MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
KVOOSTENDE-R.MOUSCRON-PERUWELZ - Printable Version
Kustboys Forum
KVOOSTENDE-R.MOUSCRON-PERUWELZ - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: KVOOSTENDE-R.MOUSCRON-PERUWELZ (/showthread.php?tid=135)

Pages: 1 2 3 4 5 6

KVOOSTENDE-R.MOUSCRON-PERUWELZ - *4got* - 02-01-2016

Musona lag ook aan de basis van de eerste tegengoal door niet mee te verdedigen. Je kunt er toch niet naast dat hij reuzekansen gemist heeft. Zelfs bij de strafschop verkwanselde hij een 100% kans maar hij kende het geluk dat de scheids naar de stip wees. Zijn doelpunt op een presenteerblaadje gekregen, indien hij die nog zou gemist hebben. Hij ontbreekt explosiviteit, gezien in de eerste helft hoe hij alleen door was en nog bijgehaald werd door zijn verdediger die dan wat meer zijn body gebruikte? De bal in de zestien die nochtans op goede hoogte botste wild overtrapte. De mooie voorzet van Jordan, altijd terugwandelen na een actie in de zestien. Ik wil hier dan nog niet teruggaan naar matchen zoals op ZW e.d. Neen, ik heb geen andere wedstrijd gezien. Ik voor de vierde maal op rij gezien hoe kvo door de drang naar voor pijnlijk puntenverlies leed. Realisme, weet je wel! Met matchen naar Lokeren, thuis FCB en Gent, en dan naar Genk zie ik kvo de PO I niet meer halen. Dat zal financieel zeker gevolgen hebben voor de ploeg.
Als kvo-sup hou ik niet van matchen die de stempel krijgen dat de neutrale toeschouwer de winnaar is.

KVOOSTENDE-R.MOUSCRON-PERUWELZ - Ward - 02-01-2016

Carlboro Wrote:we hebben een extra verdediger nodig , want milic haalt geen niveau

Qué?

De man speelde een goed match, toonde opnieuw zijn goede lang bal (aan zijn korte bal is inderdaad nog wel wat werk) en was zeer ongelukkig bij de derde goal van Moeskroen. Stond waar hij moest staan, maar gleed uit.

Is pas 21 en heeft daarenboven nog veel marge voor progressie. Daarenboven polyvalent genoeg om Lukaku (en Antunes) als linker back te vervangen (op rechts hebben we die luxe niet).

Niet akkoord dus.

KVOOSTENDE-R.MOUSCRON-PERUWELZ - Socrates - 02-01-2016

*4got* Wrote:Musona lag ook aan de basis van de eerste tegengoal door niet mee te verdedigen. Je kunt er toch niet naast dat hij reuzekansen gemist heeft. Zelfs bij de strafschop verkwanselde hij een 100% kans maar hij kende het geluk dat de scheids naar de stip wees. Zijn doelpunt op een presenteerblaadje gekregen, indien hij die nog zou gemist hebben. Hij ontbreekt explosiviteit, gezien in de eerste helft hoe hij alleen door was en nog bijgehaald werd door zijn verdediger die dan wat meer zijn body gebruikte? De bal in de zestien die nochtans op goede hoogte botste wild overtrapte. De mooie voorzet van Jordan, altijd terugwandelen na een actie in de zestien. Ik wil hier dan nog niet teruggaan naar matchen zoals op ZW e.d. Neen, ik heb geen andere wedstrijd gezien. Ik voor de vierde maal op rij gezien hoe kvo door de drang naar voor pijnlijk puntenverlies leed. Realisme, weet je wel! Met matchen naar Lokeren, thuis FCB en Gent, en dan naar Genk zie ik kvo de PO I niet meer halen. Dat zal financieel zeker gevolgen hebben voor de ploeg.
Als kvo-sup hou ik niet van matchen die de stempel krijgen dat de neutrale toeschouwer de winnaar is.

Ok, hij heeft inderdaad een aantal kansen gemist
Wil je dan ook iets vertellen over de prestaties van Akpala en Cyriac van de laatste weken ?

KVOOSTENDE-R.MOUSCRON-PERUWELZ - Ward - 02-01-2016

Zojuist 2 maal de (tegen)goals opnieuw bekeken.

