KV Oostende - KV Kortrijk - Printable Version +- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be) +-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12) +--- Thread: KV Oostende - KV Kortrijk (/showthread.php?tid=97) |
KV Oostende - KV Kortrijk - pinanti - 09-20-2015 Erudict Wrote:Volgens mij onze minste wedstrijd van het seizoen waar we eigenlijk niet meer dan een puntje verdienden.Ons probleem was inderdaad dat het tempo te laag lag ! Om zo' stugge ploeg als Kortrijk te pakken moet er meer snelheid zijn , anders is de stand na 10 jaar nog O-O. KV Oostende - KV Kortrijk - *4got* - 09-21-2015 Dat er snelheid in de omschakeling ontbrak kwam vooral omdat Kortrijk bij ieder snelle tegenprik een fout beging zodat ze de organisatie konden herstellen. Jammer dat de scheids zoiets niet aanvoelde. Wel vond hij het nodig om Canesin een kaart te geven voor een toneelspelende KVK-speler, die Canesin niet eens aanraakte. Het geel voor Akpala was trouwens ook zoiets. Terwijl het betere ellebogenwerk van KVK onbestraft bleef. KV Oostende - KV Kortrijk - johnny - 09-21-2015 SCHEIDSRECHTERS BEKERWEDSTRIJD KVO -ANTWERPEN REF: LAMBRECHTS ERIC ( 32 ) AR1: DE ROCKER KAREL ( 33 ) AR2: MONTENY KEVIN ( 2 ) KV Oostende - KV Kortrijk - Erudict - 09-21-2015 johnny Wrote:SCHEIDSRECHTERS BEKERWEDSTRIJD KVO -ANTWERPENLambrechts, hopelijk staan die zijn ogen wat meer open dan afgelopen weekend. Was echt wel dramatisch hoor. KV Oostende - KV Kortrijk - carlo - 09-21-2015 Ik heb de match eerst een beetje laten bezinken ... Wat ik niet zo goed vond: - Canesin en Berrier lopen in elkaars biotoop waardoor beiden aan rentabiliteit verliezen. Berrier is het nuttigst als hij rond de middencirkel speelt en Canesin rechts. Tegen de zijlijn heeft Franck onvoldoende ruimte en te weinig afspeelopties. Dit kwam ook duidelijk tot uiting toen Berrier vervangen was, plots liep het vlotter op rechts. - onze linker flank wordt veel te weinig gebruikt. Hoeveel keer stond Zorro niet moederziel alleen en zag hij geen bal ? - geen enkele keer van kant gewisseld via de verre kruisbal - Jordan kan heel snel lopen maar dikwijls staat hij zo ver van zijn man / zone dat hij onmogelijk tijdig terug is waardoor hij dan risicovol moet ingrijpen in de rechthoek in plaats van tijdig bij de man te zijn buiten de rechthoek. Wat ik goed vond: - sublieme Roznetal in verdediging - keihard werkende Vandendriesche met duidelijk meer vertrouwen dan in zijn vorige match KV Oostende - KV Kortrijk - jantje - 09-22-2015 carlo , het probleem Berrier- Canesin zal opgelost worden, zodra Michiel Jonckheere terug op het veld staat probleem 2 , Michiel " ziet " de spelers op links ook staan KV Oostende - KV Kortrijk - dirk - 09-22-2015 al sinds vorig seizoen is duidelijk te zien dat Siani Lukaku niet wil aanspelen , hij geeft liever een bal in de diepte waar NIEMAND staat . Voor een kapitein vind ik dit onaanvaardbaar . Dit is niet eenmalig het geval maar bij praktisch elke match . KV Oostende - KV Kortrijk - kavéé - 09-22-2015 dirk Wrote:al sinds vorig seizoen is duidelijk te zien dat Siani Lukaku niet wil aanspelen , hij geeft liever een bal in de diepte waar NIEMAND staat . Voor een kapitein vind ik dit onaanvaardbaar . Dit is niet eenmalig het geval maar bij praktisch elke match .meen je dit? Zit er een haar in de boter tussen die 2? Zou wel heel straf zijn als dit bewust zou zijn. KV Oostende - KV Kortrijk - Koene - 09-23-2015 .. of hij ziet het niet he. waarom altijd maar zoeken naar stokken ? is dat nodig? heb je gesproken met Siani, met Lukaku? bevestigen ze dit? zo niet is dat gewoon maar een visie die JIJ hebt. Dit vind ik stoken, en eigenlijk onnodig. Moest er wat zijn tussen die twee, je zou t snel doorhebben op t plein, wees maar zeker KV Oostende - KV Kortrijk - Erudict - 09-23-2015 Denk dat het veel te maken heeft met Siani die rechtsvoetig is en automatisch minder naar links draait. Misschien een beetje gebrek aan inzicht. Jali die meer 2 voetig is heeft dat niet. Berrier en Jonckheere in principe ook niet. Op een counter maakt Siani ook wel dikwijls de verkeerde keuze, zaterdag bvb ook, speelde hij in op Musona (achter hem zelfs) ipv op Canesin die beter geplaatst stond. |