Oefenmatchen 2015 -2016 - Printable Version +- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be) +-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12) +--- Thread: Oefenmatchen 2015 -2016 (/showthread.php?tid=69) |
Oefenmatchen 2015 -2016 - jantje - 06-20-2015 na 10 minuten was hij al moe , ze gaan nog moeten geld toegeven om een ploeg te vinden die hem wil overnemen Oefenmatchen 2015 -2016 - Keun - 06-20-2015 Had zo de indruk dat vele nog niet vatten hoe Yves wil spelen ..... velen keken naar Yves met verbaasde blikken Van die oefenmatchen kan men nie veel zeggen .... zag alvast nog geen ploeg voor de linkerkolom beetje verleng stuk van onze competitie vond ik Oefenmatchen 2015 -2016 - Werner - 06-20-2015 Eerste helft mooie dingen gezien van oa. Berrier, Blazevic, ook een hard werkende Cornet, Vandendriessche (centraal achterin?), daar zat al mooie muziek in, Lukaku die vele keren zijn sprintjes trok. Hier kan je al op verderbouwen, al moet je zeggen dat het 2 verdeelde ploegen waren en Jali, Cyriac, Locigno er nog niet bijwaren. Het is nog maar de eerste week, de volgende weken zullen we wel verder zien. Oefenmatchen 2015 -2016 - Keun - 06-20-2015 Werner Wrote:Eerste helft mooie dingen gezien van oa. Berrier, Blazevic, ook een hard werkende Cornet, Vandendriessche (centraal achterin?), daar zat al mooie muziek in, Lukaku die vele keren zijn sprintjes trok. Hier kan je al op verderbouwen, al moet je zeggen dat het 2 verdeelde ploegen waren en Jali, Cyriac, Locigno er nog niet bijwaren. Het is nog maar de eerste week, de volgende weken zullen we wel verder zien. Locigno speelde wel mee in de 2de helft ..... vond lukaku ook één van de beter zoals gewoonlijk Oefenmatchen 2015 -2016 - Werner - 06-20-2015 Idd, Locigno was erbij. Twas Milic die er niet was Oefenmatchen 2015 -2016 - Erudict - 06-21-2015 Mijn eerste indruk over de nieuwe jongens voor hoever dat kan bij zo een wedstrijd.. Cornet zou de nieuwe linksvoetige Depoitre moeten zijn.. Goh.. Ja en neen. Cornet lijkt me een betere techniek te hebben en meer een afwerker te zijn dan Depoitre, terwijl echt rug naar doel of in de duels Depoitre wel sterker is. Is wel een harde werker Loemba als rechtsvoetige op de linkerflank.. ik zie dat niet graag.. In 2de klasse kan zoiets lukken maar je moet echt wel al van goede huize zijn om dat ook in 1ste te kunnen doen want hij heeft echt maar 1 voet hoor. Moet altijd terugkeren op zijn rechter. In 1ste klasse lukt dat 2 keer maar de 3de keer hebben ze het ook door tenzij je echt heel snel bent. Verder lijkt hij mij iemand met grote actieradius, komt de bal graag opvragen, veel loopvermogen, wel niet zo heel erg doelgericht vond ik. Verdeelde vaak het spel. Lijkt me wel een nuttige speler maar toch hoop ik dat we Ruiz kunnen houden of dat er iemand anders daar komt. Over de rechtsback heb ik al genoeg gezaagd ondertussen. 1ste helft was 4-3-3: Chopin Luissint - Vandendriesche - Brillant - Lukaku De Schutter - Siani Berrier Blazevic - Cornet - Musona 2de helft weet ik niet of ze het zelf wisten wat ze speelden, meestal 4-4-2 met Bjorn vlak achter Couli maar soms ging Ruytinx terugzakken op de linkerflank en speelden ze 4-3-3 4-4-2: Chopin Locingo - Belofte - Schmisser - Willems Canesin - Jonckheere - Coussement - Loemba Coulibaly - Ruytinx 4-3-3: Chopin Locingo - Belofte - Schmisser - Willems Jonckheere - Coussement - Loemba Canesin - Coulibaly - Ruytinx Oefenmatchen 2015 -2016 - kohae - 06-21-2015 VDD centraal achterin? Beetje onverwacht. Af te wachten of het een voorbode was van een nieuwigheid, dan wel een eenmalige oplossing voor afwezigen. Zou hij niet op rechts kunnen? Speelde bij RMP dacht ik ook af en toe op de flank? Oefenmatchen 2015 -2016 - *4got* - 06-21-2015 Vddriessche centraal achterin vond ik niet kloppen, waarom hem eens niet laten spelen op rechts achter. Met zijn groot loopvermogen zou hij net als lukaku dikswijls de achterlijn halen (let wel ik ken zijn verdedigende kwaliteiten niet). Ik von canesin heel gretig invallen, jammer dat het voor doel dan niet lukte de tweede helft. Oefenmatchen 2015 -2016 - Keun - 06-21-2015 Vorig seizoen vdd paar keer op de Rb gezien en het was niet wauw ... was ook moeskroen hé Zie toch liever op het middenveld waar hij mee gaat naar voor , daar is hij heel gevaarlijk De Rb ...tja jaar na jaar onze zwakke schakel ...locigno hij heeft meer aanvallende kwaliteiten volgens mij Een 2de lukaku hebben we nodig op de Rb Briliant vond ik ook minder gisteren .... werd paar keer in de wind gezet door ze man Ach ja van zulke oefenmatchen kan je bitter weinig zeggen , veel vrezen ook niet geblesseerd uit te vallen want de plaatsjes zijn duur dit seizoen Oefenmatchen 2015 -2016 - Keun - 06-21-2015 Yves was niet tevreden ..... blij dat te horen |