MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - Printable Version
Kustboys Forum
[Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [Croky Cup] KV Oostende - Antwerp (/showthread.php?tid=99)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

[Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - oostendenaar - 09-23-2015

Superzwak, wat een stommiteit ook om je beste spelers niet op te stellen en sommigen zelfs niet in de kern op te nemen. In de beker kan een ploeg als de onze misschien wel iets halen als je het serieus oppakt.

[Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - dirk - 09-23-2015

Antwerp 1000% verdiende overwinning
In de B meer Antwerp supporters dan KVO-ers . Sommige abonnees zijn zelfs na de rust veranderd van plaats .
Zo een combi-regeling is effenaf belachelijk , wie is daarvoor verantwoordelijk ? Leek me absoluut niet professioneel .
Het reklamepaneel werd weer voòr het einde van elke speelhelft door Bram Keirsebilck op het veld geduwd zodat een aantal mensen in de B het doel voor de C niet meer konden zien . Ik heb daarvoor reeds verschillende keren een opmerking gemaakt , maar na een 2 of 3 thuismatchen is dit weer hetzelfde , wat getuigt van GEEN respect voor de supporter door de pers - en communicatie- verantwoordelijke .

[Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - Aspirand - 09-23-2015

Ik ga misschien morgen reageren, maar dit kan niet meer !!!!

[Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - bibixx - 09-23-2015

zeer zwak KVO,je moet met je sterkste ploeg spelen,dat begrijp ik niet kunnen ze geen 3 matchen spelen in 9 dagen? ze zijn prof en verdienen VEEL geld,ik heb die luxe niet hoor ,Antwerp verdiend gewonnen op basis van het geleverde voetbal van KVO.Maar ik begrijp niet dat 1 derde van het stadium rechtveert voor een goal van Antwerp.MC zat daar ook is zijn euro nog niet gevallen nu,ik heb gehoord dat er iemand 20 kaarten besteld per e-mail en dat zijn envelopje klaar lag. hoe kan dat met een match met combi_regeling ONGEHOORD enfin volgend jaar is er opnieuw een Beker,de compititie primeert zeker als je dat ziet vanavond, veel sterkte KVO

[Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - carlo - 09-23-2015

Ik ben K W A A D

- in de eerste plaats op het bestuur dat zijn eigen supporters bedrogen heeft. Stellen dat je voor de beker gaat maar dan zo een schijnvertoning brengen ... gewoon om 20€ extra uit mijn zak te kloppen, beschamende praktijk !

- op de trainer die de supporters bedrogen heeft door de volledige verdediging aan de kant te schuiven en dan nog de enige aanvaller met gestalte in de tribune te platsen (Cornet) terwijl een trainer die naam waardig weet dat je tegen een gesloten verdediging vanop de vleugels moet inzenden naar .... jantje en mietje daar vooraan

- ik mij als supporter onveilig voelde en dat collega's zijn moeten vluchten van hun plaats omdat er massaal tickets verkocht werden aan Antwerp supporters

- dat ik mijn vaste plaats niet kon krijgen omdat ik die al lang op voorhad had moeten reserveren zegde men bij de ticketverkoop, je reinste bullshit want 80% van de abonnees heeft een e-mail adres maar deze info werd ons, de supporters, NOOIT gecommuniceerd, op geen enkele manier. Mijn vaste plaats werd bewust verkocht aan Antwerpen.

- de schandalige verkoop (overal zaten supporters van A'pen) zorgde voor een thuismatch voor Antwerpen, maar ja, als je de centen belangrijker vindt dan de abonnees.

- er beweerd werd dat je slecht één ticket per paspoort kon kopen, weer zo een bullshit, er zijn getuigen dat ze 5 tickets konden kopen zonder ook maar één paspoort te moeten tonen !!! En kom nu niet beweren dat het niet waar is godverd.....

Er werd gespeeld aan het tempo van 2de nationale en verdiend verloren en de eerste die zich mogen verontschuldigen zijn de trainer en het bestuur !

Er werd gespeeld met lilliputters vooraan tegen een gesloten verdediging, een beginnersfout !

Ik ben kwaad op mezelf dat ik mij heb laten bedriegen door bestuur en trainer.

[Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - Keun - 09-23-2015

Enige speler die nog iets deed was canesin , musona super zwak samen met de rest
Schande in eigenhuis zo afgaan tegen 2de klasser , we liggen er als enige 1 ste klasser uit !!!

Dan nog combiregeling van me voeten zo dat je eigen supporters moeten gaan lopen voor die van antwerp !!!

Hoorde gewoon iedereen klagen , in de time gingen er mensen uit de D de stewards aan spreken over dat geval ...die antwoorde ik heb de tickets niet verkocht !!

[Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - carlo - 09-23-2015

Inderdaad, daar mag er een die verantwoordelijk is voor de ticketverkoop op slag er uitgebonjourd worden want het was dank zij hem/haar dat het voor A'Pen een thuismatch werd ! Bedankt, en salut en de kost. Misschien in Proviciale een jobje zoeken!

Ik ben nog nooit vóór het fluitsignaal naar beneden gegaan maar deze keer zat de schrik er (B tribune voor 50% A'pen) in en ben ik vervroegd naar beneden gegaan, uit veiligheidsoverweging want met zo een bende zatte supporters ....
Goed georganiseerd, proficiat !!!!

Ben benieuwd of wij van het bestuur een woordje uitleg gaan krijgen, maar ja, we worden wel met een kluitje in het riet gestuurd zoals met 'de beker is de kortste weg naar Europees voetbal' ...

[Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - bibixx - 09-23-2015

wij moesten van wijze speken ons ticket tonen om naar de wc te gaan BELACHELIJK

[Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - Keun - 09-23-2015

Gewoon kassa kassa wie er zit speelt geen rol juist de centen !!!! Welke uitleg gaan we nu weer krijgen
Vorig seizoen vele kvo supporters stadionverbod gekregen voor niets .... als ik dat vandaag zag schande !!!!!!

Denk dat ze feestje gehad hebben onze spelers dikke schande ...... wat zeiden we weer grote Kern en sterke bank ppfff

[Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - *4got* - 09-23-2015

Als je dan toch iets goed uit deze wedstrijd wil halen dan zijn er een paar spelers die serieus door de mand gevallen zijn vandaag, men kan al evalueren naar de winterstop of volgend seizoen. Gestart met een verkeerde wedstrijdmentaliteit. Vandendriessche was beste kvo speler m.i..