MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KV OOSTENDE - MOESKROEN (30.07.2017) - Printable Version
|
[JPL] KV OOSTENDE - MOESKROEN (30.07.2017) - Printable Version
+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KV OOSTENDE - MOESKROEN (30.07.2017) (/showthread.php?tid=274)
|
[JPL] KV OOSTENDE - MOESKROEN (30.07.2017) - Lucje - 08-01-2017
Ik begrijp al die negatieve kritiek op Lombaerts niet. Iedereen achteraan speelt hem de bal toe, dus Nicolas doe jij het maar ... In Marseille 1e goal flater van Rozehnal, tweede goal Tomasevic laat zijn man lopen, 4e goal Milic staat totaal uit positie. Tegen Moeskroen die Iraniër verliest lullig de bal... center en bingo, Berrier trapt de bal ongeconcentreerd tegen een speler. Siani dient vervolgens een professionele fout te maken, bestraft met rood of het was 0-2.
Zou liever persoonlijk wat tactische ingrepen zien tijdens de wedstrijd zodat de match misschien kan kantelen.
[JPL] KV OOSTENDE - MOESKROEN (30.07.2017) - Keun - 08-02-2017
Lucje Wrote:Ik begrijp al die negatieve kritiek op Lombaerts niet. Iedereen achteraan speelt hem de bal toe, dus Nicolas doe jij het maar ... In Marseille 1e goal flater van Rozehnal, tweede goal Tomasevic laat zijn man lopen, 4e goal Milic staat totaal uit positie. Tegen Moeskroen die Iraniër verliest lullig de bal... center en bingo, Berrier trapt de bal ongeconcentreerd tegen een speler. Siani dient vervolgens een professionele fout te maken, bestraft met rood of het was 0-2.
Zou liever persoonlijk wat tactische ingrepen zien tijdens de wedstrijd zodat de match misschien kan kantelen.
Voila lucje je zit er bonk op .... er waren die al zeiden dat rozehnal 4 doelpunten op ze buik mocht schrijven ..... milic en idd lullig verdedigen want dan stond het 3-2 !! Tegen moeskroen was het nog erger .... sommige denken dat ze bij real spelen en allles van zelf ga gaan
Wat Lombaerts betreft .... liet mij de indruk van ongeïnteresseerd te zijn op het veld en
het is maar kvo en België ..... rozehnal stuurd ze ploegmaats - Lombaerts laat het begaan
dat is mijn indruk
Maar het grote probleem is dat Yves altijd telaat ingrijpt .... een dubbele wissel aan de time zou niet mis zijn geweest .... iedereen zei het al " Yves zal weer wachten tot de 75 min om te vervangen"
Ook spits voor spits .... speel verdomme met 2 spitsen als je 0-1 achterstaat de 70 min !!!! zeker thuis
[JPL] KV OOSTENDE - MOESKROEN (30.07.2017) - Socrates - 08-02-2017
4genKVO Wrote:Eens vlug onze zeven laatste wedstrijden nagekeken (Vitesse, Roeselare, OHL, Lille, Kortrijk, Marseille en Moeskroen) met een doelpuntensaldo 5 - 13 !!! Dit is twee doelpunten tegen per wedstrijd. De belofte was een betere verdediging op te stellen waardoor we eens meer de nul konden houden... Aanvallend 5 goals waaronder twee penalties, twee boogballen van Knowledge en eentje van Michiel !
Hallo spitsen ? Akpala mocht vorig seizoen 4 keer starten en verwarmde veelal de bank. Zoals hij momenteel bezig is, is dit zijn juiste plaats.
Zivkovic heeft totnogtoe niets getoond van zijn scorend vermogen, wel integendeel, maar we gunnen hem wel nog wat tijd.
Ik wil niet pessimistisch zijn, maar op deze manier staat ons een ontgoochelend seizoen te wachten. Vorig jaar hadden we teveel wedstrijden waar we met moeite 3 à 4 ballen tussen de palen kregen. Hopelijk geen herhaling daarvan !
Sorry, maar ik zie veel te weinig schoten op doel. Berrier, Musona, Siani...hebben toch een serieuze pegel in de voet, maar als ze daartoe de kans krijgen, gaat die bal meestal blindelings naar de flanken, wachtend op een goede center, zo krijgt de tegenstander gemakkelijker de kans om zijn verdediging op punt te stellen... Is er iets mooier dan zo'n pegel in den haak (remember Tielemans) ????
Hoog tijd om daar iets aan te doen ! Ik vrees dat je gelijk hebt
[JPL] KV OOSTENDE - MOESKROEN (30.07.2017) - Socrates - 08-02-2017
Keun Wrote:Lucje Wrote:Ik begrijp al die negatieve kritiek op Lombaerts niet. Iedereen achteraan speelt hem de bal toe, dus Nicolas doe jij het maar ... In Marseille 1e goal flater van Rozehnal, tweede goal Tomasevic laat zijn man lopen, 4e goal Milic staat totaal uit positie. Tegen Moeskroen die Iraniër verliest lullig de bal... center en bingo, Berrier trapt de bal ongeconcentreerd tegen een speler. Siani dient vervolgens een professionele fout te maken, bestraft met rood of het was 0-2.
