KVOOSTENDE - club brugge - Printable Version +- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be) +-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12) +--- Thread: KVOOSTENDE - club brugge (/showthread.php?tid=139) |
KVOOSTENDE - club brugge - fred - 02-14-2016 Sorry we' moa als we alzo blijven verdedigen goan we geen punten meer pakken we' pffff KVOOSTENDE - club brugge - Jempie.lon@hotmail. Com - 02-14-2016 Kansen verkwanselen en doelpunten weggeven, sorry zo geraken we niet in PO1. Brugge was zeker te pakken , gelijkspel zat er in ! Ons spel was zeker niet slecht KVOOSTENDE - club brugge - jantje - 02-14-2016 zoals de analisten zeggen, onze verdedigende middenvelders verdedigen niet Rafaelov kreeg vrij spel bij het eerste doelpunt , Siani en Jali zijn goeie spelers maar geen verdedigers of spelmakers een Berrier moet je geen kwartier voor affluiten inbrengen , dat is geen versterking ofwel laat je die de wedstrijd beginnen of starten in de 2de helft maar op 10 minuten doet die niets , laat bal uit zijn voeten pakken , geeft twee slechte passen , een hoekschop zoals we gewoon zijn en...... dat was het we zijn nog niet geplaats voor PO1 Gent en Charleroi komen naar hier om punten te pakken en gisteren OHL en Genk gezien ?? KVOOSTENDE - club brugge - Homer - 02-14-2016 We zullen nog PO 1 uit handen geven...let op mijn woorden. Ik snap niet dat je transfers doet die zogezegd niet onmiddellijk inzetbaar zijn. Ze missen nog wedstrijdritme... Maar met bij de beloften te spelen en verder niets ga je mijns inziens ook niet veel ritme opdoen. KVOOSTENDE - club brugge - jantje - 02-14-2016 Homer Wrote:We zullen nog PO 1 uit handen geven...let op mijn woorden. Ik snap niet dat je transfers doet die zogezegd niet onmiddellijk inzetbaar zijn. Ze missen nog wedstrijdritme... Maar met bij de beloften te spelen en verder niets ga je mijns inziens ook niet veel ritme opdoen. we kregen ze gratis , dat zegt toch genoeg ?? wat hebben we al gezien van Loemba ?? KVOOSTENDE - club brugge - oostendenaar - 02-14-2016 jantje Wrote:Rozehnal was gratis, Depoitre was gratis, Ovono was gratis, VDD was gratis,... Dat zegt dus niks.Homer Wrote:We zullen nog PO 1 uit handen geven...let op mijn woorden. Ik snap niet dat je transfers doet die zogezegd niet onmiddellijk inzetbaar zijn. Ze missen nog wedstrijdritme... Maar met bij de beloften te spelen en verder niets ga je mijns inziens ook niet veel ritme opdoen. Maar alles zal wel weer slecht zijn... KVOOSTENDE - club brugge - Ward - 02-14-2016 oostendenaar Wrote:jantje Wrote:Rozehnal was gratis, Depoitre was gratis, Ovono was gratis, VDD was gratis,... Dat zegt dus niks.Homer Wrote:We zullen nog PO 1 uit handen geven...let op mijn woorden. Ik snap niet dat je transfers doet die zogezegd niet onmiddellijk inzetbaar zijn. Ze missen nog wedstrijdritme... Maar met bij de beloften te spelen en verder niets ga je mijns inziens ook niet veel ritme opdoen. Ach, Statler en Waldorf moeten toch hun zegje kunnen doen... KVOOSTENDE - club brugge - Strangeloaper - 02-15-2016 Pers en sommige supporters zijn negatief over de wedstrijd tegen Club. Akkoord, we halen GEEN punten. Ik heb de wedstrijden van Club tegen Gent gezien. Gent kon bijna GEEN kansen afdwingen. Wij hadden een vijftal open kansen. Met wat meer geluk en koelbloedigheid halen wij tenminste één punt. KVOOSTENDE - club brugge - kavéé - 02-15-2016 Ik vind ook dat we, net als de voorbije thuismatchen, niet slecht speelden. We missen enkel scherpte voor het doel en de kleinste steken die we laten vallen in de verdediging worden telkens vakkundig afgestraft (zie ook beveren, moeskroen). Ik denk dat we alle meeval van de eerste maanden nu als tegenslag hebben. Maar nog steeds geen enkele reden tot paniek. De ploeg staat er wel en die laatste broodnodige overwinning komt er wel nog. En in de Playoffs gaan we zonder stress onze rol van giantkiller vervullen en minstens die 4de plaats pakken! KVOOSTENDE - club brugge - Erudict - 02-15-2016 Ik vond ons verdedigend verre van slecht, Jali knapte ook veel werk op maar op het middenveld en aanvallend kwamen we te kort. VDD al weken uit vorm, Akpala is echt geen basismateriaal meer en Siani loop ook al weken te ploeteren, volgende week die 3 eens op de bank laten beginnen. De wissels kwamen er ook te laat volgens mij.. |