KV. OOSTENDE-CLUB BRUGGE KV. - Printable Version +- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be) +-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12) +--- Thread: KV. OOSTENDE-CLUB BRUGGE KV. (/showthread.php?tid=154) |
KV. OOSTENDE-CLUB BRUGGE KV. - jantje - 04-03-2016 ja keun , allemaal grote namen op de bank ik begrijp niet dat ze Brilliant lieten vertrekken en hem nooit geen kans meer gaven. het was één van de enigen die nog gevaarlijk was , als er eens een hoekschop goed gegeven werd. Rozehnal zijn contract wordt verlengt en sindsdien zit hij op de bank , probeer dat maar eens te begrijpen KV. OOSTENDE-CLUB BRUGGE KV. - Keun - 04-03-2016 jantje Wrote:ja keun , allemaal grote namen op de bank 1 woord vriendjes politiek KV. OOSTENDE-CLUB BRUGGE KV. - dirkoost - 04-03-2016 bartwostyn Wrote:Wij, 'gewone' supporter zouden ons direct thuis voelen op Schiervelde... Helaas moeten we nu vaststellen dat de kantine enkel voor de VIP's mag worden gebruikt. Voor de 'gewone' supporter staat er een te klein tentje of mag die zijn pint buiten drinken. In dat kleine tentje was een DJ bezig met afschuwelijk luide 'muziek' zodat niemand nog iets deftigs kon zeggen tegen elkaar en waar de Club supporters hun overwinning vierden. Daar hadden de VIP's natuurlijk geen last van in hun gezellige kantine... Schandelijk!Wat ik nog erger vind : tegen Charleroi hebben wij in de kantine bonnetjes gekocht voor deze Po1 wedstrijden. Nu mogen we niet meer binnen maar kunnen we die bonnetjes ook niet meer buiten gebruiken !!! Iemand had nog andere KVO bonnetjes van 1,25 euro : Ah neen, deze hebben maar een waarde van 1 euro ..... En dan nog verliezen.... KV. OOSTENDE-CLUB BRUGGE KV. - Keun - 04-03-2016 Alé gasten met ze allen naar Roeselare .... het moet een ware volksverhuizing zijn !! om je dan te laten in het zak te zetten ... we gaan dan ook maar nog wat olie opt vuur gooien en wat clubsjaaltjes verkopen .... terwijl er dan nog op de koop toe in ons vak zitten Kantine is voor mr de vips ... voetvolk kan erin !!! En kers op de taart trekt onze opstelling en voetbal WEERAL op geen bal !... ach waar hebben we dat nog gehoord .... Volgende week vliegen ze erin KV. OOSTENDE-CLUB BRUGGE KV. - Jempie.lon@hotmail. Com - 04-03-2016 Met nog maar eens een andere opstelling en zodoende een andere manier van spelen en met nog maar eens andere actoren om nog maar eens meer punten te halen ,pfff KV. OOSTENDE-CLUB BRUGGE KV. - Koene - 04-03-2016 Ik heb bewust nog niks gezegd. 24u na de match nu. En ik voel het nog steeds aan als een gemiste kans. Vooral door het geleverde spel, ik vond het abominabel. Vandendriessche kon precies geen pass over drie meter geven, godeau denkt dat hij al bij Club speelt, Biebauw zijn uitvoetballen.. ( t is geen Ovono he) , en ik kan nog even doorgaan. Wat mistte ik? Aanvallend spel. Onze ploeg kan niet verdedigend gaan. Ze kunnen niet controleren. Ze moeten de andere laten komen en tegenprikken. Snel. Via Berrier, via Canesin, naar een vlugge spits. Niet zoals gisteren. Realistisch voetbal? MY ASS ! T trok op niet veel. Niet op, niet naast t plein, en vooral niet NA de match. Te veel dingen waar ik me aan erger. Te veel dingen gezien die bewijzen wat voor een nieuwkomer we zijn op dit niveau. Je kunt het niet blijven negeren, het moet allemaal beter. Volgen jaar een nieuwe tribune, met dezelfde ziektes denk ik. Er is maar 1 ding waar ik van hou in Roeselare, en dat is