Voila lucje je zit er bonk op .... er waren die al zeiden dat rozehnal 4 doelpunten op ze buik mocht schrijven ..... milic en idd lullig verdedigen want dan stond het 3-2 !! Tegen moeskroen was het nog erger .... sommige denken dat ze bij real spelen en allles van zelf ga gaan
Wat Lombaerts betreft .... liet mij de indruk van ongeïnteresseerd te zijn op het veld en
het is maar kvo en België ..... rozehnal stuurd ze ploegmaats - Lombaerts laat het begaan
dat is mijn indruk
Maar het grote probleem is dat Yves altijd telaat ingrijpt .... een dubbele wissel aan de time zou niet mis zijn geweest .... iedereen zei het al " Yves zal weer wachten tot de 75 min om te vervangen"
Ook spits voor spits .... speel verdomme met 2 spitsen als je 0-1 achterstaat de 70 min !!!! zeker thuis
Ik begrijp niet wat je bedoelt met spelen met 2 spitsen? In bal bezit spelen we toch in 3-5-2 met Milic die naar voor schuift als links buiten en Musona die naar binnen schuift als 2de spits. Als je bedoelt spelen met 2 "goeie" spitsen dan begrijp ik je.
[JPL] KV OOSTENDE - MOESKROEN (30.07.2017) - tim2pin - 08-02-2017
Ben ik nu de enigste maar ik vond dat Lombaerts tegen Moeskroen het merendeel van zijn duels won, ik geef hem nog altijd het voordeel van de twijfel.
Milic moet weg van die linksback, zeker als we met opkomende backs spelen, hij is daar niet vinnig en wendbaar genoeg voor, centraal = steengoed.
Tomasevic stond te trillen op z'n benen, kon zelfs geen pas geven zonder druk met rechts van 10 meter ... valt nu toch al een paar keer door de mand vind ik ...
Nu anderzijds, buiten een linksback komt onze verdediging wel goed met zo'n bezetting kan dat niet anders: Proto/Dutoit met daarvoor ?/Ndembe - Lombaerts/Milic/Tomasevic - Rozehnal/Bossaerts - Capon/Rezean.
Waar ik het meest mee zit is het centraal middenveld daar vind ik nog steeds dat we daar niet genoeg gestoffeerd zijn voor een stabiele POI ploeg: Siani/Ozkan - Jali/VDD/Jonckheere, als jongens zoals Siani, VDD en Jonckheere niet boven zichzelf uitstijgen zit je daar met problemen, tel daar nog eens een Jali die op zoek is naar zijn beste vorm en een Ozkan die potentieel heeft maar eigenlijk nog maar komt piepen spreekt dit voor zich. Daarom vind ik dat we zeker een centrale (controlerende) middenvelder kunnen gebruiken, maar dat zou er wel één moeten vertrekken natuurlijk (jammer maar helaas).
Berrier/Banda lijkt me wel iets te gaan worden.
Op de flanken zie ik het wel goed komen: El Ghanassy/Musona - Canesin/Rezean/Rasjel.
In de spits zit je op papier ook wel goed: Akpala/Zivkovic/Cyriac en misschien wel die Bah, natuurlijk moeten die wel af en toe hun goaltje meepikken en dat blijft wel wat uit.
Dus moest het aan mij liggen kijk ik om een opportuniteit op de LB en de MC.
[JPL] KV OOSTENDE - MOESKROEN (30.07.2017) - *4got* - 08-02-2017
tim2pin Wrote:Ben ik nu de enigste maar ik vond dat Lombaerts tegen Moeskroen het merendeel van zijn duels won, ik geef hem nog altijd het voordeel van de twijfel.
Milic moet weg van die linksback, zeker als we met opkomende backs spelen, hij is daar niet vinnig en wendbaar genoeg voor, centraal = steengoed.
Tomasevic stond te trillen op z'n benen, kon zelfs geen pas geven zonder druk met rechts van 10 meter ... valt nu toch al een paar keer door de mand vind ik ...
Nu anderzijds, buiten een linksback komt onze verdediging wel goed met zo'n bezetting kan dat niet anders: Proto/Dutoit met daarvoor ?/Ndembe - Lombaerts/Milic/Tomasevic - Rozehnal/Bossaerts - Capon/Rezean.
Waar ik het meest mee zit is het centraal middenveld daar vind ik nog steeds dat we daar niet genoeg gestoffeerd zijn voor een stabiele POI ploeg: Siani/Ozkan - Jali/VDD/Jonckheere, als jongens zoals Siani, VDD en Jonckheere niet boven zichzelf uitstijgen zit je daar met problemen, tel daar nog eens een Jali die op zoek is naar zijn beste vorm en een Ozkan die potentieel heeft maar eigenlijk nog maar komt piepen spreekt dit voor zich. Daarom vind ik dat we zeker een centrale (controlerende) middenvelder kunnen gebruiken, maar dat zou er wel één moeten vertrekken natuurlijk (jammer maar helaas).
