[JPL] KV KORTRIJK - KV OOSTENDE (18.08.2018) - Printable Version +- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be) +-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12) +--- Thread: [JPL] KV KORTRIJK - KV OOSTENDE (18.08.2018) (/showthread.php?tid=358) |
RE: [JPL] KV KORTRIJK - KV OOSTENDE (18.08.2018) - Keun - 08-19-2018 De 3punten zijn binnen das al dat telt Een nachtmerrie van een match en we gaan niet het hele jaar het geluk aan onze zijde hebben maar toch even genieten. Ondoa 8/10 Capon 7/10 milovic 8/10. Faes 9/10 zarko 8/10 belicia 8/10 Vanlerberghe 6/10 - nkaka 5/10 Canesin 8,5/10 Vdd 7/10 Rajsel 5/10 Indy 6/10 Guri 7,5 zivco 7,5 Tijd dat we wat bij halen op het middenveld en aanval achteraan zit het goed volgens mij (08-19-2018, 07:43 AM)carlo Wrote: Raar, niemand een mening te ventileren over KVK-KVO ?Ondoa doet me denken aan ovono , maar heb meer vertrouwen in hem dan Dutoit Ik kan me ook zo ergeren aan vanlerberghe denkt echt dat hij super is ....maar trekt op niks Loopt ook veel te ver en verlies dan de bal Al paar matchen een ramp ...nkaka is ze vervanger maar die kwam nog slechter in Best dat we sterke muur hebben met een faes haal hem weg en we staan in schietkraam Vdd sterk werkend maar veel te veel fouten passen ( terug ) zet hem op de 6 en vanlerberghe en nkaka op de bank en trek paar sterke middenvelders aan want daar wringt het schoentje Aanval mag er ook nog wel wat bij al kwam zivco goed in ...guri werkt hard maar staat er alleen voor zonder enkele steun Veel veel werk aan de winkel ..... maar zijn de 3 punten die tellen RE: [JPL] KV KORTRIJK - KV OOSTENDE (18.08.2018) - *4got* - 08-19-2018 Als er slechte passes komen van de middenvelders ligt dat niet alleen aan hen. Onze aanvallers zijn gewoon nergens. Ze winnen geen duels, ze kunnen geen bal bijhouden .... We hadden best wel wat meer mogen halen uit de schaarse tegenaanvallen maar foute passes (van aanvallers onderling) en verkeerd inlopen doen ons telkens de das om. Vandaar ook dat we steeds onder druk komen. Je kunt bij wijze van spreken stellen dat we maar met 9 speelden. Starten goed, doelman speelt bij spelhervattingen telkens een flankverdediger aan en KVO kan opbouwen. Plots begint Ondoa de bal ver uit te trappen. Gezien we vooraan toch geen duel winnen is die bal even vlug terug in het bezit van de tegenstrever. Raar van de keeper. Speelde verder solide wedstrijd, kwam een paar keer goed tussen op voorzetten. Uiteraard kende hij wat geluk of Kortrijk tegenslag natuurlijk. Voor mij persoonlijk was Milovic beste KVO'er, al verdient de ganse KVO-verdediging een pluim. RE: [JPL] KV KORTRIJK - KV OOSTENDE (18.08.2018) - gintonic - 08-19-2018 Ik heb toch wel genoten gisteren. Beauty van Bjelica, op een diefje gaan winnen op verplaatsing, goed verdedigd en.. Ondoa, ik ben fan. Faes ook weer sterk. Natuurlijk is er terechte kritiek, maar dat is hierboven al gebeurd dus laat maar komen de volgende wedstrijden. Ik denk dat Verheyen en co echt wel aan het bouwen zijn. Come on kavee! RE: [JPL] KV KORTRIJK - KV OOSTENDE (18.08.2018) - pinanti - 08-19-2018 Ik begrijp niet dat er in het laatste kwartier van de eerste helft en gans de tweede helft niet meer druk op de spelers van