[Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - Printable Version +- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be) +-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12) +--- Thread: [Croky Cup] KV Oostende - Antwerp (/showthread.php?tid=99) |
[Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - Bram - 09-24-2015 Carlo, ik wil hier wel even kort op reageren ivm 'nooit info, noch kans gegeven' : de voorrangsperiode voor abonnees werd gecommuniceerd via website, social media, nieuwsbrief en kranten. Ook op intern tv circuit in het stadion en flyers. Veel meer extra kanalen konden we echt niet aanboren hiervoor, sorry. [Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - 4genKVO - 09-24-2015 Ik bevond mij gisteren in de D-tribune en ook ik was er geen moment op mijn gemak met al die Antwerpsupporters in de buurt. Je had soms meer oog voor de arrogantie van die mannen dan voor het voetbal. Na de wedstrijd hoorde je nog heel wat Antwerpenaars in de Zwitserlandstraat. Hoe kon dat toch ? Ik heb wijselijk mijn tricolore sjaaltje onder mijn vest gestopt en ben maar vlug naar de auto gestapt zonder omzien ! Voetbal een feest !!!! Hallo KVO !!!! En ik begrijp hier tenvolle de reacties van die KVO-sups die al stadionverbod kregen voor echte futiliteiten als je ziet wat gisterenavond allemaal kon ! Je zou zelfs bang zijn om er iets over te uiten, of je wordt straks het volgende slachtoffer. Smaad aan de politie heten ze dat dan maar... Niet te verwonderen dat er straks geen kat meer meewil op verplaatsing. Er dient hoognodig iets aan gedaan te worden ! [Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - Socrates - 09-24-2015 4genKVO Wrote:Ik bevond mij gisteren in de D-tribune en ook ik was er geen moment op mijn gemak met al die Antwerpsupporters in de buurt. Je had soms meer oog voor de arrogantie van die mannen dan voor het voetbal. Na de wedstrijd hoorde je nog heel wat Antwerpenaars in de Zwitserlandstraat. Hoe kon dat toch ? Ik heb wijselijk mijn tricolore sjaaltje onder mijn vest gestopt en ben maar vlug naar de auto gestapt zonder omzien ! Voetbal een feest !!!! Hallo KVO !!!!Je moet niet bang zijn om op verplaatsing te gaan want bij de andere eerste klassers zal je niet tussen de thuis supporters mogen. En zelf als je met het kvo bestuur mee gaat zal je geen kvo sjaal mogen dragen en zal je niet te veel mogen appaudiseren of blij zijn als kvo scoord zonder terug gefloten te worden ! [Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - Socrates - 09-24-2015 visfretter Wrote:Beste vrienden supporters ,Was het niet slimmer geweest om het aantal Antwerpse eters te beperken aan het aantal beschikbare binnen seats en dus ze verplichten om binnen te blijven ipv ticketten in de A tribune te geven ? [Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - markos - 09-24-2015 Oostendse politie waarvan 80% een Club abo heeft of voor FCB is, stond erbij en lachte er naar. Schandalig! Men heeft een iemand aangetrokken die ervaring had bij FCB ivm de veiligheid en dan ervaren we dit. Ja man als ik dit zou doen op mijn werk dan mocht ik de dag nadien mijn C4 ophalen zonder dop. Ernstige beroepsfout!! Nu als men denkt dat men het beste resultaat heeft met te verliezen dan graag een lijst van ploegen waar men bang van is om geen probleem te hebben. De thuismatch tegen Lokeren gaat mogelijk vonken geven zeker als men de Hollanders meebrengt. Dus das een 2 op Scoore pronostiek blad. Voor FCB is het ook een thuismatch dus weer een 2 op de pronostiek... Zou leuk zijn mocht ik een miljoen euro op één dezer matchen inzetten. Dat kan toch niet!!!!!! Verliezen omdat we geen problemen zouden hebben?? Goe komt men erbij? Is wel elk seizoen hetzelfde met KVO ivm FCB. Indien niet wel bewijs het! Waar zaten de Antwerpse spotters? In de bar? Die gasten kennen toch al hun stadionverbod sukkels. Men kon zelfs de kantine niet binnen want kerels met bomber jacks zeiden in het Antwerps; " Das oenze kantine". Gasten met bomber jacks in de A tribune, tja het zijn zakenmensen met een aparte kledingsstijl...Nice...--)) [Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - markos - 09-24-2015 In Februari mogen we hetzelfde verwachten als FCB scoort... Jammer natuurlijk maar ja laten we ons allen een gezellige familieploeg blijven en als we letterlijk slaag krijgen dan mogen we niet klagen want we kunnen een stadionverbod krijgen. Wat volgt nu een verbanning van het forum?? [Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - markos - 09-24-2015 Zal het nog eens herhalen. Heb geen probleem met de ordediensten maar er fcb sukkels zijn die zeveren in het C vak moeten die eruit. Er zijn FCB succo's en die moeten kiezen. Voetbal is vuur en passie. Bij kvo is het braaf in je handjes klappen als je mag en zeker niet op de gele lijnen lopen. [Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - Turbof - 09-24-2015 Toch chapeau dat bram en visfreter (gezien zijn bericht wellicht ook ergens een kvo-medewerker) hier de ballen hebben om te antwoorden, heb ik respect voor. Want het is vaak makkelijk om op gewone medewerkers als hen te schieten, maar zij doen ook maar hun job en zo een debacle kun je bezwaarlijk op de medewerkers schuiven. Het is aan het bestuur om een goede organisatie neer te zetten en dat gebeurde niet. Dus moet het bestuur in eigen boezem kijken. En dat is ook Marc Coucke ja. Of mag dat niet worden gezegd omdat hij onze mecenas is? Als voorzitter is hij toch minstens medeverantwoordelijk hiervoor, niet? Enfin, vond het al niet slecht dat er snachts nog iets van officiele communicatie de wereld werd in gestuurd. Ook de veiligheid en politie gaan alles behalve vrijuit maar daar zijn intussen al boeken over geschreven. Enfin, lessen uit trekken en focussen op toekomst zeker? En zoals iemand hier al zei, waarom moeten in godsnaam al die fcb-mensen een postje krijgen binnen de club? [Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - jantje - 09-25-2015 markos Wrote:Nu als men denkt dat men het beste resultaat heeft met te verliezen dan graag een lijst van ploegen waar men bang van is om geen probleem te hebben. sssst , niet te luid zeggen, want straks krijgen we weer controleurs over de vloer, wegens chinese gesjoemel toestanden. toch bedankt voor de tip, 'k zal rap mijn spaarcentjes , die niets meer opbrengen op spaarboekjes en beurs eens verdubbelen met een gokje :p [Croky Cup] KV Oostende - Antwerp - gintonic - 09-25-2015 Voor mij geen beker meer, altijd miserie. Ik had nooit de indruk dat de trainer wou verdergaan in de crocky cup. Maar de voorzitter wou tickets verkopen. Misschien kan je beiden begrijpen. Misschien ook niet. Maar het kwam wel ten goede aan de veiligheid. Focussen op de match tegen moeskroen. Zodat onze ploeg op de eerste plaats blijft. Come on kv! |