MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KV Oostende - Sporting Lokeren - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] KV Oostende - Sporting Lokeren - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KV Oostende - Sporting Lokeren (/showthread.php?tid=17)

Pages: 1 2 3 4 5 6


[JPL] KV Oostende - Sporting Lokeren - Keun - 02-08-2015

Iedereen is er rotsvast van overtuigd dat we op moeskroen punten gaan nemen ...ik nog niet direct

Zag ze spelen tegen standard en combineerden beter dan wij vond ik ... pakken ook vlug tegen doelpunten
maar je hebt daar toch wat talent lopen vind ik , dus niet direct denken dat we daar een makkie gaan hebben

Hun zwakte is hun Lb ..maakt teveel fouten en hun doelman en met vertrek van diaby hun scorend vermogen

Hoop dat ze Vandendriessche en Verstraete terug op de bank plaatsen Smile Smile Smile


[JPL] KV Oostende - Sporting Lokeren - Keun - 02-08-2015

geertje Wrote:Misschien iets minder de fouten op de scheids steken maar ook eens in eigen boezem kijken.
Verdediging links kaas met gaten, vijf verdedigers + doelman en de ene aanvaller kan scoren.
Bal op de paal zelfde kant, Hoefkens veel te traag tegen Leye.
En vooraan onze twee spitsen die goed zouden zijn voor samen vijftien doelpunten ?????
Misschien ook eens een groep opstarten op de sociale media om Blazevic te laten spelen
wie weet kan die eens scoren.

Blazevic valt ook te licht uit denk ik , al paar keer aan werk gezien ...kan moeilijk man voorbij
Tja heeft ook heeeeeel veel te maken met vertrouwen ....hoelang zat hij niet naast de kern ???


Volgens mij moest hij hem al veel meer laten proeven hebben van het spel al was het maar paar minuten in komen
Couli heeft veel te lang krediet gekregen van de trainer volgens mij
Al zag ik hem gisteren graag inkomen , idem voor berrier maar een volle match , nee dat is er teveel aan voor beide


[JPL] KV Oostende - Sporting Lokeren - hans - 02-08-2015

Mai,hopelijk winnen we nog een keer!!!
Mag er niet aandenken dat we volgend jaar weer met 0 punten moeten beginnen!


[JPL] KV Oostende - Sporting Lokeren - Homer - 02-08-2015

Hoelang gaan we bij KVO dat scheidsrechterlijk geklungel en onkunde nog blijven aanvaarden? 't Wordt dringend tijd dat men eens vanuit het bestuur signaal geeft aan de KBVB dat dit niet langer kan aanvaard worden. Andere ploegen doen dit ook. We moeten op dat vlak afstappen van ons imago van braaf en sympathiek ploegsje want daar kopen we toch niets mee... Of moeten we het heft in eigen handen nemen misschien? 'k Stel voor dat we allemaal de volgende (thuis)matchen een scheidsrechtersfluitje meebrengen en bij onkunde of geklungel van de scheids dit duidelijk laten horen tot ze het strontmoe zijn. Wij zijn het nu ook beu!!!


[JPL] KV Oostende - Sporting Lokeren - Vedett - 02-08-2015

Sluit mij aan bij de mening van Wesley... Dat er veel kritiek op de arbitrage was na de match tegen Genk: volledig akkoord! Gisteren waren de beslissingen niet altijd correct alleen denk ik niet dat de scheidsrechter ervoor gezorgd heeft dat we deze wedstrijd verloren hebben. Blijf erbij dat wat er de afgelopen weken aan het gebeuren is misschien wel goed is met het oog op volgend seizoen. Misschien komt er binnenskamers het besef dat met deze kern moeilijk zal worden om een trapje hoger te zetten. Dit seizoen zie ik ons niet meer in de problemen komen, met een punt te pakken in Moeskroen moet de redding bijna een feit zijn. Maak me eerder zorgen over volgend seizoen...


