MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - Printable Version
Kustboys Forum
[Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [Croky Cup] KV Oostende - Antwerp (/showthread.php?tid=99)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

[Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - Vedett - 09-24-2015

Dat we gisteren een slechte wedstrijd speelden: tot daar aan toe. We hebben dit seizoen al fantastische momenten mogen beleven en dit is nu een grote tegenslag. Het is niet anders.. Dit zal bij mij niet zo lang blijven hangen.
Wat wel blijft hangen is de organisatie van deze wedstrijd: ronduit schandalig!! Mocht een gemiddelde KVO supporter zich op de volgende thuismatch zo gedragen heb je gewoon een stadionverbod aan je broek. Hier durfde men gewoon niet tussenkomen. Wel kijk, als je niet durft te reageren dan stel ik voor dat de volgende keer dat we tegen Antwerp of Beerschot moeten spelen deze match gewoon niet doorgaat. Als je je als KVO organisatie zo opstelt... En dit heeft totaal niets met groeipijnen te maken zoals wordt gesuggereerd via het officieel KVO bericht. Dit heeft wel te maken met incompetentie van een aantal personen. Ik ben dan ook heel zwaar ontgoocheld. Vind het dan ook nog niet zo erg dat we eruit liggen, met deze regelingen was ik waarschijnlijk toch niet meer gekomen voor de bekermatchen. Echt triestig!

[Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - geertje - 09-24-2015

Normaal ging ik geen reacties meer geven, maar na de beelden te hebben gezien en de reacties hier
wil ik toch eens mijn gedacht zeggen. Ik heb door onze spotter nr 1 de heer Harlof een stadionverbod
van vier maanden aan mijn been omdat ik vorig seizoen tijdens de snertmatch in Moeskroen naar de
trainer geroepen heb "Fred je patatjes zijn aan het overkoken" nadat diezelfde trainer op de site en in
de kranten had verklaard "tegen Moeskroen moet ik oppassen want mijn patatjes staan op". En naar de
slenterende Coullibaly heb ik geroepen " Moe je geen stoel hebben je beweegt toch niet" Volgens de
verklaring van de heer H. heb ik aangezet tot supportersrellen in het KVO vak en de raadgevingen
tijdens de eerste helft door de stewards in ons vak niet te hebben nageleefd. We waren met een
zeventigtal supporters en er is nooit een steward van KV in ons vak geweest. Jammer maar wel begrijp-
pelijk durft niemand tegen deze persoon getuigen uit schrik.Na 45 jaar Den As en KVO behandeld als
een echte hooligan. En als je dan hoort van je gaat best niet in beroep want je weet nooit wie je tegenkomt
in Oostende dan zakt mijn broek af. Zo misschien een lang epistel maar de waarheid mag ook gezegd worden.
En aan allen die mij kennen tot halfweg januari "Hopelijk"

[Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - .bakkertje - 09-24-2015

dat we verloren hebben, tot daar aan toe want het was echt geen goede wedstrijd (vlug vergeten) maar dat er antwerpsupporters bijna op de schoot van Coucke zaten gaat er bij mij niet in. het is een schande dat de politie die gasten niet uit de tribune heeft gehaald en alles lieten begaan.. die antwerpsupporters die dan nog op de dug-out stonden te dansen... ik heb al voor veel minder een stadionverbod gekregen.. remember mijne megafoon?? en dat er zelfs antwerpsupporters in de C zaten he.. gegarandeerd thuis tegen club zal het weer van dat zijn dat clubsupporters in onze tribunes zitten, het is dan altijd de kvo supporter die de schuldige is als er iets gebeurd..

[Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - Erudict - 09-24-2015

Als ze een beetje hun verstand gebruiken: zo snel mogelijk communiceren over het aantal antwerp supporters dat werden vervolgd (toch minstens een 200-tal). Bericht op de website is voorlopig wel al iets maar verdere berichtgeving is noodzakelijk.
Als ik Devroe hoor zeggen tegen sporza dat het de bedoeling is om meer supporters te krijgen die ook meegaan op verplaatsing, wel dan denk ik dat hij redelijk boos mag zijn op de commerciële cel.
Speel dan voor een leeg stadion ipv op die manier op zoek te gaan naar inkomsten.
Hoeveel emails, reclame in de krant, oproepen inhet stadion, op sociale media zijn er wel niet geweest om tickets te kunnen verkopen voor de wedstrijd. Dit was 100% te verwachten en is helemaal geen verassing.

Over het sportieve kunnen we kort zijn: leek alsof ze woensdag al 3 keer hadden getraind.

[Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - Socrates - 09-24-2015

Wat hebben wij geleerd gisteren :
Dat Brillant en De Schutter terecht op de bank of in de tribune zitten
Dat Anthunes nog niet het gewenste niveau haalt
Dat Jali bevestigd dat hij na een reis naar Afrika voor een paar weken als een patat voetbalt
Dat je tegen gelijk welke tegenstander, zonder inzet en vechtlust niet kan winnen
Dat wij verre van een top ploeg zijn en dat wij dus met onze voeten goed op de grond moeten blijven
Dat het bestuur beter geen buisness arrangement had verkocht aan Antwerpse bedrijven
Dat 2 jaar geleden Yves Lejaegere ons stamnummer aan Antwerp bijna had verkocht maar dat gisteren het bestuur wel de ziel van kvo verkocht heeft
Dat ondanks het nabije verleden, Patrick De Cuyper lachend in ons stadium aanwezig was en zich zichbaar in zijn nopjes voelde

[Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - t800d200 - 09-24-2015

Gaan jullie blijven dom doen zet het vak aan kant zee open voor de bezoekers.
Bedankt Yves ploeg onderschat.
Er wordt gespeeld met je sterkste ploeg PUNT, als je voor staat kan je nog altijd vervangen.
Je kan natuurlijk zeggen iedereen moet spelen dat kan je ook tijdens de mach vervangen.
Ga het maar aan de voorzitter gaan uitleggen.

[Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - t800d200 - 09-24-2015

Geertje dat is inderdaad waar voor bijna niets te doen nemen ze je mee , en weet je hoe dat komt .
Omdat ze de opdracht gekregen hebben van hogerhand dat ze er zoveel mensen moeten hebben voor hun werk te kunnen behouden .

[Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - MARCO - 09-24-2015

Dat KVO verliest kan gebeuren maar de antwerp aanwezigheid over heel het stadium en de manier waarop kan echt niet .Het kan toch niet ,dat we ons onveilig moeten voelen in ons eigen stadium .

De persmededeling naar de supporters over verontschuldigingen en evalueren van de situatie is een LACHERTJE en gewoon belachelijk .Dit stelt NIEMAND gerust .Zo een situatie vraagt een crisisgroep die vandaag en morgen samenkomt (had zelf gisteravond al moeten gebeuren) met duidelijke geloofwaardige akties om zo iets te vermijden en de supporters gerust te stellen .
Een duidelijk krachtige mededeling moet komen VOOR DE VOLGENDE MATCH tegen moeskroen zodat het vertrouwen van de supporters,die nu een heel sterke deuk heeft gekregen,er terug is ..

Zich nu wegsteken kan echt niet . COME ON MC ,ALS BEDRIJFSMAN MOET JE AANVOELEN DAT DIT HIER EEN CRISISMOMENT IS EN DAT ADEQUATE REAKTIE NODIG IS.

[Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - Lucje - 09-24-2015

Ik heb 2 seats in de A tribune en voelde gisteren met de schaarse KVO supporters ons absoluut niet op ons gemak. De A2 zat vol met Antwerp supporters die quasi staande de wedstrijd volgden. Blijkbaar hadden die hun kaarten via ongeïnteresseerde seathouders, ttz de zogenaamde sponsers mogen bekomen. De seats zijn voor het seizoen verkocht en dat brengt natuurlijk geld in het laatje. Anderzijds door iets minder gulzige prijzen te hanteren zouden misschien meerdere KVO supporters het ervoor over hebben om te betalen voor een zitje in de A tribune.
Wat gisteren gebeurde is ronduit schandalig en organisatorisch ontoelaatbaar. Sommige marginalen kwamen gewoon de tribune op gestormd gevolgd door een paar wanhopige stewards die de situatie vanzelfsprekend niet in de hand hebben. Deze groep stond gewoon op de trappen van de A tribune. Een van de verantwoordelijken van Antwerp op de bank hitste zelfs zijn supporters op. Bier werd in overvloed gewoon rond gegooid. Na de wedstrijden werd de dugout door een viertal krapuul bewerkt. Datzelfde schorremorrie heb ik zelfs nog gezien achter de C tribune.
Om onze brave KVO supporters vervolgens maar eens te straffen, werd om veiligheidsreden de businesstent achter de C tribune gesloten.
Het is niet de eerste keer dat we onze faciliteiten waarvoor we dik betalen niet bekomen. Ik heb een 3-jaar overeenkomst die ik hoogstwaarschijnlijk niet meer zal verlengen. Als er betaald wordt voor service moet je die krijgen en moet je niet schuiven voor enkelen die 1 maal in een seizoen naar KVO komen.

[Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - Strangeloaper - 09-24-2015

Nog nooit meegemaakt. Gelukkig zat ik NIET in een vak bezet door Antwerp. Wat als Antwerp verloor???? Dit had dikke problemen veroorzaakt. Motivatie bij KV was ver te zoeken. Voetje terugtrekken o.a. Zo win je geen duels. Ons middenveld werd overspeeld. Hopelijk blijft het bij één wanvertoning.