MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Welkom op dit nieuwe forum - Printable Version
Kustboys Forum
Welkom op dit nieuwe forum - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: Algemeen (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Mededelingen (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Thread: Welkom op dit nieuwe forum (/showthread.php?tid=1)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7


Welkom op dit nieuwe forum - Socrates - 01-05-2015

Piwie heeft een account op de forum gemaakt.... Welkom entraineur !


Welkom op dit nieuwe forum - jantje - 01-05-2015

Socrates Wrote:Piwie heeft een account op de forum gemaakt.... Welkom entraineur !

zou het de echte zijn ? Smile


Welkom op dit nieuwe forum - 8800 - 01-05-2015

Erudict Wrote:Volgens mij is Bram niet de verantwoordelijke maar iemand anders die "werkt" (lees: aanwezig is) voor kvo en die de nieuwe website heeft LATEN MAKEN door the-aim.

Blij dat de kustboys dit initiatief genomen hebben om een nieuw forum op te starten. Bij andere clubs wordt dit ook gedragen door de supportersfederatie. Op social media zal de komende maanden een schat van informatie worden vrijgegeven. Het kan alleen een toegevoegde waarde zijn als we samenwerken natuurlijk. t'is toch allemaal voor KVO!

Een website bouwen is niet gemakkelijk én een eersteklasse voetbalploeg verdient een eersteklasse website. Je heb een goede strategie nodig (wat best waar plaatsen + duidelijkheid), de juiste info om erop te plaatsen, het verzamelen van de oude artikels, ... We hebben als groep (Kenneth, Bram, Jason, Jonah, mezelf) de website tot een 'goed' einde gebracht. Na hetgeen dit te doen wat ik hierboven heb vermeld, hebben we dan een externe partner gekozen om onze website te maken zoals het hoort. Ben blij met de positieve reacties over de website en het gebruik ervan. Zelfs bij de laatste reacties toont het aan dat we ook aan alles gedacht hebben!

"Zeer goede website Kvo. Hij is ook goed toegankelijk voor mensen met een visuele beperking ! Proficiat. Leve Kvo !"

2015 belooft nog leuk te worden. Gelukkig nieuwjaar!

Gianni Boone


Welkom op dit nieuwe forum - Erudict - 01-05-2015

Over de website valt dan ook helemaal niet te klagen. Het verwijderen van een forum zonder iets te laten weten is gewoon laag bij de grond. Nadien als excuus geven dat er 10 mensen opzitten en het teveel geld kost is zever. Er zijn ondertussen meer dan 60 gebruikers op dit nieuwe forum.

Nogmaals niet tegen op de nieuwe website of over kvo op Facebook of Twitter. Gwn het opdoeken zonder iets te laten weten doet het verhaal bij velen knagen.


Welkom op dit nieuwe forum - Bram - 01-06-2015

Ik vind het erg dat ik hier persoonlijk word aangevallen terwijl het een gezamenlijke beslissing binnen KVo is geweest om het forum niet herop te starten. En nee, ik post niet onder een pseudoniem keun, iedereen kan mij persoonlijk contacteren.
iedereen doet zijn best binnen KVO en het kan zijn dat er bepaalde beslissingen worden genomen die niet populair zijn, so be it. Maar weet dan dat deze beslissing door een groep wordt genomen en heus niet ik persoonlijk die zomaar kan en mag beslissen om een forum te sluiten, zoals 4got hier terecht opmerkte.
Bij veel eersteklassers wordt het forum trouwens uitgebaat door de federatie en niet door de club en wij waren vanuit KVO ook vragende partij om een forum te behouden onder de koepel vd federatie. Dus dat we geen kritiek dulden ? Absoluut niet. Alles werd opgevolgd om het de fans zo aangenaam mogelijk te maken.

Ik ben zelf altijd voorstander geweest van een open communicatie en als je het tegendeel beweert, ken je mij niet.

Wat de timing betreft; deze kon inderdaad beter en moest op voorhand worden aangekondigd. Dat was ook de bedoeling, maar we zijn een beetje in snelheid gepakt door bepaalde technische zaken. Mea culpa.


Bij deze wilde ik toch even duiding brengen van mijn kant. Doe er mee wat je wilt zou ik zeggen.


Welkom op dit nieuwe forum - *4got* - 01-06-2015

Ondanks het feit dat de nieuwe website er heel professioneel uitziet merk ik toch bij mezelf op dat ik meteen een bezoek breng aan het forum vd kustboys ipv vd site van kvo. Met de toekomst kan dit mss veranderen maar volgens mij valt er op de nieuwe website niet genoeg te lezen in tegenstelling tot op het forum. Maw de dagelijkse bezoeker blijft in de kou staan. Want je mag niet vergeten die 10 mensen die postten op het forum dienden eerst ook nr de kvo.website te gaan vooraleer op het forum te kunnen. Nu is dat niet meer nodig.


