Oefenwedstrijden 2019 - 2020 - Printable Version +- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be) +-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12) +--- Thread: Oefenwedstrijden 2019 - 2020 (/showthread.php?tid=438) |
RE: Oefenwedstrijden 2019 - 2020 - Keun - 07-13-2019 Beschamend...... Aanvallend voetbal denk dat we in de 90 min.... Nog geen 4x op doel getrapt hadden Mijn indruk van de groep was.... Het interseerd hen geen bal...is dat de groep die ging vechten voor de club kleuren?? Is nog zelfde of zelfs slechter dan vorig jaar... Oké is oefenatch..... Maar we waren 2 klassen zwakker... .. We kunnen geen 3 passen geven Zelfde spel.... Bal achteruit naar de keeper Bij corner iedereen achteraan niemand in het middenveld.... Enz..enz... Dacht nieuwe trainer.?? Was het niet..... Minder goals slikken en meer maken? Wie kocht die sané? Gaat veel te vlug voor hem RE: Oefenwedstrijden 2019 - 2020 - jantje - 07-13-2019 alléééé wat willen we nu weer gaan klagen we hebben potverdikke 4 doelpunten gezien daarvoor kom je toch naar het voetbal 0-4 tegen Moeskroen hoho, wat gaat dat worden tegen Anderlecht en Club géén gebrek aan doelpunten , daar gaat volk naar komen zien de beste van de avond vond ik toch, toen iemand zei, sedert wanneer speelt Oudenburg in het groen die man wist niet dat het KVO was RE: Oefenwedstrijden 2019 - 2020 - Keun - 07-13-2019 (07-13-2019, 08:17 PM)jantje Wrote: alléééé wat willen we nu weer gaan klagenBest dat ze nog réserve bal vonden of de match was na 40min al gedaan En wie wil er aub onze 2 spitsen.. Kopen.. Huren... Ontvoeren RE: Oefenwedstrijden 2019 - 2020 - jantje - 07-13-2019 (07-13-2019, 08:26 PM)Keun Wrote: En wie wil er aub onze 2 spitsen.. Kopen.. Huren... Ontvoeren ' t is 't hopen dat ze rap die twee honden vinden, als we 3 milj krijgen van de Jappen gaan we een deftige kunnen kopen RE: Oefenwedstrijden 2019 - 2020 - Keun - 07-13-2019 We mogen vooral geen kritiek geven Maar n'a bijna maand voorbereiding en een 2 weken voor de start.... Zie ik niks nieuws Integendeel het is nog slechter en zijn nog steeds in zelfde bedje ziek..... En zal niet opgelost zijn met 1 spits ! Onze trainer zegt niks en keek ernaar.... Beloofd onze start RE: Oefenwedstrijden 2019 - 2020 - MARCO - 07-13-2019 Die van split en die van de vigo zijn volgens mij toch duidelijk versterkingen..vandaag was een tegenvaller maar ik twijfel niet dat we een betere ploeg gaan hebben dan vorig jaar Tijd begint wel wat te dringen(ook de komst van onze spits of spitsen) en het is duidelijk dat onze trainer nog werk geeft. Maar in deze opstartperiode is dit niet abnormaal. RE: Oefenwedstrijden 2019 - 2020 - Keun - 07-13-2019 Hoe kun je nu automatismen inbouwen als je geen aanvallers hebt.... Nu nogmaals gebleken. Ik blijfs erbij guri en sakala eruit voor 2 verse krachten.... Want binnen 2 weken starten we! En dan nog op Anderlecht Moeskroen was beter in de aanval... 2de bal... De counter.... Ale op alle vlakken.... Wij waren nergens zelfs met onze nieuwe jongens RE: Oefenwedstrijden 2019 - 2020 - jantje - 07-14-2019 KVO lijkt er een gewoonte van te maken om na een deugddoende stage , waar alles in de plooitjes gelegd wordt om dan bij de eerst volgende thuiswedstrijd , zich belachelijk te laten maken ze zijn nu wel niet naar Spanje geweest, 't was maar Nederland maar toch, die buitenlandse trips , doen er blijkbaar geen deugd aan hoe noemen ze dat......teambuilding ?? niets van gemerkt....ze zoeken ...maar vinden elkaar niet wat 14 dagen verlof toch allemaal niet doet met een voetballer hé altijd opnieuw van nul herbeginnen @keun , je wil toch twee nieuwe aanvallers ?? wat dacht je van Cyriac - Depoitre ?? twee vrije spelers als de Jappen ze betalen is er toch geen financieel probleem RE: Oefenwedstrijden 2019 - 2020 - tim2pin - 07-14-2019 (07-14-2019, 06:48 AM)jantje Wrote: KVO lijkt er een gewoonte van te maken Dit stoort mij ook al jaren mateloos ... prachtige stage, veel gewerkt, goeie dingen gezien, goede cohesie, stagedagboeken met lachende opdrachtjes en winnaars, buffet a volonte, we zijn er klaar voor ... en dan als het erop aan komt de boot in. RE: Oefenwedstrijden 2019 - 2020 - Keun - 07-14-2019 1 spits zal het niet maken na wat ik gisteren zag Al wat onze trainer beloofde in de toekomst zag ik niet.... Meer aanvallend voetbal.. Minder goals tegen Vechtlust en werken voor elkaar??? Een ploeg bouwen?? Het was loszand en terug zelfde voetbal waarmee wij het seizoen af sloten Vele hadden blijkbaar niet veel zin.... En konden geen 3 passen geven.... Schoten in 90min amper op doel Enz... Enz... We hebben 1 oefenmatch gewonnen tegen Zwevezele en dan nog belofte die 2x scoorde. Dit zegt toch genoeg Vorig seizoen waren we heel ziek... Maar blijkbaar zijn we nog steeds niet genezen.... Zelfs met nieuwe brave dokter We kunnen weer goed nieuws show brengen maar met dit voetbal maak je geen reclame voor KVO zo geef je terug de thuisblijvers en de niet abo's gelijk |