MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) (/showthread.php?tid=414)

Pages: 1 2 3 4 5


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - Ward - 03-18-2019

(03-18-2019, 01:42 PM)carlo Wrote: Ward, inderdaad, ze kunnen een potje zagen hé. MC is weg, blad omdraaien, geen woorden meer aan vuil maken en verder doen en hopen dat wij volgen seizoen beter doen.

Wat je zinnetje "Het had 1-1 kunnen worden met wat geluk." betreft: ik zou toch geschreven hebben: "met wat kunde" maar het is net die kunde die er niet is. Geen haar op mijn hoofd dat er aan twijfelt: Vanlerberghe zal nooit nog voor Club spelen, is gewoon niet goed genoeg punt uit.

Ik heb de video van de bewuste fase enkele malen bekeken deze morgen en Vanlerberghe was wat uit het evenwicht gebracht door Appiah als ik me niet vergis en moest zich zien recht te houden toen hij afdrukte. Dus op deze fase zou ik Vanlerberghe niet beoordelen.

Geef je echter wel gelijk als je schrijft dat Vanlerberghe waarschijnlijk nooit meer speelt bij Club Brugge. Weegt daar te licht voor en waarschijnlijk is hij zelfs te licht voor eerste klasse voetbal tout court.

En ja sommige mensen kunnen een potje zagen. Al denk ik dat je eerder van 'ertefretten' mag spreken.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - *4got* - 03-18-2019

Begin april afwachten, dan komt nieuwe voorzitter zijn project toelichten.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - dirk - 03-18-2019

(03-17-2019, 07:43 AM)MARCO Wrote: Ja het is echt niet goed de reactie van ons bestuur...Vraag mij wel af wie aan de basis ligt van dit idee.

Ze zijn duidelijk vergeten hoe in de heenmatch dimata heel sober was bij zijn doelpunt maar Coucke daar toen (zonder enige tact naar KVO fans)enorm aan het juichen was.

ERG ZWAK VAN ONS BESTUUR...laat gewoon elke KVO Fan zelf beslissen hoe hij omgaat met de situatie .

1) Ik denk niet dat het bestuur betaald wordt .
2)Als ik mij niet vergis heeft mc voor aanvang van dit seizoen een serieuze kapitaalsverhoging ( 15.000.000 € ???) doorgevoerd , anders hadden we zelfs geen licentie voor 1ste gekregen , wat niet wil zeggen dat mc ons een cadeau gedaan heeft en ons gewoon te p.ssen heeft gezet .
3) Denken jullie werkelijk dat er ook maar 1 voorzitter , hoe rijk of welstellend ook , is die in de hogere reeksen er niet op rekent om AL zijn investeringen in de club terug te krijgen ?
4) En ik denk ook dat het bestuur geen definitieve breuk met mc wil , want dan zijn zij zo goed als zeker veel centen kwijt ( men houd de huisbaas ( stadionbaas ) beter te vriend dan tegen zijn schenen te schoppen , het gaat hier tenslotte toch verschillende miljoenen euros .
Maar nogmaals , ik heb alle respect voor mc verloren .


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - markos - 03-18-2019

(03-18-2019, 06:19 PM)*4got* Wrote: Begin april afwachten, dan komt nieuwe voorzitter zijn project toelichten.

Positief blijven.  Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - dirk - 03-18-2019

(03-18-2019, 07:39 AM)Ward Wrote:
(03-18-2019, 07:23 AM)MARCO Wrote: Het is inderdaad waar dat in de laatste 2 matchen wel een ploeg op het plein stond..

Waar Verheyen niet is in geslaagd nl  goed herkenbaar spelsysteem is met broos wel het geval.

Ik voel het zo ook aan...

(03-18-2019, 07:24 AM)Keun Wrote: Ward als je het hier een dode forum vind wat doe je hier dan nog??

Wat wil jij eigenlijk dat iedereen zwijgt? En altijd ja knikt.... Zo lopen er al genoeg van

Wat wil je dat we doen gelijk zovele niets zeggen en ons voor ons tv zetten thuis of nog erger gelijk vele overlopen naar Brugge?

Jij vergeet dat mensen hun centen geven aan KV he en vele zelfs verlof moeten nemen... Mogen we me da aub ook eens iets vragen

Mensen die hier reageren Menen het beste voor hun ploeg en willen ook helpen aan beter beleid

Maar seder dat Orlans er is draait alles nog om show en vips oké deze heb je nodig.... Maar je eigen aanhang nog veel meer

Keun,

Tegen beter weten in, hoop ik te kunnen discussiëren.

Met jou lukt dat niet en zal dat ook nooit lukken. Daar maak ik mij geen illusies meer over...

Wat betreft de rest van je post? Opnieuw niets constructiefs. Opnieuw niets over de match van gisteren.

By the way, de keren dat ik 250 km met ingetrokken wielen moest rijden om tijdig op de matchen van KVO te zijn, zijn echt niet te tellen. Lange tijd stonden er amper nog een kleine 1000 supporters rond het veld. Je staat altijd klaar met een oordeel over mensen, die je van haar nog pluim kent. En dat is ergerlijk.

En wat betreft Orlans. Haal de man, zijn show en zijn VIPS weg en het is over en out met KVO en onze ploeg speelt weer voor een kleine 1000 supporters. In het slechtste geval als de fusieploeg KVO-Zandvoorde, die zich moeizaam een weg terug ophoog vecht. Ik zal er dan nog steeds staan, zoals ik dat al meer dan 50 jaar doe.

Maar misschien zal je pas dan gelukkig zijn. KVO failliet, Coucke's stadion waardeloos want onbetaalbaar, enz... Schadenfreude is echter aan mij niet besteedt, Daar wordt KVO niet beter van en ik al zeker niet. Daarenboven, met azijn(pissers) vang je geen vliegen.

En nu wacht ik op je mening over de match van gisteren. Vruchteloos???

INDERDAAD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (17.03.2019) - oostendenaar - 03-19-2019

(03-18-2019, 10:19 AM)gintonic Wrote: Jammer dat Guri de gelijkmaker mistte en dat er nog een 2-0 kwam. Ik begrijp de frustratie van Dutoit daar wel. Hij stond al te wijzen wat er moest gebeuren voor er nog sprake was van een voorzet... Maar hij ging ook niet vrijuit bij de gelijkmaker.

Misschien kan PO2 wel interessant zijn voor Broos om bij te schaven aan het nieuwe systeem. Als dat met lege tribunes is dan is het maar zo. Ik heb het ook even gehad met het gezaag, zet die plaat af..

Een moeilijk seizoen maar toch opgelucht dat we er nog bij zijn
Gezien de kern er volgend seizoen gans anders zal uitzien, zowel qua spelers als staf, zullen we denk ik weinig kunnen voorbereiden voor volgend seizoen. 
Alle huurlingen (hopelijk) weg, dan nog enkele dure spelers en miskopen die ze zukkenwillen van de hand doen,.. veel zal er van de kern toch niet over schieten. Faes, Lombaerts, Capon, VDD, Canesin, Coopman en de jonge gasten... en dat zal het zowat zijn.