[CROKY CUP] KV OOSTENDE - KAA GENT (30.01.2019) - Printable Version +- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be) +-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12) +--- Thread: [CROKY CUP] KV OOSTENDE - KAA GENT (30.01.2019) (/showthread.php?tid=403) |
RE: [CROKY CUP] KV OOSTENDE - KAA GENT (30.01.2019) - markos - 01-30-2019 Zeer goeie eerste helft. De Sutter en Dutoit eigenlijk Ondanks het bericht van KVO(ivm Club) zat de hoofdtribune weer vol met gent sups. Maar dat moeten we aanvaarden vermits we met een met stad van 65000 inwoners geen stadion kunnen vullen met 8000 man/vrouw. Orlans zegt dan ook dat we alleman moeten aanvaarden. FCB clubsjaalen in de hoofdtribune die de gent supporters aan het uitdagen waren in de hoofdtribune... Yep was er getuige van. Heb er beelden van maar kan ze niet tonen(privacy).. Nog een geluk dat beide partijen geen vechtpartij gingen starten want dan was KVO verantwoordelijk. RE: [CROKY CUP] KV OOSTENDE - KAA GENT (30.01.2019) - pinanti - 01-31-2019 Tot de 85ste minuut was het 2- 0 : de finale was in zicht. We kunnen de 0 dus NIET HOUDEN ! In plaats van de bal eens rustig bij te houden eens we in balbezit zijn : neen : direkt een stomme pas naar niemandsland : dit is gebrek aan voetbalinzicht. Dit breekt ons nu wel zeer zuur op. Enorm teleurgesteld. RE: [CROKY CUP] KV OOSTENDE - KAA GENT (30.01.2019) - markos - 01-31-2019 Iedere KVO sup is 100% kwaad want in de heenmatch moesten we de 3-2 doorduwen met 2 man meer. In de terug moest men de bus/kusttram parkeren voor het doel van Dutoit. Deze laatste was wel opnieuw man vd match. RE: [CROKY CUP] KV OOSTENDE - KAA GENT (30.01.2019) - gintonic - 01-31-2019 Inderdaad bal moest bijgehouden worden na 2-0… moest altijd 3-0 worden... maar toch panikeren.. voor wie, voor wat? Positief puntje Dutoit eindelijk omarmd door publiek.. Maar goed de A tribune zat zo te zien toch vol met Gent sups.. En dat vat het weeral pijnlijk samen.. Volgende keer beter zeker RE: [CROKY CUP] KV OOSTENDE - KAA GENT (30.01.2019) - MARCO - 01-31-2019 Bijzonder fier op onze ploeg..wat een inzet en ook deze keer echt goed voetbal. Heel spijtig maar toch vind ik dit een enorme stap vooruit. Kleine persoonlijke opmerking.Hadden we van bij het begin deze stressvolle en fysische match met 11 tegen 11 gespeeld dan hadden we volgens mij nooit uitgeschakeld geweest maar voor een of andere reden blijft Gert Verheyen Zivcovic opstellen . RE: [CROKY CUP] KV OOSTENDE - KAA GENT (30.01.2019) - geertjekvo - 01-31-2019 Overal wordt gezegd Kaminsky pakt drie strafschoppen, sorry KV mist er drie. Die strafschoppenshow voor de match afschaffen want op belangrijke momenten lukt het toch niet ondanks een beresterke Dutoit. RE: [CROKY CUP] KV OOSTENDE - KAA GENT (30.01.2019) - Keun - 01-31-2019 (01-31-2019, 07:19 AM)MARCO Wrote: Bijzonder fier op onze ploeg..wat een inzet en ook deze keer echt goed voetbal. Idd marco Zivco wat doet die gast nog in de ploeg ? Kabouter lui zouden we hem beter noemen Ik zag een goeie KV met eindelijk eens die vechtlust .. Dutoit man van de match Die gemiste finale mogen we eigenlijk danken aan nkaka die dacht ga eens rood pakken Wat heb ik toch verschoten dat er halve tribune Gent supporters in onze vakken zaten Dan komen ze nog vorige week met verklaring af dat ze er alles aan gaan doen om dit niet meer tegen te komen.... Nu zaten er nog meer dan tegen FCb en zaten bijna allemaal samen dus bestuur .... Deze tickets werden bewust verkocht aan Gent .... Schande zou ik zeggen Het draait enkel om €€€ maar volgend seizoen laten je eigen supporters die er zitten je in de kou staan! Nog niet veel meegemaakt dat gans de c recht stond voor complete match .. prachtig toch RE: [CROKY CUP] KV OOSTENDE - KAA GENT (30.01.2019) - Lucje - 01-31-2019 Ga weinig commentaar geven want ik ben er gewoon kapot van alsook een slaploze nacht gehad. 2 halve finales en 1 finale verliezen met penalties. We lijken precies het Nederlands elftal. RE: [CROKY CUP] KV OOSTENDE - KAA GENT (30.01.2019) - 4genKVO - 01-31-2019 Met een degelijke spits speelden we de finale en deden nog mee voor play-off 1 ! Jongens wat heeft die Zivkovic ons al punten gekost dit seizoen. Zijn aantal niet te missen kansen zijn niet meer bij te houden...djudedju !!! RE: [CROKY CUP] KV OOSTENDE - KAA GENT (30.01.2019) - johnny - 01-31-2019 raar dat Bataille niet onmiddellijk op het veld mocht voor De Bock te vervangen van de 4e ref ( Gent maakte dan wel hun eerste doelpunt als KVO maar met tien spelers op het veld stond) terwijl Gent onmiddellijk mocht vervangen, daar lag het verlies van KVO dus weer door de ja knikkers van de scheidsrechters |