[JPL] KV OOSTENDE - R ANTWERP FC (27.08.2017) - Printable Version +- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be) +-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12) +--- Thread: [JPL] KV OOSTENDE - R ANTWERP FC (27.08.2017) (/showthread.php?tid=276) |
[JPL] KV OOSTENDE - R ANTWERP FC (27.08.2017) - johnny - 08-24-2017 SCHEIDSRECHTERS VOOR DE WEDSTRIJD KV. OOSTENDE- R.ANTWERP FC. REF: BOUCAUT ALEXANDRE (22) AR1: CONOTTE LAURENT (41) AR2: LEMARE FLORIAN (32) OFF4: VAN DAMME KEVIN (8) [JPL] KV OOSTENDE - R ANTWERP FC (27.08.2017) - kavéé - 08-24-2017 tim2pin Wrote:Ik vraag me af of er de dag zelf kan/zal worden opgetreden tegen Antwerp 'supporters' die infiltreren in onze tribunes? Of zal men weer alles laten begaan om de boel 'niet te laten escaleren'.Het zou in ieder geval een duidelijk signaal van respect zijn naar ons toe, maar heb ook m'n twijfels of ze dat zullen durven doen. [JPL] KV OOSTENDE - R ANTWERP FC (27.08.2017) - oostendenaar - 08-24-2017 kavéé Wrote:Hopelijk wordt een extra 'legertje' veiligheidsmensen klaargehouden om die gasten stante pede uit de thuis-tribunes te verwijderen als ze ook maar een kleine blijk geven van Antwerp-supporter te zijn.Als die gasten gewoon voor hun ploeg supporteren stoort dat me niet, wel als ze beginnen de thuisfans uit te dagen. Maar ik ga ervan uit dat de meerderheid wel het verstand zal hebben om dat niet te doen. Ik ga op verplaatsing ook vaak tussen de thuisfans zitten, nooit problemen mee gehad, zelfs niet op Club en Anderlecht. [JPL] KV OOSTENDE - R ANTWERP FC (27.08.2017) - pinanti - 08-24-2017 tim2pin Wrote:Ik vraag me af of er de dag zelf kan/zal worden opgetreden tegen Antwerp 'supporters' die infiltreren in onze tribunes? Of zal men weer alles laten begaan om de boel 'niet te laten escaleren'.Ik denk niet dat er zoveel zullen kunnen infiltreren. Het zal wel meevallen. Voetbal is een feest, ahum ,......... [JPL] KV OOSTENDE - R ANTWERP FC (27.08.2017) - ostend4ever - 08-24-2017 Laat ze iets in het Oostends zeggen, de antwerpsuppters vallen gegarandeerd door de mand [JPL] KV OOSTENDE - R ANTWERP FC (27.08.2017) - kavéé - 08-24-2017 oostendenaar Wrote:Moet in principe zeker kunnen. Wij hebben een jaar of 2 geleden eens na de match in Gent nog een paar uur in een supporterscafé van hen blijven hangen. Was meer dan gezellig maar daar zeiden ze ook dat dat met een paarse of blauw-zwarte sjaal geen waar zou zijn. Belachelijk, want onder ons was ook een club-abonnee mee die dan maar wijselijk zweeg op dat moment :-)kavéé Wrote:Hopelijk wordt een extra 'legertje' veiligheidsmensen klaargehouden om die gasten stante pede uit de thuis-tribunes te verwijderen als ze ook maar een kleine blijk geven van Antwerp-supporter te zijn.Als die gasten gewoon voor hun ploeg supporteren stoort dat me niet, wel als ze beginnen de thuisfans uit te dagen. Maar ik ga ervan uit dat de meerderheid wel het verstand zal hebben om dat niet te doen. Ik ga op verplaatsing ook vaak tussen de thuisfans zitten, nooit problemen mee gehad, zelfs niet op Club en Anderlecht. [JPL] KV OOSTENDE - R ANTWERP FC (27.08.2017) - tim2pin - 08-25-2017 Tuurlijk moet dat kunnen maar zoals de RAFC 'supporters' zich 23 september 2015 (bekermatch) gedroegen was er los over! Dat gedrag had RAFC wel een sanctie mogen kosten ... Als je mee bent met vrienden, familie of kaartjes via sponsors ofzo hebt kunnen regelen oké, maar elke week 'acties' op touw om zoveel mogelijk tickets te kunnen fixen door mensen lastig te vallen met smoesjes om zogezegd met je (schoon-)pa en van die toestanden om tussen de 'tegen-'supporters te komen zitten vind ik 'not done'. Ik zou er dan misschien nog meer respect voor hebben moesten ze de ballen hebben om vlak af te zeggen dat ze gewoon tickets willen om de match te zien. Nu even weer over het sportieve: iemand al meer nieuws over onze geblesseerden? Berrier, Musona en Capon? [JPL] KV OOSTENDE - R ANTWERP FC (27.08.2017) - johnny - 08-26-2017 KV.OOSTENDE - R.NTWERP FC REF BOUCAUT ALEXANDRE (29) AR1: CONOTTE LAURENT (41) AR:2 LEMAIRE FLORIAN IS VERVANGEN DOOR HILLAERT MATHIAS (15) OFF4: VAN DAMME KEVIN (8) [JPL] KV OOSTENDE - R ANTWERP FC (27.08.2017) - Keun - 08-27-2017 Wie wil er commentaar geven ik geef het op !!! Positief is canesin en jali beide super !!! andere die willen vertrekken .... vertrek !!! Over Yves en Devroe zal ik best zwijgen vandaag zeker [JPL] KV OOSTENDE - R ANTWERP FC (27.08.2017) - markos - 08-27-2017 Keun Wrote:Wie wil er commentaar geven ik geef het op !!! Spektakel gezien. De vips van Coucke zullen content zijn. Zal content zijn op 1 September. |