MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) (/showthread.php?tid=414)

Pages: 1 2 3 4 5


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - Ward - 03-18-2019

(03-18-2019, 07:23 AM)MARCO Wrote: Het is inderdaad waar dat in de laatste 2 matchen wel een ploeg op het plein stond..

Waar Verheyen niet is in geslaagd nl goed herkenbaar spelsysteem is met broos wel het geval.

Ik voel het zo ook aan...

(03-18-2019, 07:24 AM)Keun Wrote: Ward als je het hier een dode forum vind wat doe je hier dan nog??

Wat wil jij eigenlijk dat iedereen zwijgt? En altijd ja knikt.... Zo lopen er al genoeg van

Wat wil je dat we doen gelijk zovele niets zeggen en ons voor ons tv zetten thuis of nog erger gelijk vele overlopen naar Brugge?

Jij vergeet dat mensen hun centen geven aan KV he en vele zelfs verlof moeten nemen... Mogen we me da aub ook eens iets vragen

Mensen die hier reageren Menen het beste voor hun ploeg en willen ook helpen aan beter beleid

Maar seder dat Orlans er is draait alles nog om show en vips oké deze heb je nodig.... Maar je eigen aanhang nog veel meer

Keun,

Tegen beter weten in, hoop ik te kunnen discussiëren.

Met jou lukt dat niet en zal dat ook nooit lukken. Daar maak ik mij geen illusies meer over...

Wat betreft de rest van je post? Opnieuw niets constructiefs. Opnieuw niets over de match van gisteren.

By the way, de keren dat ik 250 km met ingetrokken wielen moest rijden om tijdig op de matchen van KVO te zijn, zijn echt niet te tellen. Lange tijd stonden er amper nog een kleine 1000 supporters rond het veld. Je staat altijd klaar met een oordeel over mensen, die je van haar nog pluim kent. En dat is ergerlijk.

En wat betreft Orlans. Haal de man, zijn show en zijn VIPS weg en het is over en out met KVO en onze ploeg speelt weer voor een kleine 1000 supporters. In het slechtste geval als de fusieploeg KVO-Zandvoorde, die zich moeizaam een weg terug ophoog vecht. Ik zal er dan nog steeds staan, zoals ik dat al meer dan 50 jaar doe.

Maar misschien zal je pas dan gelukkig zijn. KVO failliet, Coucke's stadion waardeloos want onbetaalbaar, enz... Schadenfreude is echter aan mij niet besteedt, Daar wordt KVO niet beter van en ik al zeker niet. Daarenboven, met azijn(pissers) vang je geen vliegen.

En nu wacht ik op je mening over de match van gisteren. Vruchteloos???


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - kavéé - 03-18-2019

Ik zal ook even wat tegengas proberen te geven op alle kritiek, met het risico dat ik als 'meeloper' of 'gatlekker' wordt aanzien.

Maar beseffen alle ertefretters wel goed wat de gevolgen kunnen zijn als gasten als Orlans en co het aftrappen? Ik lees dingen als "Back to the old days", "alle dikkenekken buiten", "eigen supporters krijgen geen respect", enz...
Was ik tevreden toen ik die paarse lampen zag? Tuurlijk niet, ik moest ook even mijn ogen uitwrijven en vind dit onacceptabel. Maar als ik de FB pagina lees dan zal de helft van de C tribune hun abonnement niet verlengen met dat als reden. Het is dan ook hééél toevallig dat ze dit zeggen net nu het sportief slecht gaat. Die "KVO till I die" is voor velen blijkbaar maar van toepassing als het goed gaat.

En waar willen die mensen dan terug naar toe? "The old days"? Met een budget van 1 miljoen EUR geraak je zelfs in 1 B niet meer aan de bak. Is het dat wat ze willen? Met een website waar er met wat geluk 1 keer per week een update op komt? Een opkomst waar je enkel maar de C moet openen en de andere tribunes gerust kan toe houden? Ik vraag me echt af of die mensen verder kijken dan hun neus lang is.

Het is makkelijk om kritiek te geven, maar wie zou het na Orlans & Co komen overpakken? Denk je dat de industriëlen en de oliesjeiks in de rij staan om van KVO een grootmacht te maken?

