[JPL] CLUB BRUGGE - KV OOSTENDE (30.10.2018) - Printable Version +- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be) +-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12) +--- Thread: [JPL] CLUB BRUGGE - KV OOSTENDE (30.10.2018) (/showthread.php?tid=375) Pages:
1
2
|
RE: [JPL] CLUB BRUGGE - KV OOSTENDE (30.10.2018) - MARCO - 10-31-2018 Men spreekt hier veel over een gebrek aan kwaliteit en ja we hebben veel ingeboet met vorige jaren maar deze ploeg heeft toch meer kwaliteit dan sommige andere 1a ploegen. Ongelukkig is dit actueel absoluut niet te zien en aan de technische staf om nu toch eens hoogdringend het roer om te gooien..Zij moeten hier even zelfkritisch zijn en met de huidige kern voor een kentering zorgen.. Het is in mijn ogen hoogdringend aan Gert om hier de oplossing te vinden want met die kern moeten het toch wel beter kunnen. Ik volg al 50 jaar het voetbal in oostende en ga met evenveel enthousiasme naar 1ste of 2de of 3de klasse oostende volgen maar actueel is het toch wel het zwakste (combinatie spelpeil/vechtlust/spelpatronen ) dat ik in al die jaren gezien heb. RE: [JPL] CLUB BRUGGE - KV OOSTENDE (30.10.2018) - Keun - 10-31-2018 (10-31-2018, 01:37 AM)MARCO Wrote: Men spreekt hier veel over een gebrek aan kwaliteit en ja we hebben veel ingeboet met vorige jaren maar deze ploeg heeft toch meer kwaliteit dan sommige andere 1a ploegen.Zo denk ik er ook over , ik zit weekelijks te zagen dat ons voetbal op geen bal trekt Ons samenspel trek op de ballen we kunnen met moeite 3 passen geven In een match trappen we met moeite 5x tussen de palen Maar we moeten positief blijven !! ik dacht na die match op Lokeren dat ze hun kop er voor gingen leggen .....maar gingen bijna met forfait cijfers naar huis gisteren Jelle rb ?? Op club ...Jelle is eenmaal geen rb maar we hebben niets anders voor de rb dat is het probleem .... Jelle moet veel hoger spelen Onze spitsen zijn om bij te huilen ....maar een Akpala mocht vertrekken Een rocky naar Eupen en een Lombaerts het brakende moe maken ....sterk bezig Ik heb nog altijd een wrang gevoel bij de overname ...mc geeft vriendje callant de sleutels terwijl er andere mogelijkheden waren ...tuurlijk moest kv vlug van de hand gaan hé Waar blijft onze nieuwe voorzitter met ze uitspraken van in begin van seizoen .... Zoals hier vermeld zal de C vele lege zitjes krijgen ....je kan het negatief noemen ....maar ik zie de realiteit durven onder ogen zien ..... grijpt in zou ik zeggen voor het zover komt !! RE: [JPL] CLUB BRUGGE - KV OOSTENDE (30.10.2018) - neerhof - 10-31-2018 We mogen ons niet vergelijken met Club. De volgende matchen zijn belangrijker. Er is gewoon een niveau verschil. Stop met te vergelijken met vroeger daar speelde we in derde klasse. We spelen met jonge mensen geef hun de tijd om te rijpen. Als je successupporter wil worden ga dan naar Club gaan kijken. Een paar jeugdspelers laten rijpen en in eerste klasse blijven de komende jaren zou prachtig zijn. RE: [JPL] CLUB BRUGGE - KV OOSTENDE (30.10.2018) - jantje - 10-31-2018 we verdienen het niet om met deze ploeg in eerste klasse te spelen als je ziet da Beveren gelijk speelt in Brugge, Eupen wint tegen Anderlecht, Moeskroen speelt Gent met een 3-1 naar huis en wij ..... wij verliezen .........5-2.....4-0......4-0 we spelen 0-0 tegen de laatste die al 10 weken geen punt haalde we hebben geen geld voor versterking in de winterstop, maar zullen er ook geen hebben volgende zomer enzovoort..... want ze jagen de supporters weg met deze toestanden, ook al verkondigen ze het zo rooskleurig tijdens praatcafées het trekt op gin kl**** waar zijn we mee bezig ? een trainer die zegt dat hij tevreden is over zijn verdediging we hebben op één na de meeste tegendoelpunten RE: [JPL] CLUB BRUGGE - KV OOSTENDE (30.10.2018) - Gaston - 10-31-2018 (10-31-2018, 09:56 AM)jantje Wrote: we verdienen het niet om met deze ploeg in eerste klasse te spelen Wat stel je voor? Geld uitgeven dat er niet is? RE: [JPL] CLUB BRUGGE - KV OOSTENDE (30.10.2018) - pinanti - 10-31-2018 (10-30-2018, 09:41 PM)ratatouille Wrote: Wellicht de makkelijkste zege van Club van het lopend seizoen. Bij ons gaat het van kwaad naar erger. Het gaat inderdaad van kwaad naar erger. Er is geen geld om een scorende spits erbij te halen in de wintermercato ? Wel , ....... dan zijn we 100% degradatiekandidaat ! RE: [JPL] CLUB BRUGGE - KV OOSTENDE (30.10.2018) - markos - 11-01-2018 Er is iemand aan het twijfelen, http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=141923 RE: [JPL] CLUB BRUGGE - KV OOSTENDE (30.10.2018) - pinanti - 11-01-2018 (11-01-2018, 04:36 PM)markos Wrote: Er is iemand aan het twijfelen,Een spits zonder vertrouwen , nooit goed. |