MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Waasland-Beveren - KV Oostende - Printable Version
Kustboys Forum
Waasland-Beveren - KV Oostende - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: Waasland-Beveren - KV Oostende (/showthread.php?tid=92)

Pages: 1 2 3 4


Waasland-Beveren - KV Oostende - Keun - 09-13-2015

jantje Wrote:ja dadde, da waster nie neven 1-5 op Beveren alloooo Big Grin

en nu si, noaste weeke tegen Kortrijk

positieve problemen voor de trainer, Big Grin " never change a winning team " Jali -Musona-Ovono op de bank ???? :p

misschien wel een voordeel , met het oog ook op de midweek wedstrijd tegen Antwerp

Volgende week moeten ze zeker winnen voor hun trainer !

Blij voor Cyriac mss is hij nu verlost ... vertrouwen kan veel doen met een spits

Jali ovono musona ..... wel goeie reactie naar de ploeg toe van Yves , ovono kwam telaat dus poeppe zitten ... jali vorige seizoen juist zelfde was wel altijd iets
Nu nog joncheere terug en we hebben een super sterke bank

Godwin 10min inkomen en scoren dat beloofd Wink


Waasland-Beveren - KV Oostende - bibixx - 09-13-2015

gekeken vanuit de zetel,zeer efficient KVO,proficiat aan de trainer voor optreden Ovono,sterke Biebouw mag van mij blijven staan zal de andere wel tot nadenken zetten,zullen algauw twee gouden stieren hebben haha, op naar volgende week moet te doen zijn thuis tegen kortrijk,amaai wat een begin van het seizoen DOE ZO VOORT CMON KV


Waasland-Beveren - KV Oostende - kohae - 09-13-2015

Blij dat ik er niet bij was!

De afgelopen jaren heel vaak de verplaatsing meegedaan naar Beveren, en altijd frustrerende verliesmatch. 2 keer ben ik niet mee geweest: 0-4 (of zoiets, voor de beker in t kampioenjaar) en nu 1-5. Best volgend jaar weer thuisblijven, zeker?

Alle gekheid op n stokje: heel knappe zege, uitstekend ook dat onze spitsen nu vlot scoren en dat Franck blijft met assists strooien!

En het "zwakke uitvoetballen" v Milic begint precies ook te beteren: wat een pre-assist voor de openingsgoal!


Waasland-Beveren - KV Oostende - Strangeloaper - 09-13-2015

Je moet het maar doen op verplaatsing tegen een stugge ploeg die thuis nog niet verloren had. Veel kansen samengevoetbald en 5 doelpunten gemaakt. Is een hele prestatie. Als Musona niet meedoet, dan neemt Cyriac de doelpunten voor zijn rekening. Trainer trekt de lijn door en zet Ovono op de bank. Ben nieuwsgierig wie onder de lat zal staan tegen Kortrijk.
Bij het tegendoelpunt werd er toch niet strikt verdedigd. Jammer dat we de "nul" niet kunnen houden. Maar als je er 5 maakt dan mag er wel eentje binnenwaaien.
Milic: is toch geen ernstige kwetsuur? Onze nieuwe aanwinst heeft de feeling om op de juiste plaats op te duiken.


Waasland-Beveren - KV Oostende - Erudict - 09-13-2015

Verplaatsing waar ik vorig jaar nog met het schaamrood op de wangen moest vertrekken, nu met trots naar huis gekeerd.
Verder toch een potig Beveren, is ook een sterkere ploeg van vorig jaar.
Vreven dwingt bij mij respect af vanwege zijn eerlijkheid. Dury daarin tegen, wat voor gedaanteverwisseling ondergaat die zeg?
Mooi van onze coach :te laat = op de bank.
Verder lijken de keuzes van de basisploeg ook gegrond, Brillant viel helemaal niet secuur in. Nu weet je waarom Milic in de basis staat.
Loemba liet niet zo veel zien, heeft wel veel techniek maar speelde veel te traag om gevaarlijk te zijn, al was de wedstrijd natuurlijk wel al gespeeld.
denk dat Antunes het dichtste bij een basisplaats staat.
Wel jammer dat we de 0 niet houden. Idd zwak verdedigd op die fase.
kohae Wrote:En het "zwakke uitvoetballen" v Milic begint precies ook te beteren: wat een pre-assist voor de openingsgoal!
Is de 2de "pre-assist" op die manier van hem.
Zie de goal van Jonckheere.


