[JPL] KV OOSTENDE - STANDARD (11.03.2018) - Printable Version +- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be) +-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12) +--- Thread: [JPL] KV OOSTENDE - STANDARD (11.03.2018) (/showthread.php?tid=342) |
[JPL] KV OOSTENDE - STANDARD (11.03.2018) - Keun - 03-11-2018 Idd , zo is het echt niet meer leuk naar een voetbalmatch te gaan kijken ....vandaag was het echt over sorry .... nog te zwijgen van andere uitslagen op andere velden Stardard moest winnen ....veel mooier affiche dan een kvk in play off1 voor Telenet enz... Ik vraag me nog af hoe kvo een 2-0 voorsprong in eigenhuis nog kan weggeven naar een 2-3 in de tweede helft [JPL] KV OOSTENDE - STANDARD (11.03.2018) - oostendenaar - 03-11-2018 Wimmeke Smet is inderdaad een prutsscheidsrechter met de uitstraling van een garnaal. Maar het is niet door de scheids dat we vandaag verloren, Carcela was degene die het verschil maakte. [JPL] KV OOSTENDE - STANDARD (11.03.2018) - Socrates - 03-11-2018 Het voetbal was ondermaats zoals tijdens de laatste 5 wedstrijden. Er was op het veld maar 1 ploeg die probeerde te voetballen en dat was Standard. Oververdiende overwinning en de slecht fluitende scheidsrechter heeft daarmee niets mee te maken. Vdh had van onze kustploeg een kunstploeg gemaakt, Custovic heeft er een kutploeg van gemaakt ! ... Geert Verheyen aub ! [JPL] KV OOSTENDE - STANDARD (11.03.2018) - Keun - 03-11-2018 Volgend seizoen onder Custovic krijgen we het heel moeilijk !! Zo denk ik erover [JPL] KV OOSTENDE - STANDARD (11.03.2018) - dirk - 03-11-2018 Socrates Wrote:Het voetbal was ondermaats zoals tijdens de laatste 5 wedstrijden. Er was op het veld maar 1 ploeg die probeerde te voetballen en dat was Standard. Oververdiende overwinning en de slecht fluitende scheidsrechter heeft daarmee niets mee te maken. 1000% mee akkoord . Dat de spelers VDH niet meer wilden volgen is een andere zaak , en inderdaad de grotere clubs worden bevoordeeld door de scheidsrechters en voor de BELGISCHE voetbalbond is het ook interessanter dat in PO I 2 waalse en 1 Brusselse ploeg met een aanhang die voor +/- 20 000 supporters spelen ( % op verkochte tickets ) [JPL] KV OOSTENDE - STANDARD (11.03.2018) - markos - 03-11-2018 Graag wat meer uitleg van Lombaerts want hij zag waar het verkeerd zat maar wou niks vertellen in het interview. Je zag de teleurstelling op zijn gezicht. Akpala dan toch terug van goud waard. Eindelijk een goal van Fernando, goed voor zijn vertrouwen. Nkaka wat schoonheidsfoutjes maar goed. Had de indruk dat het voor Brecht toch allemaal wat te vlug ging. Op naar een zeer moeilijke PO2 vooral de verplaatsingen...naar de uilen, ratten, canaries, panda's en een bandencentrale. [JPL] KV OOSTENDE - STANDARD (11.03.2018) - Turbof - 03-11-2018 Ik snap de negatieve benadering tov custovic niet. Een trainer wordt afgerekend op resultaten, wel op basis van resultaten spelen we playoff 1. Dat ie defensief speelt? Met deze ploeg kunnen we niet beter dus is dat de juiste benadering. Te snel voor capon? Was net 1 van de spelers die degelijk was. Man van het seizoen samen met Tomasevic en Milic. Bjelica zag sterretjes, Nkaka slap vandaag, Zivkovic knappe assist maar voor de rest niks. Met een doelman als dutoit speel je ook niet mee op playoff 1 niveau, met alle respect voor zijn inzet. Als de mentaliteit goed blijft winnen we playoff 2. [JPL] KV OOSTENDE - STANDARD (11.03.2018) - kavéé - 03-12-2018 Ik geef zelden commentaar over arbiters, maar die Wim Smet is toch al meermaals een broeksch**ter gebleken die op belangrijke momenten geen beslissingen durft nemen maar dan wel fluit voor onbenulligheden (zie dat 'fout' terug inwerpen van Standard naar ons.. hoe belachelijk was dat). Mocht alles goed uitdraaien, konden we gisteren wel een puntje pakken, maar vergeet niet dat standard in de eerste helft ook al serieus wat kansen had gemist. In tegenstelling tot vorig jaar, hebben we het wel moeilijk om een wedstrijd in handen te nemen. Maar Custovic lijkt me wel het maximum te halen uit deze groep, heeft me tactisch nog niet ontgoocheld, want lijkt de beschikbare spelers toch wel op de juiste plek te zetten. Toch hoop ik dat we volgend jaar met een iets andere opstelling spelen (hogere flanken), iets dominanter, maar dan moet je daar wel het materiaal voor hebben natuurlijk. Van PO2 verwacht ik weinig, veel zal afhangen welke ploegen er met goesting aan zullen beginnen. [JPL] KV OOSTENDE - STANDARD (11.03.2018) - johnny - 03-12-2018 Er zijn sommige supporters die heel andere meningen hebben over opstelling van de ploeg, spelers en trainer ik denk niet dat Broos tevreden is met de gang van zaken [JPL] KV OOSTENDE - STANDARD (11.03.2018) - pinanti - 03-13-2018 oostendenaar Wrote:Wimmeke Smet is inderdaad een prutsscheidsrechter met de uitstraling van een garnaal. Maar het is niet door de scheids dat we vandaag verloren, Carcela was degene die het verschil maakte.Carcela is inderdaad pure klasse en had een groot aandeel in de overwinning van Standard. We maakten ook de fout om Standard veel te veel bij onze 16 te laten spelen , dat is om problemen vragen en dat moet de trainer ook zien. Smet behoort tot de slechtste scheidsrechters van Belgie ( en dat wil wat zeggen ). |