MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] ZULTE WAREGEM - KV OOSTENDE (26.10.2019) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] ZULTE WAREGEM - KV OOSTENDE (26.10.2019) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] ZULTE WAREGEM - KV OOSTENDE (26.10.2019) (/showthread.php?tid=463)

Pages: 1 2

RE: [JPL] ZULTE WAREGEM - KV OOSTENDE (26.10.2019) - oostendenaar - 10-26-2019

Slechte match die in feite geen winnaar verdiende. Gelukkig heeft Cercle verloren, de enige ploeg waar we nog moeten naar kijken die seizoen.

Gezien de omstandigheden kan je van deze ploeg niet meer verwachten.

RE: [JPL] ZULTE WAREGEM - KV OOSTENDE (26.10.2019) - *4got* - 10-27-2019

Te veel KVO-spelers haalden onvoldoende niveau.
Z Waregem speelde nochtans ook belabberd.
Wat mij het meest verbaasd is dat verschillende KVO-spelers na de wedstrijd verklaren dat het eigenlijk een 0-0 wedstrijd was! Hallo gasten, jullie horen toch te weten dat wij een gemiddelde hebben van iets meer dan 2 tegengoals per match en nog geen enkele competitiewedstrijd de 0 konden houden! Als je dan speculeert op een 0-0 dan zegt dat veel over je voetbalintellect, me dunkt.
Mss eens vragen aan de KVO-spelers om te zien hoe die vrije trap, die tot de 1-0 leidde, getrapt werd. Ja idd, de bal was gekaderd, gevolg raakt iemand de bal=>doelgevaar; raakt niemand de bal=>doelgevaar. Feit is dat Dutoit niet verwacht had dat de bal nog zou geraakt worden door iemand want hij was al vertrokken. Gevolg de bal gaat in het midden van het doel binnen!
Om een of andere reden moet Skuli elke vrije trap geven, ergens ver voorbij de tweede paal! Nadat de rekening gemaakt is dat we al 11 tegengoals slikten op standaardsituaties mss eens de rekening maken hoeveel wij al scoorden op standaardsituaties.
Als ik hier lees dat Sylla 7 keer meer weegt op een verdediging dan onze andere targetspits, kan ik daarmee akkoord gaan. Maar ik denk dat de 37 of 38-jarige Deschacht gisteren zijn trui niet nat was, hoor.
Men kan nog veel zeggen over wat beter zou moeten, maar als je de bal niet kan bij een medemaat krijgen bij een inworp, dan is er een groot probleem. Spelers ... vechten voor elkaar is niet voldoende. Elkaar helpen, bvb. zich vrijlopen zodat de speler in balbezit de bal kwijt kan, is noodzakelijk. Maar daarvoor moet de verdediging EN het middenveld bij balbezit naar voor lopen ipv naar voor te slenteren.
Wat mij nog het meest zorgen baart is dat Cercle, adhv de TV-beelden weliswaar, toch dikke kans had op een punt op het veld van Genk.
Het Storck-effect? Wanneer Cercle binnenkort een thuismatch wint en dat komt er aan. Komen ze tot op 5 punten van ons. Als ze dan het onderlinge duel winnen wordt de achterstand 2 punten ... zullen we evenveel geluk hebben als vorig seizoen met Lokeren?
We zullen ons dus financieel maar ook sportief moeten redden.

RE: [JPL] ZULTE WAREGEM - KV OOSTENDE (26.10.2019) - Keun - 10-27-2019

idd , lees hier 4 vervanging ...dat zou ik zeker ook overwegen

Sylla weegt als target man ...maar daar stopt het ook 0,0 doelgevaar
Onze tgv sakala ...heeft blijkbaar niet veel zien meer in lopen

Een bonen , rajsel , Vargas, ndenbe .... waar was neto haalde zelfs de bank niet

RE: [JPL] ZULTE WAREGEM - KV OOSTENDE (26.10.2019) - oostendenaar - 10-27-2019

Neto kan niet mee. Hij was overigens nog altijd geblesseerd. Rajsel, Vargas, Boonen,... dat zal het verschil niet maken.

De besten speelden gisteren, maar we mankeren net als vorig seizoen kwaliteit. Aangezien we blijkbaar zo goed als failliet zijn, is dat ook niet onlogisch.
Het wordt net als vorig seizoen dus hopen op de (sportieve en financiële) redding en meer niet. Als het lukt, zal het vrees ik wel uitstel van executie zijn. Een ploeg van ons kaliber kan niet elk jaar meer dan een miljoen betalen voor een stadion.

RE: [JPL] ZULTE WAREGEM - KV OOSTENDE (26.10.2019) - Keun - 10-27-2019

Idd , maar denk dat we nog ver van de echte waarheid zitten

Denk dat het al heel moeilijk moet zijn voor orlans om tegen mc in te gaan .... was het hij niet die zei dat we geen negatieve songs mochten zingen naar onze super fan mc

Denk dat callant nog meer boter op ze kop heeft want hij keurde de 1,2 milj goed ....in opdracht van ze baasje mc ....mc kon nooit op tijd verkopen en callant had nooit de centen

onze voorzitter was dan ondervoorzitter ....raar dat hij dit toen allemaal niet wist
en nam nadien zelfs onze club over bij dit te weten ....???????

Er word heeeeel veel gefoefeld achter de schermen ....zo maak je idd een voetbalploeg naar de Kl....

Straks bouwd Versluys nog appartement toren op ons plein Sad

RE: [JPL] ZULTE WAREGEM - KV OOSTENDE (26.10.2019) - jantje - 10-27-2019

(10-27-2019, 08:49 AM)Keun Wrote: Idd , maar denk dat we nog ver van de echte waarheid zitten

Denk dat het al heel moeilijk moet zijn voor orlans om tegen mc in te gaan  .... was het hij niet die zei dat we geen negatieve songs mochten zingen naar onze super fan mc

Denk dat callant nog meer boter op ze kop heeft want hij keurde de 1,2 milj goed ....in opdracht van ze baasje mc ....mc kon nooit op tijd verkopen en callant had nooit de centen

onze voorzitter was dan ondervoorzitter ....raar dat hij dit toen allemaal niet wist
en nam nadien zelfs onze club over bij dit te weten ....???????

Er word heeeeel veel gefoefeld achter de schermen ....zo maak je idd een voetbalploeg naar de Kl....

Straks bouwd Versluys nog appartement toren op ons plein Sad

en KVO fusioneren met Bredene , we hebben direct een nieuw stadion  Big Grin

RE: [JPL] ZULTE WAREGEM - KV OOSTENDE (26.10.2019) - carlo - 10-27-2019

Lap, zal wel weer zijn van "we gaan harder werken op training" "we zijn de supports iets verschuldigd" … zelfde praat als verleden jaar … Antwoord van de supporter: "je had verleden week harder moeten werken" maar blijkbaar wordt dat net als de over mijn lijk mentaliteit uitgesteld naar … volgende match, of de daaropvolgende of …
Ik ga straks naar de cinema, zal meer plezier hebben van mijn geld.