[JPL] KAA GENT - KV OOSTENDE (18.08.2018) - Printable Version +- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be) +-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12) +--- Thread: [JPL] KAA GENT - KV OOSTENDE (18.08.2018) (/showthread.php?tid=448) Pages:
1
2
|
RE: [JPL] KAA GENT - KV OOSTENDE (18.08.2018) - wiender - 08-18-2019 Hopelijk is D’Haese er vlug terug bij. Canesin vandaag (alweer) door het ijs gezakt. Misschien Bataille op die positie eens zetten? RE: [JPL] KAA GENT - KV OOSTENDE (18.08.2018) - Keun - 08-18-2019 (08-18-2019, 08:27 PM)wiender Wrote: Hopelijk is D’Haese er vlug terug bij. Canesin vandaag (alweer) door het ijs gezakt. Misschien Bataille op die positie eens zetten?Die 2 jonge gasten zullen het zeker beter doen dan onze vedette Fernando... Wat ben ik teleur gesteld in hem vandaag... Onze kleuren niet waardig.... Jonckheere ook door het ijs vandaag RE: [JPL] KAA GENT - KV OOSTENDE (18.08.2018) - Turbof - 08-18-2019 Ik vind dat er nu toch wel te zwart wit wordt gesproken over canesin. Speét gewoon al twee a drie jaar niet meer op niveau, maar voor veel fans mocht dat niet worden gezegd. Nu wordt ie dan wel weer op basis van 1 match afgebroken. Weinig nuance. Nee, hij was niet goed maar dat is niks nieuws meer. Waarom ie dan nu opeens met de zonden van Israël wordt overladen is dan ook beetje bizar. Ook Jonckheere krijgt er hier maar twee keer kwam het gevaar wel via hem. Sakala doet idd soms domme en overbodige dingen maar was wel de gevaarlijkste. Onze eerste helft was trouwens vrij degelijk maar dan geven we op 5 minuten de match weg. Palaversa staat voor tweede week op rij te slapen bij een stilstaande fase. Goede voetjes maar twee zulke fases tegen Club en gent breken ons wel zuur op. Hopelijk dhaese er volgende week weer bij. En als ie moe is, breng aub eens Bataille in ipv Canesin of Boonen. Vargas hoeft er van mij eigenlijk niet echt in, ik zou Sakala laten staan. RE: [JPL] KAA GENT - KV OOSTENDE (18.08.2018) - oostendenaar - 08-19-2019 Canesin heeft vorig seizoen toch 2 maanden goed gespeeld, minder dan in z’n eerste seizoenen, maar was toen wel even beslissend. Zit in z’n laatste contractjaar, als hij nog een financiële slag wil slaan volgende zomer dan zal hij dit seizoen toch moeten presteren. Kan me dus niet voorstellen dat het van niet willen is. Tot nog toe ben ik in ieder geval zeer tevreden met de start en met de resultaten van de concurrenten Cercle en Waasland. RE: [JPL] KAA GENT - KV OOSTENDE (18.08.2018) - pinanti - 08-19-2019 (08-19-2019, 05:16 PM)oostendenaar Wrote: Canesin heeft vorig seizoen toch 2 maanden goed gespeeld, minder dan in z’n eerste seizoenen, maar was toen wel even beslissend.Zeer nuchtere post. Die eerste goal was er één met geschenkverpakking : " concentratieverlies " is de uitleg : op AA Gent moet je GVD 90 minuten en de rest voor 200% geconcentreerd blijven : ze stonden erbij en keken ernaar : aub een goaltje , geen dank , met alle plezier : over zulke fases kan ik mij dus enorm opwinden. Zéééér bleke Canesin. En laat Sakala maar staan : met al zijn gebreken is hij nog het gevaarlijkst : durft tenminste 2 pegels op goal te geven. |