Ik krijg het serieus op mijn heupen van het negatief gedoe van al degene die over de meest banale dingen een schandaal willen maken. Ik zie graag een pot voetbal en hoop natuurlijk dat het snel betert, maar het negativisme zal ons verder de afgrond in duwen dan dat we als supporter achter de ploeg staan en de mensen in het bestuur opbouwende kritiek geven. Ik ben zeker dat het bestuur voor rede vatbaar is als er gegronde kritiek zou komen vanuit de supporters.

En o ja, blijkbaar veel toetsenbord-warriors, maar ik moet zeggen dat die hel van KVO gisteren ook niet echt brandde in tegenstelling tot de vurige posts van de voorbije week. Of is dat ook de schuld van die paarse lampen aan de hoofdtribune? Soms ook even in eigen boezem kijken en toegeven dat je als supporter ook een tandje bij kon steken.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - Turbof - 03-18-2019

Denken jullie dat orlans de Messias is dan? Die man heeft Aalst richting faillissement geduwd en Lokeren opgezadeld met miljoenen schulden. En dat alles voor de grote show, die de eerste jaren mooi is maar daarna op zijn gat valt. L'histoire se répète? Ik hoop van niet maar ik vrees ervoor.
Mij ga je niet zeggen dat je geen gezond ambitieus beleid kunt voeren met mensen aan het roer die wel he juiste kvo dna hebben. Peter Callant leek me dat te hebben maar die had dan weer de poen niet.

Missch is het op alle vlakken gewoon es tijd voor grote schoonmaak? En die paarse kleur ... daar wordt enkel maar een drama van gemaakt omdat er een hele voorgeschiedenis aan voorafgaat, inclusief de ongelukkige communicatie op de website van kvo daags voor de match.

En laat ons eerlijk zijn, de kvo fans zijn wel heel braaf toch?

Wat de match betreft: broos kiest voor een duidelijke 4-3-3 En wijkt er niet van af. Herkenbaarheid hebben we nu nodig. Met wat geluk wordt het zelfs nog 1-1. Waarom broos niet laten verder werken? Zou budgettair ook goed zijn.

Dutoit niet vrijuit bij de tegengoal trouwens, moet altijd komen. Capon mag wat mij betreft ook weer starten, is positioneel pakken beter dan Nouri.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - Keun - 03-18-2019

Idd turbof zo denk ik er ook over
De show heeft mc binnen haalt tis leuk geweest maar ook genoeg geweest het gaat nu eigenlijk naar het belachelijke

Wat de match betreft al meer voetbal gezien de laatste 2 matchen dan gans seizoen


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - kavéé - 03-18-2019

ik denk nie dat Orlans de messias is en ben overtuigd dat hij nie per se een kvo-hart heeft maar gewoon een gladde zakenman is. Maar in voetbal is een netwerk volgens mij zooo belangrijk en dat heeft hij in overvloed. Dus ik ben nie overtuigd dat iemand met een KMO zoals Callant en consoorten hetzelfde netwerk naar het Albertpark kunnen halen. En vermits we geen multinationals kunnen aantrekken, zal het met vele kleintjes moeten gebeuren.


Sportief is het misschien iets beter, maar ik had toch verwacht dat ze gisteren met het mes tussen hun tanden zouden spelen en dat kwam er voor mij te weinig uit. Dat we technisch beperkt zijn, weten we al, maar er waren er precies ook een paar bij die niet per se een weekje congé als premie wilden :-)


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - gintonic - 03-18-2019

Jammer dat Guri de gelijkmaker mistte en dat er nog een 2-0 kwam. Ik begrijp de frustratie van Dutoit daar wel. Hij stond al te wijzen wat er moest gebeuren voor er nog sprake was van een voorzet... Maar hij ging ook niet vrijuit bij de gelijkmaker.

Misschien kan PO2 wel interessant zijn voor Broos om bij te schaven aan het nieuwe systeem. Als dat met lege tribunes is dan is het maar zo. Ik heb het ook even gehad met het gezaag, zet die plaat af..

Een moeilijk seizoen maar toch opgelucht dat we er nog bij zijn


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - Ward - 03-18-2019

(03-18-2019, 09:31 AM)Turbof Wrote: Denken jullie dat orlans de Messias is dan? Die man heeft Aalst richting faillissement geduwd en Lokeren opgezadeld met miljoenen schulden. En dat alles voor de grote show, die de eerste jaren mooi is maar daarna op zijn gat valt. L'histoire se répète? Ik hoop van niet maar ik vrees ervoor.
Mij ga je niet zeggen dat je geen gezond ambitieus beleid kunt voeren met mensen aan het roer die wel he juiste kvo dna hebben. Peter Callant leek me dat te hebben maar die had dan weer de poen niet.