KVK werd gezet. Iedereen kon toch zien dat we die 0 - 1 niet gingen vasthouden. Dankzij een geniale goal van Bjelica winnen we deze match. Kortrijk treft driemaal het doelkader ,.... Zeer zwakke Rajsel en Vanlerberghe , sterke Faes ,Milovic,Tomasevic,enz,...... Counters zwak uitgespeeld. We hebben met veel geluk 3 gouden punten. RE: [JPL] KV KORTRIJK - KV OOSTENDE (18.08.2018) - Keun - 08-19-2018 (08-19-2018, 04:51 PM)pinanti Wrote: Ik begrijp niet dat er in het laatste kwartier van de eerste helft en gans de tweede helft niet meer druk op de spelers van KVK werd gezet. Balbezit kvk- kvo 67 -33 zegde genoeg denk ik Maar toch winnen en hebben idd 3 gouden punten Tegen Zulte zal het veeeeeel beter moeten !! Maar je kan maar roeien met de riemen dat je hebt RE: [JPL] KV KORTRIJK - KV OOSTENDE (18.08.2018) - jantje - 08-20-2018 (08-19-2018, 01:57 PM)gintonic Wrote: Ik denk dat Verheyen en co echt wel aan het bouwen zijn. toen ik ze zag spelen in de 2de helft, dacht ik aan Trump en zijn muur in Mexico 5-4-1 jawadde, daarvoor moet je echt veel van voetbal kennen , om zo te spelen. had het gemogen , ze hadden waarschijnlijk nog Dutoit naast Ondoa opgesteld ook . Boonen kreeg weer zijn 5 minuutjes ( dat wordt traditie) en Marquet ( de speler waar Gert zo in geloofd ) haalde een plaatsje op de bank. Rajsel zegt van zichzelf dat hij nog maar aan 70% zit , ik hoop eerder 40 % , want anders zal het geene vetten worden. dan konden we evengoed Conté in de A-kern houden ze zijn nog aan het bouwen, ik hoop dat we klaar komen voor de winterstop , of 't is weer herbeginnen na het winter- bouwverlof RE: [JPL] KV KORTRIJK - KV OOSTENDE (18.08.2018) - gintonic - 08-20-2018 Als je 0-1 voorstaat op verplaatsing, wetende dat de 1-1 eraan komt, dan is een verdedigingsmuur toch niet de domste keuze lijkt me. We hebben 6 op 12, punten verloren tegen Genk en Anderlecht. Ik zie echt nog geen al te grote problemen momenteel. Mocht het 0 op 12 zijn zat ik hier ook wel te ranten hoor Jantje. (En vele anderen) Dit gezegd zijnde, verwacht ik wel 3 punten komende vrijdag. RE: [JPL] KV KORTRIJK - KV OOSTENDE (18.08.2018) - jantje - 08-20-2018 (08-20-2018, 11:22 AM)gintonic Wrote: Dit gezegd zijnde, verwacht ik wel 3 punten komende vrijdag. ja , nu moeten ze wi, want als Anderlecht wint op Brugge, komen we op één punt van de Bruggelingen RE: [JPL] KV KORTRIJK - KV OOSTENDE (18.08.2018) - johnny - 08-20-2018 Scheidsrechters voor de match KV.Oostende-SV.Zulte Waregem REF: Smet Wim (22) AR1:Gilon Dirk : (24) AR2: Baillieul Christophe (8) OFF4: Verboomen Nathan (29) RE: [JPL] KV KORTRIJK - KV OOSTENDE (18.08.2018) - pinanti - 08-20-2018 (08-20-2018, 11:22 AM)gintonic Wrote: Als je 0-1 voorstaat op verplaatsing, wetende dat de 1-1 eraan komt, dan is een verdedigingsmuur toch niet de domste keuze lijkt me. We hebben 6 op 12, punten verloren tegen Genk en Anderlecht. Ik zie echt nog geen al te grote problemen momenteel. Mocht het 0 op 12 zijn zat ik hier ook wel te ranten hoor Jantje. (En vele anderen) Die verdedigingsmuur was volgens mij niet de beste keuze , vroeg of laat ging het bingo zijn en het werd inderdaad 1 - 1 . Meer druk op de KVK spelers zetten en hen het combineren moeilijk maken was mi beter. |