[PO1] KAA Gent - KV OOSTENDE (15.04.16) - Printable Version +- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be) +-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12) +--- Thread: [PO1] KAA Gent - KV OOSTENDE (15.04.16) (/showthread.php?tid=157) |
[PO1] KAA Gent - KV OOSTENDE (15.04.16) - Turbof - 04-16-2016 Ik weet niet of mijnheer Coucke dit forum nog leest, maar ik hoop enigszins van wel. In 1994 hadden we het kleinste budget van eerste maar toen eindigden we zevende met een groep die ervoor knokte. Wel, die knokkers missen we nu. Er wordt te veel op namen gekocht. El Ghanassy, klinkt allemaal mooi in de gazet, maar wat ben je er eigenlijk mee? Geef mij dan maar ten allen tijde Jonckheere, die misschien minder kwaliteit heeft maar tenminste de ziel uit zijn lijf loopt. We hebben weinig transferBELEID lijkt mij. Locigno, Saviour, Blazevic, Loemba, Cornet, ... dat zijn transfers die zouden moeten getuigen van beleid, ware het niet dat er geen enkele doorbreekt. Milic? Zijn geld niet waard. Onze bank? De duurste bank van eerste klas wellicht, totaal financieel ongezond. Enfin, kan zo nog verder gaan. We hadden een sterke verdediger nodig, komen ze af met Godeau en halen ze twee aanvallers (Pedersen en El Ghanassy). Nee, het lijkt me dat we nu wel het geld hebben, maar geen sportieve, gezonde langetermijnvisie, spijtig. [PO1] KAA Gent - KV OOSTENDE (15.04.16) - t800d200 - 04-16-2016 Dacht je nu echt dat ze zouden winnen , dan heb je veel doorzicht in het voetbal . [PO1] KAA Gent - KV OOSTENDE (15.04.16) - pinanti - 04-16-2016 t800d200 Wrote:Dacht je nu echt dat ze zouden winnen , dan heb je veel doorzicht in het voetbal .Winnen daarom niet. Het is de manier waarop ze VERLIEZEN ! Dat is het probleem ! [PO1] KAA Gent - KV OOSTENDE (15.04.16) - Strangeloaper - 04-16-2016 Het voordeel van POI is dat de zwaktes van ons KV telkens heel duidelijk worden aangetoond. Luc Devroe, nog veel werk voor de boeg voor volgend jaar. Hopelijk geen "namen", maar wel spelers die het niveau aankunnen. Liever één speler die in de ploeg meedraait dan 2 spelers die op de bank zitten!!!!!! Prachtige quote van Gert Verheyen bij Telenet: "KV stuit op zijn limieten." Kunnen wij beter? Ja!!!!! We hebben begin dit jaar voetbal gezien dat flitsend was, aanvallend en vlot. We hadden de topschutter, we stonden op de eerste plaats, we hadden de assistkoning,... Waar is dit gebleven???? Is dit dezelfde ploeg???? [PO1] KAA Gent - KV OOSTENDE (15.04.16) - Keun - 04-16-2016 pinanti Wrote:t800d200 Wrote:Dacht je nu echt dat ze zouden winnen , dan heb je veel doorzicht in het voetbal .Winnen daarom niet. Idd ... Week na week ... 0 doelpunten gescoord in de play offs en ons spel om bij te huilen [PO1] KAA Gent - KV OOSTENDE (15.04.16) - Homer - 04-16-2016 "We hebben iets recht te zetten in de komende twee thuiswedstrijden..." Pffff... hoe durven ze dit nog te vertellen... Je zou ze een schop onder hun kl.... geven [PO1] KAA Gent - KV OOSTENDE (15.04.16) - Erudict - 04-16-2016 Bij spelers als Jonckheere, Godeau, Vandendriessche ontbreekt individuele klasse, zie je erg goed wanneer ze in mindere vorm zijn. Manier hoe ze lopen, er ontbreekt voetbal intelligentie. [PO1] KAA Gent - KV OOSTENDE (15.04.16) - fred - 04-16-2016 Devroe mag gaan vanwaar hij komt terug naar flauw-zwart Heb het altijd gezgegd komt nie goed als je Devroe binnenhaalt!!!! En ik begin gelijk te krijgen!!! [PO1] KAA Gent - KV OOSTENDE (15.04.16) - Lucje - 04-16-2016 Wintertransfers vallen compleet tegen. Ik vond Brillant-Rozehnal een heel sterk verdedigend centraal duo. De match op Anderlecht was daarvan een mooi voorbeeld. Trouwens op basis van die wedstrijd versierde Brillant zijn transfer naar NYC. Zelden speelden die 2 samen. Nu hetgeen daar nu staat is gewoon te licht voor PO1. Er was zelfs vroeger bakken kritiek op het duo Brillant-Schmisser maar die mannen scoorden nog doelpunten. Kom me niet zeggen dat we nu centraal sterker zijn. Als je te teveel vedetten binnen haalt zal dit op termijn zich wreken en kan zelfs tot onenigheid binnen de spelerskern leiden. Al die zogenaamde jonge witte merels vallen stuk voor stuk tegen. Goed er dienen lessen te worden getrokken uit deze ervaring. Een goed gestructureerde scoutingscel moet dringend terug operationeel worden. Dit puike werk bracht zelfs voor een groot deel de promotie naar 1ste klasse met zich mee. Het is niet omdat Mijnheer Coucke de nodige financiële slagkracht heeft dat we gewoon namen moeten aantrekken om de bank te vullen. Al bij al mogen we toch niet vergeten dat we dit jaar een fantastisch seizoen hebben gespeeld maar dat de batterijen waarschijnlijk bijna leeg zijn. Mijn grootste vrees is dat we op het eind van het seizoen een paar sterkhouders zullen kwijt zijn. [PO1] KAA Gent - KV OOSTENDE (15.04.16) - Turbof - 04-16-2016 Erudict Wrote:Bij spelers als Jonckheere, Godeau, Vandendriessche ontbreekt individuele klasse, zie je erg goed wanneer ze in mindere vorm zijn. Manier hoe ze lopen, er ontbreekt voetbal intelligentie. Jonckheere en Vandendriessche zijn dan misschien geen 'fiene' voetballers zoals we in Oostende zeggen, maar leggen er hun kop voor, hebben loopvermogen en passen perfect bij KVO in tegenstelling tot enkele andere salonvoetballers die misschien meer 'individuele klasse' hebben zoals jij het zo mooi zegt ! |