MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] LOKEREN - KV OOSTENDE (27.10.2018) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] LOKEREN - KV OOSTENDE (27.10.2018) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] LOKEREN - KV OOSTENDE (27.10.2018) (/showthread.php?tid=372)

Pages: 1 2 3

RE: [JPL] LOKEREN - KV OOSTENDE (27.10.2018) - Lucje - 10-27-2018

We hebben de NUL gehaald en dat moeten we als een succesje aanzien. De match was ook een Nul over gans de lijn. Banda en Zivkovic wederom gebuisd. Sakala vind ik een verschrikkelijk domme speler. In het Oostends "Koekeroend"
Zou Jelle Bataille toch eens een kans geven. Coopman heeft wel 2 mooie assist afgeleverd die helaas werden gemist.
En vele supporters maar vitten op Vandendriessche en voornamelijk Vanlerberghe maar ik vind hen nog stukken beter dan een ontgoochelende Banda. Ook een speler die het nog niet waarmaakte. Volgens LD de opvolger van Berrier !!!!!! Geen enkele vrije trap goed genomen, geen enkel hoekschop goed getrapt.
Mogen van mij met Kerstmis op de transferlijst :
Guri, Zivkovic, Sakala, Banda, Lombaerts, Conte en Özkan

RE: [JPL] LOKEREN - KV OOSTENDE (27.10.2018) - pinanti - 10-28-2018

(10-27-2018, 10:36 PM)Turbof Wrote: Zivkovic was niet goed onder Vanderhaeghe,  niet onder Custovic en niet onder Verheyen. Hoezo ligt het aan de trainers? Gewoon een luie spits die geen duels aangaat en bovendien ook niet kan scoren. Nog zo een topaankoop geweest van Devroe. En Banda, zei devroe niet eens dat hij de vervanger van Berrier was? Mag nog veel stuutjes eten.
Spijtig dat de mooie actie van onze aanvoerder niet tot een goal leidde. Al bij al blijven we negen punten voor op de onderste drie, dat is het positieve. En een eerste keer de nul. Aanvallend was het weer mager beestje.

Banda was inderdaad de opvolger van Berrier.
Komt nog niet tot aan de enkels van Berrier.
Kan absoluut niet mee in eerste klasse.

RE: [JPL] LOKEREN - KV OOSTENDE (27.10.2018) - Keun - 10-28-2018

Banda stond in belangstelling van fc porto volgens Devroe
Was zitten idd met een zware erfenis van Devroe

Maar het was niet enkel Banda ....sakala ook zeer zwak......zivco terug de ongeïnteresseerd indruk idem voor nkaka

Ga nu niet meer aan de support liggen want we kwamen hoog boven die van Lokeren

Ik blijf me vragen stellen waarom geen vervangingen ...waarom eens onze jeugd er niet indroppen
ze gaan het zeker niet slechter doen ....want van voetbal is er echt geen sprake meer

RE: [JPL] LOKEREN - KV OOSTENDE (27.10.2018) - geertkvo - 10-28-2018

Volgende match dus weer Guri, dan weer Zivkovic, het wordt een lang en saai seizoen. En de vele lege plaatsen
in alle tribunes zullen groter worden.

RE: [JPL] LOKEREN - KV OOSTENDE (27.10.2018) - neerhof - 10-28-2018

Ja ze missen kansen. Maar ze houden de 0. Ik steun de trainer, ze voetballen zoals de trainer vraagt, niet door de bal weg te stampen. Je ziet ze combineren en dat zal in de toekomst punten opbrengen. Niet vergeten we spelen met veel nieuwe spelers. Dus denk positief en steun je ploeg.

RE: [JPL] LOKEREN - KV OOSTENDE (27.10.2018) - pinanti - 10-28-2018

(10-28-2018, 12:43 PM)neerhof Wrote: Ja ze missen kansen. Maar ze houden de 0. Ik steun de trainer, ze voetballen zoals de trainer vraagt, niet door de bal weg te stampen. Je ziet ze combineren en dat zal in de toekomst punten opbrengen. Niet vergeten we spelen met veel nieuwe spelers. Dus denk positief en steun je ploeg.

Je ziet ze combineren , .....tot in de zone van de waarheid en dan krijg je een rommeltje van slecht afwerken , misverstanden , pisballetjes op goal enz,.....
Als je geen goals maakt kun je geen match winnen , heel simpel.

RE: [JPL] LOKEREN - KV OOSTENDE (27.10.2018) - Keun - 10-28-2018

Moesten we zo goed combineren zou het bal bezit niet telkens 70/30 zijn of denk ik

Van doelpogingen zal ik nog niet spreken

RE: [JPL] LOKEREN - KV OOSTENDE (27.10.2018) - markos - 10-28-2018

(10-28-2018, 12:43 PM)neerhof Wrote: Ja ze missen kansen. Maar ze houden de 0. Ik steun de trainer, ze voetballen zoals de trainer vraagt, niet door de bal weg te stampen. Je ziet ze combineren en dat zal in de toekomst punten opbrengen. Niet vergeten we spelen met veel nieuwe spelers. Dus denk positief en steun je ploeg.

Ik steun zeer zeker mijn ploeg. 
Maar men mag zich soms afvragen of het niet anders kan.
Zivco speelt wel mee met jong oranje, bij ons niet of nauwelijks.

Moeten we niet meer op de counter spelen met jonge Bataille en Zivco?
Beiden hebben serieuze sprint in de benen.

Op Club de bus parkeren en op de counter spelen? ?
Of hopen op medelijden van Bartje... Confused Dodgy

RE: [JPL] LOKEREN - KV OOSTENDE (27.10.2018) - Turbof - 10-29-2018

Ik ben eigenlijk ook ontgoocheld over het gebrek aan speelminuten voor onze eigen jeugd. Vorig seizoen bewieroken we ze en ik dacht dat ze volledig zouden ontwikkelen met verheyen als trainer, maar ze lijken achteruit te gaan : Bushiri is weggestuurd naar Eupen (waar hij het top doet), Dhaese haalde zelfs de kern nog niet Denk ik en Bataille viel nu zelfs niet in tegen Lokeren. Die gasten zijn toch niet slechter dan Zivkovic, Boonen of Sakala? Koester je eigen jeugd, nu jagen we ze weg !

RE: [JPL] LOKEREN - KV OOSTENDE (27.10.2018) - pinanti - 10-29-2018

(10-29-2018, 07:23 AM)Turbof Wrote: Ik ben eigenlijk ook ontgoocheld over het gebrek aan speelminuten voor onze eigen jeugd. Vorig seizoen bewieroken we ze en ik dacht dat ze volledig zouden ontwikkelen met verheyen als trainer, maar ze lijken achteruit te gaan : Bushiri is weggestuurd naar  Eupen (waar hij het top doet), Dhaese haalde zelfs de kern nog niet Denk ik en Bataille viel nu zelfs niet in tegen Lokeren. Die gasten zijn toch niet slechter dan Zivkovic, Boonen of Sakala? Koester je eigen jeugd, nu jagen we ze weg !

100% akkoord !