MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KV OOSTENDE - R ANTWERP FC (27.08.2017) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] KV OOSTENDE - R ANTWERP FC (27.08.2017) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KV OOSTENDE - R ANTWERP FC (27.08.2017) (/showthread.php?tid=276)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

[JPL] KV OOSTENDE - R ANTWERP FC (27.08.2017) - Nillis - 08-27-2017

Jali en canesin inderdaad zeer sterk. Jali man van de match.
Goede 1ste helft van Blejica

Ik versta yves zijn vervangingen wel niet. Waarom zoooo lang wachten.
Ik heb het voor vdd vanwege zijn drive en werkkracht maar als je achter staat opteer je toch voor andere spelers.

Je moet het antwerp wel nageven. Ze zijn er blijven in geloven.

Betreft de security... . Spijtig dat ze zo focussen op de thuis supporters terwijl volgens mij nagenoeg 1/4 van de hoofdtribune antwerp was. En volgens mij is juichen en zingen ook "provocatie"

Wat geld allemaal niet teweeg brengt...

Waar was proto onze puntenpakker???
Zag toch liever onze ovono in goal, ongeacht zijn zotjes soms

[JPL] KV OOSTENDE - R ANTWERP FC (27.08.2017) - danny2 - 08-27-2017

Waren dat successupporters die vertrokken voor de wedstrijd afgelopen was ?
En onze spionkop met alle respect , als ze de ouderen uit de C1 en C3 weg willen om er meer sfeer te brengen , dat ze dan een voorbeeld nemen aan de overkant en het " vuur " aanwakkeren en gezangen brengen om hun ploeg in moeilijke tijden te steunen en niet alleen als ze ruim voorstaan .

[JPL] KV OOSTENDE - R ANTWERP FC (27.08.2017) - ratatouille - 08-27-2017

danny2 Wrote:Waren dat successupporters die vertrokken voor de wedstrijd afgelopen was ?
En onze spionkop met alle respect , als ze de ouderen uit de C1 en C3 weg willen om er meer sfeer te brengen , dat ze dan een voorbeeld nemen aan de overkant en het " vuur " aanwakkeren en gezangen brengen om hun ploeg in moeilijke tijden te steunen en niet alleen als ze ruim voorstaan .

POI mogen we vergeten . Het zal een gevecht tegen de degradatie zijn. Wie had gedacht?. De ploeg zal daarbij de steun van haar supporters nodig hebben. Ik vind ook dat C2 serieus te kort schiet en niet voor de eerste keer trouwens. Ik vond KVO niet slecht spelen én met inzet. Er is dan ook geen enkele reden om als supporter de ploeg af te vallen.

[JPL] KV OOSTENDE - R ANTWERP FC (27.08.2017) - oostendenaar - 08-27-2017

Spijtige nederlaag die niet had gehoeven. Verdedigend staat het toch helemaal niet op punt.
PO1 zal idd niks voor dit seizoen zijn, hopelijk kunnen we snel wat punten sprokkelen of het wordt een lang seizoen.
Musona toch verre van in topvorm, kreeg een paar mooie mogelijkheden waar hij te weinig uithaalde.
Dat net voor de uitfans is overigens wel belachelijk, haal dat eens weg zeg.
En die omroeper mag ook eens normaal beginnen doen, telkens hij z'n zever omriep kregen we een tegengoal. Het is een voetbalmatch geen basket, laat dat gedoe dan toch achterwege. Een omroeper moet de opstellingen, de doelpuntenmaker en de wissels zeggen, de rest is quatsch.

[JPL] KV OOSTENDE - R ANTWERP FC (27.08.2017) - dirk - 08-27-2017

UIt eigen ondervinding weet ik dat als iemand wil vertrekken , laat ze vertrekken en STEL ZE ONMIDDELIJK NIET MEER OP want de ganse groep wordt erdoor verpest .Met Berrier in de ploeg gingen we toch al iets vooruit bij de vorige matchen maar je kon toch duidelijk zien dat hij nog niet 100% was .
Dat Rosehnal en Lombaerts niet samen kunnen spelen wegens te traag vind ik zever .Alhoewel onze 2 nieuwe backs een duidelijke verbetering betekenden hebben we een verdediging op lemen voeten . Is Bossaerts dan zo slecht of te traag dat hij geen kans krijgt ?
ZOLANG WIJ ZELF DE 0 NIET KUNNEN HOUDEN GAAN WE OOK GEEN MATCHEN WINNEN .

