OUD-HEVERLEE-K.V.OOSTENDE - Printable Version +- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be) +-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12) +--- Thread: OUD-HEVERLEE-K.V.OOSTENDE (/showthread.php?tid=146) |
OUD-HEVERLEE-K.V.OOSTENDE - Homer - 02-28-2016 1 woord: SCHANDE! OUD-HEVERLEE-K.V.OOSTENDE - t800d200 - 02-28-2016 Wat dacht je dat ze zouden winnen zou iets is al tientallen jaren ploegen die achteraan staan kunnen ze niet aan , waarom simpel niet gemotiveerd wij gaan toch winnen . Een schande voor de club en de mensen die mee waren , sorry ik wist beter . Het is juist tegen ploegen die achteraan staan dat je moet winnen , als je dat niet kan zal je nooit een goede ploeg hebben . Met zou een mentaliteit win geen enkele mach in play off 1 , en daar wil ik wel 100€ opzetten . OUD-HEVERLEE-K.V.OOSTENDE - MARCO - 02-28-2016 Beschamend ... De schutter zonder echt wedstrijdritme op het middenveld zetten was duidelijk een volledig verkeerde gok. Volgens mij beter jonckheere op de plaats van jali en dan naast musona berrier (of 1 van de spitsen ) Lukaku zal zich dringend moeten herpakken want kans voor OK is nu volgens mij 0% .Dit is al zijn derde penalty (eigenlijk vier want in waregem was er ook een zuivere die gelukkig niet gefloten werd) en dit kan toch echt niet . De rest van zijn spel was ook niet goed . Hij moet zich dringend herpakken . Jonckheere en VDD (en cappon voor hij uitviel) waren de enige die niveau haalden . Onze trainer heeft toch duidelijk last de laatste weken om er een constante prestatie in te krijgen . Neemt niet weg dat dit een reuze seizoen is . Hopelijk wint standard niet want anders komt er grote druk op onze PO1 kansen. OUD-HEVERLEE-K.V.OOSTENDE - Jempie.lon@hotmail. Com - 02-28-2016 Ondanks dit alles zetten we alle positieve en negatieve zaken van KV op een rijtje en we mogen inderdaad niet klagen , het is veruit het beste wat we ooit konden meemaken !!! De ontgoocheling zit echt diep na gisteren maar laten we alle moed bij elkaar rapen en de alle hoop op vrijdag zetten in Roeselare tegen Sp. Charleroi ! Voor een keer supporter ik voor Anderlecht vandaag , sorry :-) ! OUD-HEVERLEE-K.V.OOSTENDE - Keun - 02-28-2016 Jempie.lon@hotmail. Com Wrote:Ondanks dit alles zetten we alle positieve en negatieve zaken van KV op een rijtje en we mogen inderdaad niet klagen , het is veruit het beste wat we ooit konden meemaken !!!Jempie jij gaat alvast de 1ste zijn in roeselare als je vrijdag al op post bent OUD-HEVERLEE-K.V.OOSTENDE - Jempie.lon@hotmail. Com - 02-28-2016 Sorry, oeps te laat gezien! Zaterdag !!! OUD-HEVERLEE-K.V.OOSTENDE - jantje - 02-28-2016 wat hebben we geleerd na het verlies tegen de laatste : - volgende week 10 bussen minder naar Roeselare - Rozehnal zal topfit de PO1 kunnen spelen, als hij nog eens 2 weken op de bank mag blijven zitten - er zijn er die al aan het denken zijn aan EK en buitenland, anderen aan hun verdiende stage in Spanje - deze keer hebben ze niet gewacht tot na hun Spaanse reis om zich belachelijk te maken OUD-HEVERLEE-K.V.OOSTENDE - gintonic - 02-28-2016 t800d200 Wrote:Het is juist tegen ploegen die achteraan staan dat je moet winnen , als je dat niet kan zal je nooit een goede ploeg hebben . Dit dus. Als het enkel lukt om te "stunten" tegen de gevestigde waarden en nul motivatie tegen kleinere clubs kan je NOOIT zelf een gevestigde waarde worden. OUD-HEVERLEE-K.V.OOSTENDE - oostendenaar - 02-28-2016 Zo goed het vorige week was, zo slecht was het gisteren. Werkelijk iedereen speelde onder z'n niveau, veel te weinig communicatie in de verdediging. Ze liepen er door alsof er niemand stond. Normaal moet je met onze ploeg op verplaatsing beter kunnen, als je speelt als een blok en de snelheid vooraan benut. Hopelijk is Antunes snel terug fit zodat Lukaku even kan rusten, Rozehnal zal er ook snel terug in staan. Aangezien elke wedstrijd vanaf nu een verplaatsing is, heb ik wel wat vrees voor wat nog komt dit seizoen. OUD-HEVERLEE-K.V.OOSTENDE - johnny - 02-28-2016 Ik heb gisteren gepraat tegen mensen die in het Leuvense wonen, iedere dag zat er in de bus een folder van de burgemeester met erop vermeld dat ze zeker gingen winnen tegen KVO je moet niet meer vragen zeker!!!!! |