MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (27.01.2019) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (27.01.2019) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (27.01.2019) (/showthread.php?tid=401)

Pages: 1 2

RE: [JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (27.01.2019) - kavéé - 01-28-2019

Sportief gezien zag je ondanks onze goeie wil gewoon een te groot kwaliteitsverschil tussen de lijnen. In de eerste 25 minuten telden ik zeker 6 kansen voor club. Dat we aan de rust nog voor stonden was dan ook een klein mirakel. Ondanks onze vechtlust kunnen we amper een deftige counter op zetten om maar te zwijgen van het aantal kansen dat we tegen een top 6 ploeg kunnen creëeren. Gelukkig is de beker een andere competitie en zie ik het woensdag wel nog spoken voor Gent in ons Albertpark.

Naast het veld zag je inderdaad terug hetzelfde verhaal als de voorbije jaren. Ik had er in de C3 persoonlijk weinig last van maar ik snap de frustratie van medesupporters maar al te goed. Maar het verhaaltje van 'alles voor het geld', 'geen respect voor eigen supporters', 'blauw-zwarte bestuur' vind ik toch iets te makkelijk. Noem mij misschien naïef, maar ik ben er zeker van dat ze vanuit ticketing alles doen om de vakken met eigen supporters te vullen (zie ook actie naar Oostendenaars tegen, niet toevallig, Antwerp). Maar de realiteit is dat wij geen 7000 échte supporters hebben die er alles aan doen om erbij te zijn op topmatchen. En club supporters uit de buurt hebben blijkbaar veel over om toch maar aan tickets te geraken in onze vakken.

Wat je wel kan verwijten is dat de veiligheidsdiensten élke vorm van provocatie in onze vakken met nultolerantie zouden mogen belonen en die gasten direct buitenzetten. Maar vanuit hun standpunt denk ik dat ze dat niet kunnen/willen want dan ontaardt het misschien wel helemaal als je weet dat er 100en van die gasten in onze vakken zitten. Dus ik vrees dat het elk jaar hetzelfde liedje zal blijven zijn, zolang wij nog in 1A zitten.

RE: [JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (27.01.2019) - markos - 01-28-2019

Hoelang zitten we al in 1A?
Het kan toch veel makkelijker met de hulp van FCB en Antwerp.

Miserie zoeken? Stadionverbod voor 3 jaar.
De tamtam zal vlug rondgaan.

Drie jaar heeft de miserie geduurd bij Gent en dan nultolerentie en nu geen boel meer.

RE: [JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (27.01.2019) - pinanti - 01-28-2019

(01-28-2019, 06:12 PM)markos Wrote: Hoelang zitten we al in 1A?
Het kan toch veel makkelijker met de hulp van FCB en Antwerp.

Miserie zoeken? Stadionverbod voor 3 jaar.
De tamtam zal vlug rondgaan.

Drie jaar heeft de miserie geduurd bij Gent en dan nultolerentie en nu geen boel meer.
Volledig akkoord , Markos.
Voldoende stewards en eventueel politie inschakelen.
Wij zouden op verplaatsing eens moeten miserie zoeken : het zou niet lang duren.
Ik vind ons bestuur in deze zaak veel te slap.

RE: [JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (27.01.2019) - markos - 01-29-2019

Nu komen ze weer af met een bericht. Wat zal er veranderen?
Nul komma nul.

RE: [JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (27.01.2019) - Keun - 01-29-2019

Wat ze wel goed kunnen is onze eigen aanhang zwaar aanpakken.... Weet nog in de tijd met onze superflik maar als Antwerp op de dug outs stonden keken ze de andere kant uit.... Hoeveel van ons krijgen er geen stadionverbod voor minste..... Maar als de harde kernen komen en in onze vakken ons uitdagen komen ze niet tss.... Zet de helft van de stewards in de hoofdtribune en bij minste buiten ga rap gedaan zijn..... Maar stel da je dan eigen sponsors buiten zet oei oei want zo geraken ze erin..... Zet 2x zoveel stewards in bij matchen tegen Antwerp en club enz..en grijp in bij minste

Denk aan je eigen aanhang ipv van de kassa zou ik zeggen

RE: [JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (27.01.2019) - geertjekvo - 01-29-2019

(01-29-2019, 12:52 AM)markos Wrote: Nu komen ze weer af met een bericht. Wat zal er veranderen?
Nul komma nul.

Eerts zien zei de blinde, sorry de KVO supporters  Wink