Missch is het op alle vlakken gewoon es tijd voor grote schoonmaak?

Turbof,

Het grote probleem is dat er weinig mensen rondlopen met het 'juiste kvo dna' (wat dat ook mag wezen) met de nodige poen.

Financieel is het altijd al - tot de komst van Coucke & Cie, Orlans inbegrepen - huilen met de pet op geweest bij KVO en voordien bij ASO en VGO. Ik heb KVO ooit moedwillig een eindronde de mist zien ingaan, omdat het financiële plaatje echt niet klopte.

Vandaag zijn er weinig of geen ondernemingen, die geïnteresseerd zijn in de sponsoring van een club zoals KVO. En bij sponsoring gaat het om via de sport extra centen te verdienen door extra naambekendheid, extra omzet, extra winst, enz... Voor de onderneming in kwestie wel te verstaan.

En mecenassen met centen, die KVO-supporter zijn, zijn al even zeldzaam.

De ondernemingen en zakenlui, die hier al de revue gepasseerd zijn, hebben uitzonderingen niet te na gesproken het juiste profiel niet. Als ik de namen van bijv. Tack en Picanol lees dan moet ik toch even grimlachen. Picanol en Tack zijn geïnteresseerd in de textielbaronnen in het Verre Oosten en in de ontwikkelingslanden. Picanol zal nooit niets hebben aan de sponsoring van KVO en Tack is voor zover ik weet niet het soort man, dat zich sympathie zoekt te kopen door voorzitter van een voetbalclub te worden...

We kunnen enkel maar hopen, dat er met onze nieuwe voorzitter, een periode van rustig opnieuw opbouwen aankomt. Dat de man hier een 'Lambrechtje' op zijn Lokerens komt doen.

M.a.w. net als jij hou ik mijn hart vast. Maar voorlopig zie ik dus geen alternatief voor Orlans, zijn show en zijn VIPS. Want een stabiele eerste klasseclub met een budget dat niet fors boven de 10 miljoen € uitstijgt, dat lukt volgens mij niet.

Ward


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - Keun - 03-18-2019

Orlans heeft idd veel sponsers binnen gebracht maar toen mc vertrok zijn er veel mee gegaan ook

Nu zal onze hoofdsponsor ook vertrekken naar Brussel.... Mc maakt hem met al zijn transfers niet beter op... Dan een huur van je "ex lief" die van 800 000 naar 1.2milj gaat..... Maar je moet beleeft blijven ee tegen Mr Coucke.. En vooral niks negatief zeggen

Heel het seizoen draait al vierkant op alle vlakken
Dan sportief ook al een ramp... Een voorzitter en nog eens een voorzitter en een trainer die er de brui aangeven

Maar nu mag de show ook stoppen.... En vooral onze tribune steeds marginale uitsuporters... Is wel geweest en zeg niet anders blijven ze leeg he

Er zitten daar vrouwen met kleine kinderen die schrik van hun leven op deden.... Maar ja dat zijn de vips

Iedere topper zelfde liedje nu rookbom wat is volgende

Mensen gaan weg blijven van KVO door die show en die brave vips das me punt

Maar een KVO supporter van 75j gaan ze bijna in ze blootje zetten aan de ingang...

Dus kan je natuurlijk braaf zijn en alles slokken of je durf ook je mening te zeggen dat fout loopt

Die andere kopen gewoon een play sport abo ipv KVO abo daar gaat het naar toe met die show


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - carlo - 03-18-2019

Ward, inderdaad, ze kunnen een potje zagen hé. MC is weg, blad omdraaien, geen woorden meer aan vuil maken en verder doen en hopen dat wij volgen seizoen beter doen.

Wat je zinnetje "Het had 1-1 kunnen worden met wat geluk." betreft: ik zou toch geschreven hebben: "met wat kunde" maar het is net die kunde die er niet is. Geen haar op mijn hoofd dat er aan twijfelt: Vanlerberghe zal nooit nog voor Club spelen, is gewoon niet goed genoeg punt uit.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - *4got* - 03-18-2019

Samenvatting van de match: Zwak Anderlecht won van nog zwakker KVO.