[JPL] KV OOSTENDE - R ANTWERP FC (27.08.2017) - Turbof - 08-27-2017

Dirk, je gaat toch niet om Lombaerts beginnen roepen zeker, we hebben tegen Beveren gezien hoe scherp die is.
Ik vind vooral dat we in de hoek zitten waar de klappen vallen, werkelijk alles zit tegen. Vandaag scoren die mannen vier goals uit drie kansen.
En inderdaad, we hadden beter ovono gehouden, die met een hart voor KVO speelde, proto pakt geen punten, tweede goal was zeker niet onhoudbaar.
We hebben trouwens ook geen bank he. Als je Conte en Akpala moet brengen, is dat keuze van de armoede.
En zet Vandendriessche maar weer rechtsback als Capon niet fit is, voor onze Iraniër gaat het allemaal wat te snel.
Bon, ik zag vandaag toch een sterke eerste helft en drie goals, dus laat ons positief blijven. Hopelijk komt er deze week nog een flankspeler bij , kunnen we af van enkele dure contracten en worden ze vervangen door spelers die ervoor gaan, geen namen aub.

En waar was de steun van onze kop trouwens? Beschamend stil.
Maar bon, de VIP's zullen zich wel geamuseerd hebben, na de match waarschijnlijk weer spetterende party in onze VIP room. Alles voor de money.

[JPL] KV OOSTENDE - R ANTWERP FC (27.08.2017) - johnny - 08-28-2017

Waarom zoveel kritiek op Lombaerts nadat hij één slechter match gespeeld heeft is het zoveel beter de vier andere matchen waarin hij niet opgesteld werd hij kan het voetbal toch niet verleerd zijn er zijn spelers die minder zijn dan hem maar die toch steeds opgesteld worden ongelofelijke vervangingen Canesin toch één van de beste gisteren moest Hij plaats ruimen voor een middenvelder toch stonden zij achter
wanneer zal er eens deftig controle uitgevoerd worden in de D tribune de stewards durven er niet optreden het is nu al de derde thuismatch dat ik besmeurd werd na het gooien van bier er zijn supporters die er een drankorgie van maken tijdens de match
nog een woordje over de scheidsrechter :
waar waren de gele kaarten voor de vele fouten van Antwerp :kopstoot van Bolat op Canesin duidelijke handspel van een speler van Antwerp, na het tweede doelpunt van KVO nam Bolat de bal uit het net en schopte de bal in de tribune en dit allemaal zonder bestraffing
dat zijn mijn bevindingen

[JPL] KV OOSTENDE - R ANTWERP FC (27.08.2017) - ostend4ever - 08-28-2017

Vond het niet slecht gisterenavond. Zag de begeestering opnieuw met bij momenten sprankelend voetbal. Bjelica speelde zeer sterk (hebben nu een pur sang linkerflankverdediger). Rechts zat het nu niet goed want ik vond Rezaiean de zwakste schakel gisterenavond. Maar dat is tijdelijk want Capon hoort daar thuis! Met Gano hebben we een goede spits die scoort!!! Berrier was terug de patron.

Minpunt.... de tegendoelpunten die te gemakkelijk kwamen.

[JPL] KV OOSTENDE - R ANTWERP FC (27.08.2017) - jantje - 08-28-2017

foute vervangingen ?? denk ik niet

RB Razaiean werd vervangen door Vandendriessche ( Kevin gaat ook diep )
VM Jali vervangen door spits Akpala ( Jali speelde inderdaad héél sterk, we stonden wel achter, dus een extra spits was nodig)
RF Canesin , die ook sterk speelde werd vervangen door een RF Conté , en dat was zo slecht niet,
Conté zocht het hoofd van onze spitsen met een goede voorzet, waaruit ook een doelpunt kwam, tot slot scoorde hijzelf ook nog.

wat mij wel opviel , we missen snelheid bij de CV's,
Tomasevic is nog zo slecht of ze zeggen, die is een beetje sneller dan Milic Wink

ze weten blijkbaar ook nog niet dat we een kopbal sterke spits hebben , waar bleven die centers ?
sommige willen echt met de bal al dribbelend over de doellijn gaan lopen

gelukkig hebben we weer een aanvallend denkende LB, voor zijn eerste wedstrijd , deed hij het zeker niet slecht

en Proto , tja , ' t zelfde als Lombaerts , mannen voor de media , spotlights, voor op de foto's met sponsors

[JPL] KV OOSTENDE - R ANTWERP FC (27.08.2017) - pinanti - 08-28-2017

Bjelica is aanwinst volgens mij. Zijn laatste match was in mei , dacht ik ?
Paar zware overtredingen op hem.
Mooi doelpunt van Gano.
Canesin is aan het beteren.
Maar we blijven met 0 punten.
NB : Reza wilde die vrije trap ipv Milic nemen ( op een IDEALE plaats) maar mocht niet : Milic trapt die vrije trap op een manier dat ze in derde provinciale beter kunnen : een pisballetje. Reza trapt ze op training 4 X na elkaar in de haak .
NB : Bolat is een eikel.