar niet denken dat het seizoen afgelopen is. Play-off 2 is nog lang niet binnen ! [CROKY CUP] KV OOSTENDE - STANDARD (12.12.2017) - *4got* - 12-13-2017 Ik ben dezelfde mening als Gaston toegedaan. Laat ons eerst maar eens zeker van het behoud zijn voor we beginnen experimenteren. Het verschil gisteren met Standard was dat iedere speler van Standard de bal in twee wilde bijten in tegenstelling tot de helft van de spelers van KVO. Wil om te winnen was groter bij de bezoekers. Nochtans had Standard de thuisploeg willen helpen. Ze hadden speciaal fluogele truitjes aangetrokken zodat ze duidelijk herkenbaar zouden zijn voor de thuisspelers. Aan de vele passes van de thuisploeg naar een tegenstander was dat niet te merken, goede tactiek van Standard, zeker. [CROKY CUP] KV OOSTENDE - STANDARD (12.12.2017) - Keun - 12-13-2017 Gaston Wrote:Als we nu maar niet denken dat het seizoen afgelopen is. Idd zo denk ik er ook over ..... het zal een seizoen worden om zo vlug mogelijk te vergeten en vooral lessen uit trekken kwa transfers Want daar vond ik ons al voor het seizoen al begon de mist ingaan .... zonder nog te spreken van al de tranfer zieke spelers !! En dan verkondigen dat er niets bij komt voor de bekermatch is zoveel als zeggen dat er terug niemand weg mag ! Spelers zouden die match moeten gespeeld hebben voor hun eigen in de kijker te zetten ( nu lopen ze op hun lip ) ! Of laten we ze toch vertrekken ( zonder vervangers )en trekken we de kaart van de jeugd ? dat is zoals een ploeg echt in de rode cijfers zit er verplicht is hun jeugd op te stellen [CROKY CUP] KV OOSTENDE - STANDARD (12.12.2017) - Gaston - 12-13-2017 Dat er spelers zijn die niet hun beste niveau halen, daar ben ik het mee eens. Dat ze er met hun klak naar gooien, daar ben ik het niet mee eens. Vorm en vertrouwen zijn zeer belangrijk, maar komen niet op bestelling. Dat alle Afrikanen "een ramp" waren, daar ben ik het nog minder mee eens. Naast Zivkovic vond ik Siani onze beste man. [CROKY CUP] KV OOSTENDE - STANDARD (12.12.2017) - johnny - 12-13-2017 het was nu al de tweede maal dat KVO achtereen van Smet tegen Standard in de zak gezet werd heb je de valse gezichten gezien na de match van Smet en Visser [CROKY CUP] KV OOSTENDE - STANDARD (12.12.2017) - johnny - 12-13-2017 Wanneer zal KVO eens optreden tegen die onpartijdige scheidsrechters of moeten ( scheidsrechters) zij in het gareel lopen van die waal die voetbalvoorzitter is [CROKY CUP] KV OOSTENDE - STANDARD (12.12.2017) - jantje - 12-13-2017 johnny Wrote:het was nu al de tweede maal dat KVO achtereen van Smet tegen Standard in de zak gezet werd zodra ik wist dat het Smet en Visser waren, heb ik het hier ook geschreven dat we eraan waren voor de moeite. sommige arbiters zijn zo voorspelbaar, je kan er eigenlijk voor 99% op wedden dat zij de wedstrijd zullen beslissen. vrijdag staat er nog zo een clown te wachten, Lambrechts , hoeveel rode kaarten gaat die niet geven ? 'k heb gezien dat we voor de wedstrijd CLUB - KVO een video ref zullen hebben , ' t is nu te hopen het Pots /Geldhof niet is , die achter de schermen zitten [CROKY CUP] KV OOSTENDE - STANDARD (12.12.2017) - johnny - 12-13-2017 het bestuur moet maar de scheidsrechters die anti KVO zijn wraken [CROKY CUP] KV OOSTENDE - STANDARD (12.12.2017) - pinanti - 12-13-2017 Wie laat Marin zoveel ruimte om te trappen ? Wie laat Emond helemaal alleen in de 16 ? Wie laat Sa zomaar binnenkoppen ? |