MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (05.08.2018) - "COMBIREGELING" - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (05.08.2018) - "COMBIREGELING" - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (05.08.2018) - "COMBIREGELING" (/showthread.php?tid=355)

Pages: 1 2 3 4 5


RE: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (05.08.2018) - "COMBIREGELING" - MARCO - 08-05-2018

Hadden we een fitte bjelica kunnen inbrengen op zijn favorite plaats om een goede ndembe te vervangen ipv junior dan hadden die laatste 10min volgend mij helemaal anders verlopen..

We missen ervaring en daarom zijn bepaalde spelers waaronder bjelica belangrijk


RE: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (05.08.2018) - "COMBIREGELING" - Keun - 08-05-2018

We doen het dit seizoen met jonge spelers zegt callant .... zit in het DNA Smile

Trouwens waar zat onze papieren voorzitter ??


RE: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (05.08.2018) - "COMBIREGELING" - markos - 08-05-2018

Maar niet volgens Gertje, Bjelica is niet aanvallend ingesteld.
Dacht dat die analyst was, Bjelica heeft toch vorig seizoen enkele aanvallende moves gedaan...

Nu, ben al content dat we al 3 op 6 hebben en niet 1 op 21.


RE: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (05.08.2018) - "COMBIREGELING" - Keun - 08-05-2018

Gertje zei achteraf .... me spelers hebben hun best gedaan en hebben gedaan wat ze kunnen

is evengoed zeggen ...we hebben geen materiaal om beter te doen en heeft nog gelijk ook !!!


RE: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (05.08.2018) - "COMBIREGELING" - markos - 08-05-2018

Broos was nie content met Plancke en zei het ook in het interview voor de match.
Dat de voorzitter dan iemand gaat halen, bvb bij W-Beveren want die halen elk seizoen een 10 tal spelers...

In het interview met Gertje had ik de indruk dat hij last had van de warmte...


RE: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (05.08.2018) - "COMBIREGELING" - Turbof - 08-05-2018

(08-05-2018, 04:02 PM)Keun Wrote: Maar ja we moeten Coucke gelijk geven en ze 3 punten geven en vooral niet  tegenspreken .... deze week nog gezien hoe callant op Twitter , orlans , win de Meyer enz... hun excuseerde en afstand deed van het HLN artikel

Het ligt er toch vingerdik op dat coucke nog dingen in de pap te brokken heeft op kvo? Orlans die krampachtig coucke verdedigt in de gazet, Wim de mey die tweet hoe fantastisch coucke wel niet was voor het personeel ... die lachen gewoon in het gezicht van de supporters. Dat Callant dat nu nog zegt als voorzitter kan ik nog enigszins begrijpen. 
Broos had tenminste een mening over de heren in Brussel op tv. Respect maar hij heeft natuurlijk niets te maken met coucke entourage. Beter helemaal grote kuis houden. Iedereen die nog iets of wat te maken heeft met coucke ook naar Anderlecht. 

Over match zelf kan ik kort zijn: individuele fouten nekken ons en daar had lombaerts niets aan veranderd. Eerste goal Dutoit die weer toont dat ie te klein is, tweede brecht en lerberghe, derde idioot van die fashion, vierde Dutoit geen reactie en vijfde wast helemaal al gedaan. Qua inzet kon je niets verwijten en score is overdreven. Kon trouwens ook penalty geweest zijn op zivkovic. Als we voorkomen wil ik het nog eens zien op tegenaanval. 



RE: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (05.08.2018) - "COMBIREGELING" - Keun - 08-06-2018

The day after .... beetje afgekoeld Smile

We moeten eerlijk zijn .... we hebben vooral geen ploeg voor play off1 of dicht daar tegen mr callant en mr orlans !!

We moeten geen geschenkjes meer verwachten vanuit Brussel ...want Coucke en broos kunnen niet meer door dezelfde deur na het laatste grapje met plancke ....doorvoer nkaka en wat weten we nog allemaal niet hij .... denk dat broos een grote strondhoop gekregen heeft
Trouwens broos sta 100% recht in ze schoenen , tuurlijk ging plancke vertrekken naar ze vriendje Devroe €€€€€€€€€€€€€€


RE: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (05.08.2018) - "COMBIREGELING" - jantje - 08-06-2018

ik ben nu eens echt benieuwd hoe het zal aflopen met de extra bonussen die KVO zou krijgen van Wolfsburg
als ze ooit Dimata zouden doorverkopen

Zoals hij nu bezig is, zal Coucke Dimata toch wel overkopen zeker , want momenteel wordt die gehuurd.

gaat Devroe ervoor zorgen dat de bonussen in Coucke zijn portfeuille verdwijnen

of zijn ze bij KVO wakker genoeg om dit te voorkomen ??


RE: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (05.08.2018) - "COMBIREGELING" - *4got* - 08-06-2018

Anderlecht zo imponerend, vraag ik mij af, of was KVO het lammetje dat ze onverdoofd konden slachten?
Feit is dat RSCA 5 keer binnen het kader schiet of kopt en dat daar evenveel doelpunten uit voortvloeien. Volgens mij zegt dat ook iets over onze doelman, krijgt van mij het predicaat degelijk maar zeker geen puntenpakker.
Vanuit de verdediging wordt niet of zeer weinig opgebouwd.
In het middenveld hebben we geen balvaste speler (uitzondering mss VDD maar die heeft dan weer andere tekortkomingen). Vooraan winnen onze spitsen geen enkel duel.
Als je dus in balbezit bent via de doelman, kan hij de bal niet kwijt aan een verdediger, de middenvelders zijn niet balvast genoeg om de bal naar toe te spelen. Dan maar de bal uittrappen naar onze aanvallers die geen duel winnen. Bovendien werd de tweede bal nooit gewonnen, de spelers van KVO stelden zich ook niet in op het winnen van deze tweede bal;
Tja, dan wordt het moeilijk natuurlijk, en dat zal niet alleen tegen Anderlecht zo zijn.


RE: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (05.08.2018) - "COMBIREGELING" - kavéé - 08-06-2018

Verliezen op Anderlecht is geen ramp, zelfs 5-2 of 3-1 kan altijd wel gebeuren. Maar de manier waarop is toch wel wat wrang. Ik had niet het gevoel dat zij vol gas gaven en toch konden ze zo makkelijk 5 keer scoren. Wij waren niet slecht, maar gewoon onmondig. Onze status is nu al serieus veranderd want ook Hein gaf aan dat voor hen de echte testen nog moeten volgen. Ik denk dat we tegen de topploegen sowieso serieus wat voetballend vermogen zullen missen. Dan hoop ik dat we tegen de mindere goden op karakter genoeg punten zullen verzamelen.

Ik ben niet pessimistisch over de nabije toekomst, maar de ambitie om te strijden voor PO1 vind ik iets té optimistisch met deze groep. Maar OK, een rustig seizoen met af en toe een stunt is ook al goed voor mij.