Welkom op dit nieuwe forum - Socrates - 01-06-2015

Bram Wrote:Ik vind het erg dat ik hier persoonlijk word aangevallen terwijl het een gezamenlijke beslissing binnen KVo is geweest om het forum niet herop te starten. En nee, ik post niet onder een pseudoniem keun, iedereen kan mij persoonlijk contacteren.
iedereen doet zijn best binnen KVO en het kan zijn dat er bepaalde beslissingen worden genomen die niet populair zijn, so be it. Maar weet dan dat deze beslissing door een groep wordt genomen en heus niet ik persoonlijk die zomaar kan en mag beslissen om een forum te sluiten, zoals 4got hier terecht opmerkte.
Bij veel eersteklassers wordt het forum trouwens uitgebaat door de federatie en niet door de club en wij waren vanuit KVO ook vragende partij om een forum te behouden onder de koepel vd federatie. Dus dat we geen kritiek dulden ? Absoluut niet. Alles werd opgevolgd om het de fans zo aangenaam mogelijk te maken.

Ik ben zelf altijd voorstander geweest van een open communicatie en als je het tegendeel beweert, ken je mij niet.

Wat de timing betreft; deze kon inderdaad beter en moest op voorhand worden aangekondigd. Dat was ook de bedoeling, maar we zijn een beetje in snelheid gepakt door bepaalde technische zaken. Mea culpa.


Bij deze wilde ik toch even duiding brengen van mijn kant. Doe er mee wat je wilt zou ik zeggen.

Bedankt voor de uitleg Bram (ik denk dat niemand hier twijfelde aan je capaciteiten)
Was deze vroeger gekomen dan was al die heisa niet ontstaan !


Welkom op dit nieuwe forum - Erudict - 01-06-2015

Zoals aangegeven is timing hier deels de boosdoener geweest. Nu hebben we het geluk gehad dat onze nieuwe super webmaster extreem snel heeft geanticipeerd door een nieuw forum te maken. Met wat minder geluk konden we hier weken op wachten.
Ik ben zeer blij en tevreden om toch een uitleg van verschillende mensen van binnenuit te mogen lezen over wat er nu duidelijk gaande is/was met daarin excuses voor het ongemak. De late timing van uitleg heeft voor (veelal) compleet onterechte kritiek gezorgd door speculatie afgaande op een buikgevoel in plaats van op feiten. Om die reden heb ik dan ook beslist mijn kritiek te verwijderen en bied ik mijn oprechte excuses aan, nadrukkelijk voor allen die dit als een persoonlijke aanval/kritiek beschouwden. We zijn dan ook verwend qua openlijke communicatie en wanneer er zo iets gebeurt en we niets van info te horen krijgen, snap je ook wel dat men begint te speculeren.
Verder wil ik benadrukken dat KVO een fantastische club is waar iedere supporter foutjes van spelers, trainer, bestuur of medewerkers vergeeft EN vice versa om zo te groeien naar de stabiele eersteklasser waar we allen op hopen en van dromen.
Erudict

PS: BK en GB, nog altijd even dikke vrienden want KVO is één familie en supporters zijn vrienden! Merci voor wat jullie voor KVO doen! Vandaag zou het 17°C worden in Estepona dus ik zou zeggen veel plezier mannen! & denk af en toe ook eens aan de supps in België door ons up-to-date te houden met eventueel de nodige interviews hé :p
PPS: aan onze geweldige webmaster Matflix: ik zag dat je piwie, etixx, ... een titel hebt gegeven over wie ze zijn. Wensen ze niet anoniem te blijven? Ik denk dat mensen die hier af en toe meelezen (allen die het moeten weten) wel weten wie dat ze zijn, niet?


Welkom op dit nieuwe forum - kavéé - 01-06-2015

Misschien ook eens overwegen om het forum enkel toegankelijk/leesbaar te maken voor mensen die zich registreerden?


Welkom op dit nieuwe forum - Keun - 01-06-2015

Ach de Bram is geland SmileSmile ....we gaan er over zwijgen er is toch niks meer aan te doen nu ,onze forum is al begraven en er is al terug nieuwe geboren Smile Smile

Wel tof van je dat je fout wil toegeven over het gebrek aan communicatie
Dus excuses aanvaard en zand er over Wink

Gr Keun Wink