De eerste goal van Moeskroen : een goed getrapte hoekschop en een vintage kopbalgoal van Dusenne. Het is geen schande om zo'n doelpunt tegen te krijgen.
De tweede goal : een dekkingsfout van Lukaku. Maar mooi afgewerkt door Viola.
De derde goal : zonder het ongelukkige uitglijden van Milic, die stond waar hij moest staan, scoort Markovic mogelijks niet.

De eerste goal van KVO : lichte strafschop. Maar koel afgewerkt door Cyriac.
De tweede goal : een flitsende Canesin en eveneens koel afgewerkt door Musona.
De derde goal : Jonckheere haalt de achterlijn, Musona tikt door en Lukaku maakt het met een knal af. Zo eenvoudig kan voetbal soms zijn.

Mooie match, maar laat natuurlijk een bittere smaak in de mond na.

KVO speelde een goede match. Maakte het grootste gedeelte van de match het spel. Maar tegen een ploeg, die aan 100% afwerkte lukte het dus niet.

Volgende maal beter...

En volgende week verliest minimaal 1 van de ons achtervolgende ploegen (Zulte Waregem of Charleroi) en minimaal een van de eerste 3 (Brugge of Gent) punten.

KVOOSTENDE-R.MOUSCRON-PERUWELZ - Keun - 02-01-2016

Socrates Wrote:
*4got* Wrote:Musona lag ook aan de basis van de eerste tegengoal door niet mee te verdedigen. Je kunt er toch niet naast dat hij reuzekansen gemist heeft. Zelfs bij de strafschop verkwanselde hij een 100% kans maar hij kende het geluk dat de scheids naar de stip wees. Zijn doelpunt op een presenteerblaadje gekregen, indien hij die nog zou gemist hebben. Hij ontbreekt explosiviteit, gezien in de eerste helft hoe hij alleen door was en nog bijgehaald werd door zijn verdediger die dan wat meer zijn body gebruikte? De bal in de zestien die nochtans op goede hoogte botste wild overtrapte. De mooie voorzet van Jordan, altijd terugwandelen na een actie in de zestien. Ik wil hier dan nog niet teruggaan naar matchen zoals op ZW e.d. Neen, ik heb geen andere wedstrijd gezien. Ik voor de vierde maal op rij gezien hoe kvo door de drang naar voor pijnlijk puntenverlies leed. Realisme, weet je wel! Met matchen naar Lokeren, thuis FCB en Gent, en dan naar Genk zie ik kvo de PO I niet meer halen. Dat zal financieel zeker gevolgen hebben voor de ploeg.

Ok, hij heeft inderdaad een aantal kansen gemist
Wil je dan ook iets vertellen over de prestaties van Akpala en Cyriac van de laatste weken ?

Idd wringt wel kansen de nek om .... maar werkt toch hard we hadden vroeger spits die meer off Side stond en dan nog geen poot verzette ook
Blijf er bij musona moet je in het punt zetten en ja ten koste van .... Vorige jaar bij ze aankomst deed hij het daar heel goed

ofwel moet Yves van systeem veranderen
Want hij wil het zelfde systeem als Hein spelen maar wij hebben geen kums lopen als motor

KVOOSTENDE-R.MOUSCRON-PERUWELZ - johnny - 02-01-2016

Lukaku was voor mij top te samen met Berrier en Canesin, wanneer zien we eens Godwin en eens de spelers die niet goed presteren in de match naar de bank roepen in plaats van de spelers die in de match wel goed renderen toch eens de positie bekijken van Capon

KVOOSTENDE-R.MOUSCRON-PERUWELZ - kavéé - 02-01-2016

en toch is Musona voor mij ook de eerste die zou mogen wijken voor een (hopelijk snel fitte) EL Ghanassy. Hij kan wel mooie cijfers voorleggen, maar ik vind hem niet genoeg wegen op een verdediging. In het punt zie ik Cyriac nog veel meer renderen, hij toverde gisteren toch af en toe een paar geniale bewegingen uit zijn sloffen. En zijn doelgerichtheid, dat komt zonder twijfel wel terug.
Gisteren was erg ontgoochelend resultaat, maar het spelniveau was voor mij zeker aanvaardbaar. Maar net als W-Beveren werkt Moeskroen hier aan quasi 100% af.. Speel beide matchen nog 10 keer en die mannen scoren max 1 goal.
Wat er vooral nu moet terugkomen is vertrouwen. Ze spelen bijna allemaal met de daver op het lijf, in grote tegenstelling tot de eerste maanden van de competitie. Het simpel kunnen uitvoetballen van een wedstrijd is ons grootste probleem. Maar ik geloof nooit dat ze de volgende 3 matchen géén punten zullen pakken, dus alle vertrouwen in een goeie afloop!

