MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) (/showthread.php?tid=414)

Pages: 1 2 3 4 5


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - Gaston - 03-17-2019

Daar staat toch niks wereldschokkends in dat bericht op de website! Ik lees vooral een oproep om te tonen dat KV nog leeft en supporters heeft die geloven dat er ook nog een toekomst is. Gezien de frustratie bij velen was dat wellicht geen slimme zet, maar hou aub op met die verdachtmakingen want daarmee jaag je mensen weg. Met alleen onze die hard supporters gaan we het niet lang redden in de pro league.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - pinanti - 03-17-2019

(03-17-2019, 12:17 PM)Gaston Wrote: Daar staat toch niks wereldschokkends in dat bericht op de website! Ik lees vooral een oproep om te tonen dat KV nog leeft en supporters heeft die geloven dat er ook nog een toekomst is. Gezien de frustratie bij velen was dat wellicht geen slimme zet, maar hou aub op met die verdachtmakingen want daarmee jaag je mensen weg. Met alleen onze die hard supporters gaan we het niet lang redden in de pro league.
Lees aub dat bericht op de website nog eens en lees tussen de lijnen .
Ons bestuur is een bende slijmballen.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - Keun - 03-17-2019

Slijmballen.... Ons stadion in paars na de match
Kom al heeeeel lang no KV maar nog nooit meegemaakt!! Dit is je eigen volk uitlachen
Van mij hoef het niet meer erover is erover
Regelrechte schande !!! Orlans je mag naar Brussel vertrekken je woste !!


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - Lucje - 03-17-2019

Marc Coucke doe aub het licht maar uit : letterlijk en figuurlijk. Pak al je metgezellen, fans en ook je tribune maar mee naar Brussel.
Voor mij hoeft het niet meer wat een komedie zeg, de trouwe supporters voor de aap houden. Hij heeft waarschijnlijk een kleurenafstandbediening op zak ofwel hebben ze die vlug van Durbuy overgebracht.

By the way ik zag ook reclameborden van Durbuy aan de kant van het aquarium of is dat puur toeval ? Aan de rust speelden ze de schlager "Leef" van André Hazes jr. Dat was die song dat MC vorige week uitkraamde toen ze Playoff1 haalden. Ook geen toeval zeker. Speel Oostends muziek verdorie er zijn artiesten genoeg.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - oostendenaar - 03-17-2019

Akkoord met Luc.

Ik stel me overigens ook vragen bij de hoge huur voor die tribune. Gans die tribune is gebouwd naar Coucke (en dat bijhorend volkje) z’n wensen, waardoor het ook zo’n belachelijk dure tribune is. Voor de gewone supporter en de club is dat gewoon overkill geweest.
Daarnaast staat die tribune op grond van de stad Oostende waar Coucke geen euro voor heeft moeten betalen, werd ze gebouwd door een bedrijf van Coucke zelf,... dan stel ik me toch vragen hoe correct dat is om daar zo’n gigantisch hoge huur voor te vragen.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - markos - 03-17-2019

(03-17-2019, 08:58 PM)Keun Wrote: Slijmballen.... Ons stadion in paars na de match
Kom al heeeeel lang no KV maar nog nooit meegemaakt!! Dit is je eigen volk uitlachen
Van mij hoef het niet  meer erover is erover
Regelrechte schande !!!  Orlans je mag naar Brussel vertrekken je woste !!

Liefst wel want je hebt Eendracht Aalst ook verkloot!!


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - pinanti - 03-17-2019

(03-17-2019, 08:58 PM)Keun Wrote: Slijmballen.... Ons stadion in paars na de match
Kom al heeeeel lang no KV maar nog nooit meegemaakt!! Dit is je eigen volk uitlachen
Van mij hoef het niet  meer erover is erover
Regelrechte schande !!!  Orlans je mag naar Brussel vertrekken je woste !!

Ik heb dat paars ook gezien na de match.
Voelt aan als een slag in het gezicht.
Dit is inderdaad erover.
Pure provocatie.
KVO supporters uitlachen , goed bezig.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - Ward - 03-18-2019

Jezus, wanneer stopt dat gezaag over Marc Coucke eindelijk? Ik lees hier enkel zure opmerkingen over Marc Coucke en niets, maar dan ook niets over de match zelf...

Misschien moet ik het zelf even proberen?

Hebben jullie de ploegopstelling even bekeken?
Dan hadden jullie gezien dat de erfenis van Coucke stilaan verteerd raakt. Er stonden nog 3 spelers van de ploeg van vorig jaar op het veld bij de aanvang van de match... De heropbouw van ons KVOtje is wel degelijk bezig. Dat het nog niet is zoals we het zouden willen, zoals het zou moeten zijn, weet ik ook wel.

Hebben jullie de match wel bekeken of waren jullie te druk bezig met het spotten van Anderlechtsupporters en het loeren naar de reacties van Marc Coucke?
De meesten, die op dit op sterven na dode forum nog reageren zijn net als iemand, die zijn lief kwijt is geraakt. Zijn meer bezig met boos te zijn op die ex, met te loeren naar die ex. Coucke heeft een ander en ja, hij is nu bezig met zijn nieuwe lief en niet met jullie. Get over it!

Gisteren stond een ploeg op het veld, die er voor vocht en eervol ten onder ging. Het had 1-1 kunnen worden met wat geluk. Het werd 0-2 wat een te zwaar verdict was.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - MARCO - 03-18-2019

Het is inderdaad waar dat in de laatste 2 matchen wel een ploeg op het plein stond..

Waar Verheyen niet is in geslaagd nl goed herkenbaar spelsysteem is met broos wel het geval.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - Keun - 03-18-2019

Ward als je het hier een dode forum vind wat doe je hier dan nog??

Wat wil jij eigenlijk dat iedereen zwijgt? En altijd ja knikt.... Zo lopen er al genoeg van

Wat wil je dat we doen gelijk zovele niets zeggen en ons voor ons tv zetten thuis of nog erger gelijk vele overlopen naar Brugge?

Jij vergeet dat mensen hun centen geven aan KV he en vele zelfs verlof moeten nemen... Mogen we me da aub ook eens iets vragen

Mensen die hier reageren Menen het beste voor hun ploeg en willen ook helpen aan beter beleid

Maar seder dat Orlans er is draait alles nog om show en vips oké deze heb je nodig.... Maar je eigen aanhang nog veel meer