Waasland-Beveren - KV Oostende - jantje - 09-13-2015

straks beleven we nog een unicuum aan zee

drie gouden stieren in één ploeg Big Grin

als ze zo verder doen , zie ik dat wel zitten , Musona 4 - Cyriac 4 - Akpala 3

en als diene Godwin slechts enkele minuten nodig heeft , komt die er ook nog Wink

man, dat is echt een weekend om te genieten , het begon al vrijdag avond in Moeskroen
en dan de kampioenen uit Gent die blijven hangen in de Gaverbeek
en dan nog een eigen zege met een speler die een hattrick scoort

wat als.......straks nog Anderlecht....... ??

FEESJE bouwen :p


Waasland-Beveren - KV Oostende - oostendenaar - 09-13-2015

Erudict Wrote:Verplaatsing waar ik vorig jaar nog met het schaamrood op de wangen moest vertrekken, nu met trots naar huis gekeerd.
Verder toch een potig Beveren, is ook een sterkere ploeg van vorig jaar.
Vreven dwingt bij mij respect af vanwege zijn eerlijkheid. Dury daarin tegen, wat voor gedaanteverwisseling ondergaat die zeg?
Mooi van onze coach :te laat = op de bank.
Verder lijken de keuzes van de basisploeg ook gegrond, Brillant viel helemaal niet secuur in. Nu weet je waarom Milic in de basis staat.
Loemba liet niet zo veel zien, heeft wel veel techniek maar speelde veel te traag om gevaarlijk te zijn, al was de wedstrijd natuurlijk wel al gespeeld.
denk dat Antunes het dichtste bij een basisplaats staat.
Wel jammer dat we de 0 niet houden. Idd zwak verdedigd op die fase.
kohae Wrote:En het "zwakke uitvoetballen" v Milic begint precies ook te beteren: wat een pre-assist voor de openingsgoal!
Is de 2de "pre-assist" op die manier van hem.
Zie de goal van Jonckheere.
Briljant heeft 4 maanden geen wedstrijd gespeeld, lijkt me logisch dat je dan niet direct top bent...
Het 'slechte' verdedigen bij die tegengoals komt volgens mij omdat we toen al 0-4 voorstonden, dan probeer je op die plaats vooral te vermijden een fout te maken.


Waasland-Beveren - KV Oostende - pinanti - 09-13-2015

Zeer goede match van KVO : bij de 0-4 waren ze de bal bij momenten een beetje aan het rondspelen : zo van :" pak hem maar af " : schitterend !
Biebauw is bij de pinken en voor mij mag hij blijven staan.
Milic begint inderdaad beter uit te verdedigen :zie oa eerste goal.
Twee mooie doelpunten van Cyriac : klasse.
De beste speler op het veld vond ik, t'is raar om te zeggen en het is tegen mijn goesting , een speler van Beveren : Langil.
1-5 : BRAVO KVO en MERCI KVO ! !


Waasland-Beveren - KV Oostende - carlo - 09-13-2015

Ben in buitenland, match niet gezien en slechts nu en dan een sms ... maar na zo een uitslag zeg ik spontaan: merci MC en het team. Er mag ook eens een beetje geluk zijn bij de aanwinsten en dan bekomt met zo een resultaat. Gewoon TOF om, na jaren van OK, t'was niet slecht, nu eens echt de top te spelen.
Ja wij gaan er nog verliezen, ik ben bijna geneigd om te zeggen "zoveel te beter" want anders komen ze ons ploegje kaalplukken na dit seizoen.


Waasland-Beveren - KV Oostende - t800d200 - 09-13-2015

Beste speler met inzet volgens mij Vandendriessche proficiat Kevin , en natuurlijk de volledige kern.