[PO2-A] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (30.03.2019) - Printable Version +- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be) +-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12) +--- Thread: [PO2-A] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (30.03.2019) (/showthread.php?tid=416) |
RE: [PO2-A] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (30.03.2019) - Ward - 03-31-2019 (03-31-2019, 10:44 AM)oostendenaar Wrote:(03-31-2019, 12:17 AM)Keun Wrote: Wat doet die vanlerberghe week na week in de ploeg dat gaat er bij mij niet inDe Sutter er af vond ik niet zo onbegrijpelijk, als je met een man minder speelt, kan je je het niet veroorloven van een speler die zo weinig (en zo traag) loopt erop te laten staan. Inderdaad en De Bock deed het centraal achterin absoluut niet slecht. RE: [PO2-A] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (30.03.2019) - pinanti - 03-31-2019 Wat ik gisteren zag voor een eerste klasse ploeg was , ................ beschamend . Kan nog 3 blz schrijven , maar steek er de energie niet in. In tegenstelling tot anderen begrijp ik de vervanging van De Sutter niet. Als er niet veel zal veranderen zijn we volgend seizoen een vogel voor de kat. Dan komen we in het financiele kerkhof van 1b , en dan , ........................... RE: [PO2-A] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (30.03.2019) - Lucje - 03-31-2019 (03-31-2019, 04:08 PM)pinanti Wrote: Wat ik gisteren zag voor een eerste klasse ploeg was , ................ beschamend . Veranderen zeg je ? Dure contracten lozen waaronder Tomasevic en misschien Canesin. Huurspelers terugsturen naar afzender. Wat ga je doen met al die spelers die dik tegenvallen en nog onder contract staan. Aan wie ga je die verpatsen ? Inderdaad pinanti ik vrees ook voor het ergste... tenzij ... hoop doet leven. RE: [PO2-A] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (30.03.2019) - Ward - 03-31-2019 (03-30-2019, 11:10 PM)ratatouille Wrote: Iedere keer opnieuw denk je dat het dieptepunt bereikt is maar helaas. Nastic mag van mij gerust blijven. Kan in een 5-3-2 opstelling (altijd 4-3-3 spelen lijkt me nu eenmaal niet aangewezen) een meerwaarde zijn. Brecht Capon is inderdaad een klasse beter dan Nouri, maar komt uit een kwetsuur en ontbreekt wedstrijdritme. En sowieso hebben we invallers nodig en je kan van die invallers niet verlangen dat ze evenwaardig zijn aan de titularis, die ze moeten vervangen. Al heb ik zo mijn twijfels over Nouri. Wacht in dat verband met spanning af of Bushiri terug komt of zal tekenen bij Eupen... En wat betreft Jonckheere gaat de opmerking over zijn kwetsuur en ontbreken aan wedstrijdritme nog meer op dan bij Capon. Bataille is misschien nog wat jong om het verschil te maken. RE: [PO2-A] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (30.03.2019) - markos - 03-31-2019 We zitten in de hoek waar de slagen vallen en ik heb een dejavu gevoel van jaren geleden. Een goeie scoutingscel zou ons enkele parels kunnen opleveren. Vrees dat Broos zijn vriendjes in dezelfde poule aan het vissen zijn als FCB, etc. Waarom geen ex spelers aanspreken. Ze moeten natuurlijk ook wel willen komen spelen. Waarom moest Stijn Vreven indertijd opstappen bij Waasland-Beveren terwijl hij het toch niet slecht deed daar. Hij is jong, Belgisch en heeft peper in zijn gat. Lamzakken gaan eruit bij hem. RE: [PO2-A] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (30.03.2019) - jantje - 04-01-2019 ik wil nu niet negatief doen maar welke trainer met een beetje naam wil er nu een dode ploeg komen trainen we worden nu al genoemd als de ploeg die volgend seizoen zal zakken ze weten begot nog niet welke transfers KVO zal doen en veroordelen KVO nu al zou het kunnen zijn, dat er meer en meer mensen het beginnen inzien en er niet meer in geloven wat er verteld wordt ? aan KVO om het tegendeel te bewijzen hopelijk moeten we niet wachten tot er drie spelers verkocht zijn om één nieuwe aan te trekken als Eupen de optie van 500.000 niet zou gelicht hebben, dan wil dat zeggen dat KVO , Bushiri nog kan verkopen voor enkele miljoenen RE: [PO2-A] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (30.03.2019) - danny2 - 04-01-2019 Waarom verkopen ? van mij mag Rocky Bushiri gerust blijven , zal niet minder goed zijn dan een buitenlander , heeft toch bijna iedere wedstrijd gespeeld voor Eupen , dus zo slecht is hij niet , is een Ostendboy en heeft honger om te spelen . RE: [PO2-A] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (30.03.2019) - jantje - 04-01-2019 (04-01-2019, 11:51 AM)danny2 Wrote: Waarom verkopen ? van mij mag Rocky Bushiri gerust blijven , zal niet minder goed zijn dan een buitenlander , heeft toch bijna iedere wedstrijd gespeeld voor Eupen , dus zo slecht is hij niet , is een Ostendboy en heeft honger om te spelen . jammer dat er geen geld is, anders kunnen ze nog Verstraete en Vetokele terug halen , ook Ostend boys RE: [PO2-A] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (30.03.2019) - pinanti - 04-01-2019 (03-31-2019, 09:05 PM)markos Wrote: We zitten in de hoek waar de slagen vallen en ik heb een dejavu gevoel van jaren geleden.Hij heeft wel peper in zijn gat , maar is tactisch niet de sterkste. |