Berrier/Banda lijkt me wel iets te gaan worden.
Op de flanken zie ik het wel goed komen: El Ghanassy/Musona - Canesin/Rezean/Rasjel.
In de spits zit je op papier ook wel goed: Akpala/Zivkovic/Cyriac en misschien wel die Bah, natuurlijk moeten die wel af en toe hun goaltje meepikken en dat blijft wel wat uit.
Dus moest het aan mij liggen kijk ik om een opportuniteit op de LB en de MC.
Wat Lombaerts betreft verwachten de sups dat een speler met dergelijk palmares zijn ploeg op sleeptouw (initiatief, ideeën) neemt wanneer het moeilijk gaat, vandaar de ontgoocheling. Spelen spelers als Jali en Cyriac nog met hun gedacht? Ik zie Cyriac geen kans meer krijgen, tenzij na de transfertperiode, indien hij hier nog is. Eens zien of Jali niet te veel last zal hebben van "kwaaltjes" als het tegen mindere ploegen gaat.
We hebben nog een diepe spits nodig.
[JPL] KV OOSTENDE - MOESKROEN (30.07.2017) - tim2pin - 08-02-2017
Zijn we ook niet een beetje 'slachtoffer' van ons eigen succes?
Momenteel zitten we met een 'te ruime' kern, de theorie zegt nu dat er eigenlijk geen spelers meer bij kunnen maar de realiteit is anders zoals we hierboven allemaal schetsen.
Volgens mij geraken we gewoon niet af van bepaalde spelers 'met een bepaald statuut' zodat we ze niet kunnen vervangen met vers bloed, wie wil überhaupt een Cyriac, Akpala, Jonckheere, El Ghanassy, Tomasevic, Siani ... aan dezelfde (of duurdere) voorwaarden als die bij KVO krijgen? Die jongens hebben zoiets we zitten hier goed, verdienen hier goed onze boterham waarom ergens anders tekenen voor minder?
Anderzijds we hebben er nog maar 2 matchen met inzet opzitten, het kan alleen maar beteren
[JPL] KV OOSTENDE - MOESKROEN (30.07.2017) - Keun - 08-02-2017
Als ik dat hier boven lees ....hebben we een scorende spits nodig een Lb en een sterke centrale middenvelder
Wel raar in begin van de voorbereiding zei ik dat we een Lb nodig hadden en een kopbalsterke middenvelder en als er vertrekkers waren hen te vervangen ..... dimata en marusic ( targetspits en onze enige goeie lb )
Kreeg hier de wind van voor .... we kunnen niet blijven kopen !! Mc schijt geen geld enz...
Dan verkopen ze hun Lb en brengen rb binnen en moeten de centrale verdedigers maar opschuiven omdat we teveel volk hebben centraal
Dan heb je bank met allemaal centrale verdedigers maar heb je geen backs
Ofwel moet Yves zonder backs spelen met 3cv maar dat wil hij dan niet .... het lijkt wel een soap
Ik vraag me echt af hoeveel inspraak Yves heeft in de transfers
[JPL] KV OOSTENDE - MOESKROEN (30.07.2017) - pinanti - 08-02-2017
Socrates Wrote:4genKVO Wrote:Eens vlug onze zeven laatste wedstrijden nagekeken (Vitesse, Roeselare, OHL, Lille, Kortrijk, Marseille en Moeskroen) met een doelpuntensaldo 5 - 13 !!! Dit is twee doelpunten tegen per wedstrijd. De belofte was een betere verdediging op te stellen waardoor we eens meer de nul konden houden... Aanvallend 5 goals waaronder twee penalties, twee boogballen van Knowledge en eentje van Michiel !
Hallo spitsen ? Akpala mocht vorig seizoen 4 keer starten en verwarmde veelal de bank. Zoals hij momenteel bezig is, is dit zijn juiste plaats.
Zivkovic heeft totnogtoe niets getoond van zijn scorend vermogen, wel integendeel, maar we gunnen hem wel nog wat tijd.
Ik wil niet pessimistisch zijn, maar op deze manier staat ons een ontgoochelend seizoen te wachten. Vorig jaar hadden we teveel wedstrijden waar we met moeite 3 à 4 ballen tussen de palen kregen. Hopelijk geen herhaling daarvan !
Sorry, maar ik zie veel te weinig schoten op doel. Berrier, Musona, Siani...hebben toch een serieuze pegel in de voet, maar als ze daartoe de kans krijgen, gaat die bal meestal blindelings naar de flanken, wachtend op een goede center, zo krijgt de tegenstander gemakkelijker de kans om zijn verdediging op punt te stellen... Is er iets mooier dan zo'n pegel in den haak (remember Tielemans) ????
Hoog tijd om daar iets aan te doen ! Ik vrees dat je gelijk hebt Ik vrees het ook.
Spitsen : te weinig scorend vermogen.
Groot probleem op de LB ! !
Bij uitvallen Capon probleem op de RB.
Centraal middenveld,........
Misschien ben ik te pessimistisch , maar ik heb toch geen goed gevoel , .........
|