[JPL] KV Oostende - Sporting Lokeren - t800d200 - 02-08-2015

Toch meest de ploeg iets om het te kunnen waarmaken .
Wanneer gaat dat eens gedaan zijn met het verwisselen van de spelers iedere week een andere opstelling.
Bij ziekte of gele kaarten dat is iets anders dan kan je niet verder.
Is er al twee maal achter elkaar met de zelfde ploeg gespeeld .
De spelers moeten elkaar vinden met de ogen toe vinden dat gebeurt niet.
Veel te traag in opbouw , er moet sneller rond gespeeld worden die ballen achteruit tegen die tijd is alles van de tegenstander georganiseerd achteraan veel te veel tussen stops .
Die lange ballen dat gaat niet bij ons Kv Kortrijk kon dat wel met ons.
De nieuwe aanwinsten vergeet het , dat zijn geen versterkingen ziet hij iemand uitblinken .
Het overzicht en snelheid van uitvoering en de doelpunten dat is het belangrijkste in voetbal anders kan je niet winnen.


[JPL] KV Oostende - Sporting Lokeren - jantje - 02-08-2015

hopelijk verliezen Beveren en Cerkel vandaag, of het zou wel eens héél spannend kunnen worden
we hebben in de heenronde al aangetoond hoe sterk we waren in de wedstrijden die we zouden winnen Sad
toen zei Piwie ook, nu komen de gemakkelijkere wedstrijden Sad
thuis tegen Moeskroen 0-0 , een offday in Charleroi , een offday in Beveren , en thuis verloren tegen Waregem die toen onderaan bengelde

voor Moeskroen, Westerlo , Beveren en Waregem is KVO ook de gemakkelijkere wedstrijd
en tussendoor Charleroi strijd ook nog voor het PO1 ticket

dit kan natuurlijk allemaal veranderen als KVO zou winnen in Moeskroen
met eventueel negen punten voorsprong op de voorlaatste , op 4 wedstrijden van het einde
dan zouden de achtervolgers alles moeten winnen

één zaak is zeker, er zal nog " echte" versterking nodig zijn voor volgend seizoen


[JPL] KV Oostende - Sporting Lokeren - Fabian - 02-08-2015

Ik zag in de 2de helft een goed KVO! Eerste helft bij die goal een flater zoals elke week bij corners. Daar moet serieus op getraind worden.

Maar swat, gered zijn we. Ik zie bv Waasland met hun programma geen 3 keer meer winnen als ons. Zelfde voor Cercle & Moeskroen. Dat wil niet zeggen dat ze daarom niet moeten sjotten, maar ik heb er alle vertrouwen in. 14de plek is voor mij ook goed, zolang we maar geen PO3 spelen! Ik moet niet de 9de plek ofzo hebben, gewoon behoud en meer niet (simpele sup mss Smile).

En tjah, de scheidsrechters waren weer rampzalig! Geen 2de geel voor diene van Kloteren, geen Penalty, verkeerde en domme beslissingen in het voordeel van die waaslandse ja****en. Het moet eens gewoon gedaan zijn met al die flaterende scheidsrechters, of met de macht die de bond uitoefent om ons te benadelen, want zo begin ik het te voelen. En neen bond, meer scheidsrechters gaat het probleem niet oplossen (remember beker halve finale tegen Kloteren?). Videobeelden en verdomme snel, zoals bv in de NFL!

Ik wil de match wel eens zien als die strafschop gefloten en gemaakt wordt en/of als diene ene zijn 2de geel krijgt! De match is voor mij benadeeld door de scheidsrechters. Maar tjah, het mag weer niet zijn.


[JPL] KV Oostende - Sporting Lokeren - pinanti - 02-08-2015

Mijn " goede vriend " Persoons kopt op de paal .
30 seconden later maakt mijn "goede vriend " Persoons een kopbaldoelpunt !
Een ezel,... vul zelf maar aan!
What's their major malfunction ?

Ik begrijp dit niet!


[JPL] KV Oostende - Sporting Lokeren - jantje - 02-08-2015

we hebben het geluk aan onze zijde gehad vandaag,

Cerkel en Beveren verliezen ook én de dee van de club zullen ook stil zijn deze week Big Grin