[PO2-A] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (30.03.2019) - Printable Version +- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be) +-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12) +--- Thread: [PO2-A] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (30.03.2019) (/showthread.php?tid=416) |
RE: [PO2-A] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (30.03.2019) - jantje - 03-31-2019 en onze Wim kondigde vrolijk aan dat de abonnement volgend seizoen goedkoper worden 179€ in plaats van 199€ euhm volgens mij worden ze 10€ duurder we kregen dit seizoen 30€ terug betaald , dus we betaalden amper 169€ betere spelers zullen duurder zijn, dus we hebben hoop als ze nog veel abonnementen willen verkopen gaan ze toch een deftige ploeg moeten hebben ook RE: [PO2-A] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (30.03.2019) - Keun - 03-31-2019 (03-31-2019, 08:21 AM)jantje Wrote: en onze Wim kondigde vrolijk aan dat de abonnement volgend seizoen goedkoper worden Idd 10€ erbij, 179€ in E tribune?? Volgens mij was die goedkoper dan C? of zal alles zelfde zijn Hopelijk wat goedkoper tickets in de hoofdtribune.... Zodat er eens wat minder uit supporters zitten Ik vind het domme zet om aan klanten binding te doen ... Idd alles word duurder.... Hadden volgens mij beter 169€ gevraagd ... Maar als er idd betere spelers komen betalen we dat met plezier Maar vele nieuwe supporters trek je zo niet aan .... Ga hier wel weer wind van voor krijgen nu laat mo komen Als we zo verder doen als gisteren is het ticket 2de klas Lombaerts dacht al aan extra verlof met eens rood te nemen .... De rest waren al in verlof RE: [PO2-A] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (30.03.2019) - jantje - 03-31-2019 (03-31-2019, 08:40 AM)Keun Wrote: Maar vele nieuwe supporters trek je zo niet aan .... Ga hier wel weer wind van voor krijgen nu laat mo komen een tip voor het bestuur , iedere abonnee krijgt volgend seizoen op vertoon van abonnement , één gratis consumptie bij aankoop van een tweede in plaats van een uur happy hour, ieder abonnee één pint gratis geven tja , om voetbal te zien moet je het niet meer doen dus voor een pintje te drinken misschien nog wél hé RE: [PO2-A] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (30.03.2019) - oostendenaar - 03-31-2019 (03-31-2019, 12:17 AM)Keun Wrote: Wat doet die vanlerberghe week na week in de ploeg dat gaat er bij mij niet inDe Sutter er af vond ik niet zo onbegrijpelijk, als je met een man minder speelt, kan je je het niet veroorloven van een speler die zo weinig (en zo traag) loopt erop te laten staan. RE: [PO2-A] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (30.03.2019) - André Van Nieuwenhuysen - 03-31-2019 Wat de abonnementen betreft.... We hebben hiervoor net een afzonderlijke topic geopend (sprokkels => Abonnementen 2019-2020) https://forum.kustboys.be/thread-419.html RE: [PO2-A] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (30.03.2019) - jantje - 03-31-2019 (03-31-2019, 10:44 AM)oostendenaar Wrote:(03-31-2019, 12:17 AM)Keun Wrote: We hebben ons nog eens belachelijk gemaakDe Sutter er af vond ik niet zo onbegrijpelijk, als je met een man minder speelt, kan je je het niet veroorloven van een speler die zo weinig (en zo traag) loopt erop te laten staan. vond ik inderdaad ook een goede ingreep Broos houdt vast aan zijn 4-3-3 dat werd door de rode kaart een 3-3-3 , dus ik verwachte eigenlijk ook een 4-3-2 , met Sakala en Canesin als twee lopende aanvallers voor de tegenaanval, doch Canesin zakte ook terug en Sakala alleen kon het niet , daarom werd waarschijnlijk nog Guri op het laatste eraan toegevoegd de vervanging Nouri door Capon , vond ik logisch , Brecht ging een paar keer diep en zorgde voor gevaar zat ook frisser dan een vermoeide Nouri Nouri werd een paar keer in de wind gezet en dat leverde gevaar op voor een 3de tegentreffer RE: [PO2-A] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (30.03.2019) - Lucje - 03-31-2019 We kunnen blijven zagen en klagen maar we hebben gewoon niet genoeg kwaliteit in onze kern. Vond Canesin en Dutoit heel goed. Ik erger me blauw aan die Sakala, wat een domme speler, de olie druipt eraf. We konden in de 2e helft zelfs met 10man Eupen pijn doen aan hun linkerkant. Die Fahion verklote gewoon alles. Staat er op die positie een speler met wat voetbalintellect verliezen we de match zelfs niet. Dan komt onze superspits Guri ook nog eens invallen. Speel je bijgevolg nog met 9. Die Guri is na Tondelua, Ehouman de zwakste spits die ik ooit in de KVO kleuren zag spelen. Kennen jullie nog zwakkere ? Laat maar komen. RE: [PO2-A] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (30.03.2019) - MARCO - 03-31-2019 Het straffe van guri is dat bij de allereerste oefenmatch iedereen super(mega super) twijfels had of guri het niveau had van eerste klasse België.. Ongelooflijk dat die door onze scouting geraakt is..gewoon onvoorstelbaar. Dit noemt men dan weggesmeten geld. RE: [PO2-A] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (30.03.2019) - Keun - 03-31-2019 Lucje..... Coullibaly en Gano waren ook een rampe maar scoorde soms nog bij toeval RE: [PO2-A] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (30.03.2019) - Lucje - 03-31-2019 (03-31-2019, 12:43 PM)Keun Wrote: Lucje..... Coullibaly en Gano waren ook een rampe maar scoorde soms nog bij toeval Coulibaly zat hier in zijn op zijn pensioenleeftijd. Maar hij kon wel adelbrieven voorleggen bij vorige clubs. Gano had gewoon een supermoment bij Waasland-Beveren. That's it. (03-31-2019, 12:43 PM)MARCO Wrote: Het straffe van guri is dat bij de allereerste oefenmatch iedereen super(mega super) twijfels had of guri het niveau had van eerste klasse België.. Werd die ooit gescout ?????? Of werd die via een video aangeboden ? Die gast kan zelfs m.i. bij FC Knokke niet mee. Als men werkelijk hoopt dat die gaat ontploffen in Playoff2 dat is dat nog erger dan in Sinterklaas geloven. |