[PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - Printable Version +- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be) +-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12) +--- Thread: [PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) (/showthread.php?tid=252) |
[PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - gintonic - 04-17-2017 Ik heb het wat gehad met Yassine El -ik loop 2 man voorbij en loop mij weer eens vast ondanks dat ik moest passen- Ghanassy. Zelfvertrouwen en teamspelen moeten hand in hand gaan. Ook Fernando -ik geef graag slechte passen dit seizoen wat kan het mij allemaal nog schelen- Canesin moest zich allang herpakt hebben... Goed verdedigend werk van beide teams behalve de 0-1 natuurlijk. Maar zoals hier ook reeds vermeld, als je enkel komt om te zuchten en te blazen bij mindere momenten maar voor de rest nooit eens de ploeg vooruitroept, blijf dan thuis en zaag tegen je vrouw. Graag toch reactie tegen Gent!!!! [PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - 4genKVO - 04-17-2017 Onbegrijpelijk dat onze beste man, Rozehnal, alweer, zelfs geen nieuw contract krijgt... Wat heeft die toch misdaan zeg ? [PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - jantje - 04-18-2017 4genKVO Wrote:Onbegrijpelijk dat onze beste man, Rozehnal, alweer, zelfs geen nieuw contract krijgt... Wat heeft die toch misdaan zeg ? hij wordt 37 , die kun je niet doorverkopen met winst , een jonge gast zoals Bossaerts moet zijn kansen krijgen en opbrengen [PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - danny2 - 04-18-2017 Dat is waar , geld zal je er niet meer voor krijgen en hij moet niet elke wedstrijd spelen maar de ervaring die hij kan overbrengen op de jongeren is groot en een gebrek aan inzet kan je hem niet verwijten , een contract van één jaar , indien hij het zelf ook nog ziet zitten , dat kan het ook zijn , dat er geen contractverlenging is . [PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - Homer - 04-18-2017 Analyse van Jan Mulder... Mooie kop in de krant: 'Gewacht, gekeken, geanalyseerd en gepakt.' Het gaat over doelman Boeckx die de punten voor Anderlecht zou hebben gepakt. Boeckx is een fijne keeper, maar met het pakken van de punten in Oostende had hij deze keer niets te maken. Dimata gooide de punten weg. Hij gooide ze in de handen van Boeckx. Iemand die met zó'n lachwekkende aanloop de penalty neemt, is geen professionele voetballer maar een carnavalsganger. Verantwoordelijk voor het maken van een dergelijk misbaksel is uiteindelijk de trainer, die blijkbaar niet op strafschoppen traint. De juiste kop in HLN: 'Vanderhaeghe gooide de punten weg.' [PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - Keun - 04-18-2017 Homer Wrote:Analyse van Jan Mulder... Mooie kop in de krant: 'Gewacht, gekeken, geanalyseerd en gepakt.' Het gaat over doelman Boeckx die de punten voor Anderlecht zou hebben gepakt. Boeckx is een fijne keeper, maar met het pakken van de punten in Oostende had hij deze keer niets te maken. Dimata gooide de punten weg. Hij gooide ze in de handen van Boeckx. Iemand die met zó'n lachwekkende aanloop de penalty neemt, is geen professionele voetballer maar een carnavalsganger. Verantwoordelijk voor het maken van een dergelijk misbaksel is uiteindelijk de trainer, die blijkbaar niet op strafschoppen traint. De juiste kop in HLN: 'Vanderhaeghe gooide de punten weg.'De vraag is ... krijg yves van hogere hand opdracht om dimata de strafschoppen te laten trappen om ze marktwaarde te doen stijgen ????? [PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - Socrates - 04-18-2017 Keun Wrote:Homer Wrote:Analyse van Jan Mulder... Mooie kop in de krant: 'Gewacht, gekeken, geanalyseerd en gepakt.' Het gaat over doelman Boeckx die de punten voor Anderlecht zou hebben gepakt. Boeckx is een fijne keeper, maar met het pakken van de punten in Oostende had hij deze keer niets te maken. Dimata gooide de punten weg. Hij gooide ze in de handen van Boeckx. Iemand die met zó'n lachwekkende aanloop de penalty neemt, is geen professionele voetballer maar een carnavalsganger. Verantwoordelijk voor het maken van een dergelijk misbaksel is uiteindelijk de trainer, die blijkbaar niet op strafschoppen traint. De juiste kop in HLN: 'Vanderhaeghe gooide de punten weg.'De vraag is ... krijg yves van hogere hand opdracht om dimata We zagen duidelijk tijdens de wedstrijd dat Berrier de penalty ging nemen en dat Dimata hem kwam vragen of hij die mocht trappen. Berrier die veel te braaf is heeft hem dat spijtig genoeg gegund. Dus laat mij lachen met de zo gezegd hogere hand! [PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - kohae - 04-18-2017 man man man... We hebben verloren van Anderlecht, en daar komt het weer: 't is de schuld van de trainer (waarschijnlijk straks ook nog van Devroe), het is een complottheorie van hogerhand... Zou het niet kunnen dat RSCA gewoon beter was? Wat meer talent, wat meer ervaring, wat agressiever (té) in de duels... En dan nog niet eens veel, afgaande op het spelbeeld en het resultaat. Maar ook geen schande hé: het is wel de recordkampioen met een budget dat meer dan dubbel zo groot is. Of misschien is het toch de schuld van de bond? Of de media? Of Trump? [PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - ratatouille - 04-18-2017 Socrates Wrote:Keun Wrote:Homer Wrote:Analyse van Jan Mulder... Mooie kop in de krant: 'Gewacht, gekeken, geanalyseerd en gepakt.' Het gaat over doelman Boeckx die de punten voor Anderlecht zou hebben gepakt. Boeckx is een fijne keeper, maar met het pakken van de punten in Oostende had hij deze keer niets te maken. Dimata gooide de punten weg. Hij gooide ze in de handen van Boeckx. Iemand die met zó'n lachwekkende aanloop de penalty neemt, is geen professionele voetballer maar een carnavalsganger. Verantwoordelijk voor het maken van een dergelijk misbaksel is uiteindelijk de trainer, die blijkbaar niet op strafschoppen traint. De juiste kop in HLN: 'Vanderhaeghe gooide de punten weg.'De vraag is ... krijg yves van hogere hand opdracht om dimata Ik heb het hier ook stilletjesaan gehad met die 'hogere hand'. Wie bedoelt men hiermee ? Noemt een kat een kat hé zeg! Of is het misschien weer Devroe die zegt wie de strafschoppen trapt? Wat een prietpraat is dat toch! [PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - kohae - 04-18-2017 Keun Wrote:kohae Wrote:man man man... Keun: zie je eigen post, 4 tekstjes hoger: je wijst zelf naar "hogerhand" als reden waarom de verkeerde persoon de strafschop nam. Al vergeten? En ja, ik had ook liever gehad dat Berrier of Siani hem namen. En ja, Landry nam hem niet goed. En ja, hij speelt al enkele weken iets minder. Maar da's nog iets anders dan over een complot van hogerhand beginnen. |