de tribune achter doel. Op voorwaarde dat er meer volk zit (er zat meer volk tegen charleroi dacht ik, vier rijen voor me zat gewoon niemand. (G blok ja). Nee, het moet beter, maar met steeds weer die toppers op komst, zal het thuisvak blijven overspoeld worden met "andere". En op het veld... hopelijk beter he. T was "pathetic" KV. OOSTENDE-CLUB BRUGGE KV. - dirk - 04-03-2016 carlo Wrote:KVO heeft een fantastische centrale as: Rozehal, Berrier, Akpala. Elke ploeg beneid ons daarvoor... tegen Charleroi bracht Berrier lijn en snelheid is het spel, dus op de bank ermee. Rozenhal organiseert zijn verdediging, dus op de bank, Akpala heeft body en gestalte dus. ... inderdaad, ik aanvaard geen trainergelul als je je beste spelers week na week negeertWat Berrier betreft heel zeker akkoord .Dat hij soms tegenvalt in zijn voorzetten akkoord , maar hij is wel een speler die wat ruimte nodig heeft om max. te renderen en gisteren hebben we zonder hem gezien hoeveel schoten er tussen de palen beland zijn . Ik zou hem ALTIJD opstellen en als hij slecht bezig is aan de rust vervangen . Volgens jantje en keun moet dit de schuld zijn van onze centrale verdedigers zijn dat Butelle met zijn handen in zijn zakken in het doel kon staan of was dit misschien de schuld van Devroe ? Van Rosehnal heb ik de indruk dat hij na nieuwjaar wat snelheid had ingeboet en er niet met zijn volle gedacht bijliep of gekwetst was , maar zijn ondervinding hebben we gisteren wel gemist . Heeft Akpala al een serieuze kans gekregen , nl. een 3 à 4 matchen aan een match beginnen . In de 2de helft is club maar enkele keer over de helft geweest en toch was er geen gevaar voor hun doel . Een own-goal is voor de speler in kwestie een drama en wordt door zogenaamde supporters met de vinger gewezen . Een onmisbaar doelpunt missen is dan wel voor sommigen een gebrek aan vertrouwen . EN VOOR MIJ IS DIT JUIST HETZELFDE KV. OOSTENDE-CLUB BRUGGE KV. - pinanti - 04-03-2016 Eens Club op voorsprong komt wordt het zeer moeilijk voor iedere tegenstander. Ze kruipen in een egelstelling met de 2 flankaanvallers naar achter. Heb je na de 0-1 gezien ( vooral in de tweede helft ) hoeveel Club spelers rond Canesin en Cyriac liepen ? Dit is gewapend beton. Neemt niet weg dat wij zeer slordig waren in de passing ! Ik begrijp ook niet waarom Rozehnal niet opgesteld werd. Idem voor Berrier : voor 3 slechte acties kan er 1 bijzijn die beslissend is. Ik had Berrier zeker laten invallen. KV. OOSTENDE-CLUB BRUGGE KV. - Keun - 04-03-2016 Ik vraag me af waarom jonckheere eraf moest ....( de enige die voor wat gevaar zorgde al gingen ze kansen naast ) buiten schot op paal musona niet gezien Ja dirk ...ik zou godeau niet met de vinger wijzen moest het ze eerste fout zijn , maar blijkbaar zien er echt niet veel kvo supporters iets in die gast .... is gewoon geen eerste klasse materiaal sorry Was hij zo goed zou Zulte hem nooit gratis laten vertrekken !! Wat rozehnal betreft , zie je vervanger bezig waar jij moet voor op de bank zitten ... En week na week mag hij spelen en trekt op geen Kl.. 1 adres Yves Vanderhaeghe !!! KV. OOSTENDE-CLUB BRUGGE KV. - jantje - 04-04-2016 den uitleg van Yves is weer schitterend ; Pedersen en El Ghanassy schitteren op training , scoren volop bij iedere actie . Wie start er op de bank !! Pedersen en El Ghanassy ofwel is de verdediging op training dan héél zwak , ofwel zijn ze vermoeid na die zware trainingen....in Spanje :p |