Transfers 2018-2019 - Printable Version +- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be) +-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Transfers (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=20) +--- Thread: Transfers 2018-2019 (/showthread.php?tid=324) |
Transfers 2018-2019 - tim2pin - 05-03-2018 Onze voorzitter kondigt aan dat we volgende week al (top)transfer(s) mogen verwachten ... Broos en Verheyen laten er geen gras over groeien! Transfers 2018-2019 - Lucje - 05-03-2018 Milic was dit seizoen einde contract maar er was gelukkig een optie van 1 jaar voorzien die dan ook gelicht werd. Bijgevolg is hij nog tot 2019 onder contract en kan KVO een kleine transfersom bekomen anders was die gratis weg. Transfers 2018-2019 - Keun - 05-04-2018 Top transfers ?? zou toch wat opletten met zulke tweets want mc weet als geen één dat die als een boemerang kunnen terug keren Toch benieuwd wie broos gaat vervangen en binnenhalen .... dat we nu voetballers kenners in huis hebben dat weet iedereen 1 speler blijft zeker en dat is capon ... al de rest ???? Wat gaat er gebeuren met jonckhere en rajsel ?? geraken die ooit nog terug de oude ?? Transfers 2018-2019 - MARCO - 05-04-2018 Inderdaad al onmiddellijk spreken van top transfers is toch wel zorgen voor heel hoge verwachtingen . Net zoals de uitspraak dat budget nog hoger gaat zijn dan vorig jaar(coucke periode) Transfers 2018-2019 - pinanti - 05-04-2018 MARCO Wrote:Inderdaad al onmiddellijk spreken van top transfers is toch wel zorgen voor heel hoge verwachtingen .Indeed ! Voetjes op de grond aub...... ! Transfers 2018-2019 - Keun - 05-06-2018 Interview met broos gelezen .... dus zolang hij er zit komen er geen transfers meer zoals Lombaerts wat ik op zich normaal vind .... maar callant krijg zowat de ziekte van Coucke mee met ze tweets Volgende week toptranfers .... supporters staan aan te schuiven voor hun abo ??alsof er geen plaats meer ga zijn en wat ik mij nog altijd afvraag is ons budget gaat naar omhoog ??? we slanken af naar 22 veldspelers en 3 keepers (25) van 31 allemaal goed en correct , goedkopere spelers .... naar waar gaat ons verhoogd budget dan ? naar de huur van stadion aan mc en broos zelf ?? Transfers 2018-2019 - Ward - 05-06-2018 Keun Wrote:...naar waar gaat ons verhoogd budget dan ? naar de huur van stadion aan mc en broos zelf ?? Wordt U het nooit beu om spijkers op laag water te zoeken? Het is maar best dat dit forum op sterven na dood is, want ik denk niet dat enige sponsor geïnteresseerd zou blijven of worden in KVO mocht er hier veel volk komen dat zoals U eindeloos emmert over Coucke, een zich mogelijk verrijkende Broos, enz... Get a life man! Transfers 2018-2019 - Lucje - 05-06-2018 Vind het heel goed dat kern afgeslankt zal worden want er lopen er genoeg rond die te licht zijn voor een club als KVO. Transfers 2018-2019 - jantje - 05-06-2018 ik ben dit jaar toch wel echt nieuwsgierig naar onze vermoedelijke 5 versterkingen Broos wil een voetballende middenvelder ( Siani :p ) grapjeeeee en Gert zou naar verluid een lijstje met spelers hebben Rits mogen we afschrijven, die vind dat hij hoger kan spelen dan bij KVO Vanlerberghe zou nu volgens de krant afwachten of Club .... Europees zou spelen als ze daar nu nog niet zeker van zijn, , amaai Coosemans voorlopig te duur andere namen zijn nog niet vernoemt Coopman ?? uitgeleend van Club aan SVZW , zou die niet op het lijstje staan ? @ward , forum op sterven na dood ? tja , al we hier zelf geen nieuws verzinnen, lees je niets als je durft uw mening te schrijven, springen de beterweters op uw kap onze mening moet altijd passen in hun gedachten of 't is niet goed én tot slot het forum heeft een ferme tegenganger , namelijk facebook de meeste hebben een account op FB én het meeste nieuws verschijnt ook op FB dus ja , de ééne zijn brood is de andere zijn dood zeker ? Transfers 2018-2019 - pinanti - 05-06-2018 Ward Wrote:Ik vind dit forum nog best leuk en interessant om te lezen .Keun Wrote:...naar waar gaat ons verhoogd budget dan ? naar de huur van stadion aan mc en broos zelf ?? Ook meer respect voor elkaar dan Facebook en consoorten. En er zijn tegenwoordig zovéél informatiebronnen , ach ja ,............ |