KVOOSTENDE-R.MOUSCRON-PERUWELZ - Turbof - 02-01-2016

Erudict Wrote:
Strangeloaper Wrote:Heb een mooie match gezien. Vlotte aanvalsbewegingen vooruit. Mooie doelpunten (3)!!!! Veel fysische inzet. Ons middenveld was dominant. Weinig slordigheden. Enkel de verdediging was onzeker. Bij elke spelherneming was het bibberen. Spelhernemingen zouden bij ons ook een wapen moeten worden. We hadden de match na 3-2 moeten bevriezen en uitspelen. Deze match is GEEN reden om KV met de grond gelijk te maken. Anderlecht, Club,... spelen slecht en halen punten. Dat is nu eenmaal voetbal.
Mee eens. Al vraag ik me af waarom Ovono en VDD aan de aftrap stonden. Biebauw speelde goed vorige week en Ovono was vandaag gewoon zwak. Vandendriessche zit al 3 wedstrijden onder zijn niveau en Jali kwam goed ingevallen vorigd week plus VDD kon meerdere keren rood hebben gekregen.

Jali goed ingevallen, is dat een mop? Had, samen met Siani, de tweede goal op zijn klakke. Ik zag gisteren een gretige Michiel, laat die maar weer eens starten.

KVOOSTENDE-R.MOUSCRON-PERUWELZ - Turbof - 02-01-2016

Socrates Wrote:
*4got* Wrote:Ik heb er toch ene gezien die zeker vijf 100% kansen om zeep hielp. Hij krijgt dan nog het predikaat om een intelligente speler te zijn van de trainer?! Wanneer wordt hij eens vervangen door Saviour?
??? Bedoel je Musona ?
Dankzij hem krijgen we een penalty, hij scoort de tweede goal en hij geeft het assist voor de derde, wat wil je nog meer ? Mijn inziens is hij de man van de match !
Heb je naar FC Poelkapelle - Kwb Bavikhove gekeken of wat ?

El Ghanassy is niet fit man, dat zie je zelf toch ook wel ?

KVOOSTENDE-R.MOUSCRON-PERUWELZ - Erudict - 02-01-2016

Turbof Wrote:
Erudict Wrote:
Strangeloaper Wrote:Heb een mooie match gezien. Vlotte aanvalsbewegingen vooruit. Mooie doelpunten (3)!!!! Veel fysische inzet. Ons middenveld was dominant. Weinig slordigheden. Enkel de verdediging was onzeker. Bij elke spelherneming was het bibberen. Spelhernemingen zouden bij ons ook een wapen moeten worden. We hadden de match na 3-2 moeten bevriezen en uitspelen. Deze match is GEEN reden om KV met de grond gelijk te maken. Anderlecht, Club,... spelen slecht en halen punten. Dat is nu eenmaal voetbal.
Mee eens. Al vraag ik me af waarom Ovono en VDD aan de aftrap stonden. Biebauw speelde goed vorige week en Ovono was vandaag gewoon zwak. Vandendriessche zit al 3 wedstrijden onder zijn niveau en Jali kwam goed ingevallen vorigd week plus VDD kon meerdere keren rood hebben gekregen.

Jali goed ingevallen, is dat een mop? Had, samen met Siani, de tweede goal op zijn klakke. Ik zag gisteren een gretige Michiel, laat die maar weer eens starten.

Ben jij dat type supporter die Jali als de geniale matchwinnaar zou scanderen moest Akpala zijn fantastische voorzet luttele minuten voordien niet de nek om wringen maar gewoon scoren? Hij dropt een bal in de 16 twee keer op exact dezelfde manier. Vreemde redenering.

Of ben je eerder het type supporter dat enkel jongens uit de regio in de ploeg wilt zien? Kun je met Capon, Jonckheere en Verstraete terug verplaatsingen naar Izegem, Torhout en Gullegem gaan maken. Zonder al die buitenlandse spelers kom je er gewoon niet. Prijs/kwaliteit zijn goede Belgen gewoon onhaalbaar. Wat niet wegneemt dat Jonckheere inderdaad goed inviel, maar beter dan Jali vorige week? Dat denk ik niet.