MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] SPORTING CHARLEROI - KV OOSTENDE (24.09.2016) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] SPORTING CHARLEROI - KV OOSTENDE (24.09.2016) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] SPORTING CHARLEROI - KV OOSTENDE (24.09.2016) (/showthread.php?tid=195)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7


[JPL] SPORTING CHARLEROI - KV OOSTENDE (24.09.2016) - carlo - 09-24-2016

Beschamend zwak, in de eerste plaats qua opstelling want er zijn nu eenmaal ex KVK spelers die moeten spelen en dus maar de ene keer links, dan rechts, dan als verdediger dan als aanvaller ....
Achteraan een zeef met spelers die zich zo maar in de rug laten pakken, onder de bal door koppen enz ... terwijl er een centrale middenvelder als Rozehnal zijn broek zit te verslijten.
Cyriac en Musona waren nergens want de 'sublieme' pas kwam er deze week niet.
"wie goed speelt blijft in de ploeg" en dus .... Berrier op de bank met als reden, en ik citeer: " ik heb getwijfeld om hem te laten starten maar er zijn er een paar naar de dokter geweest en die heeft gezegd dat ze mogen spelen en dus ... Berrier op de bank". En dan maar lullen dat wie goed traint en fit is opgesteld wordt. En dan zit je met een middenveld dat aan ploegsport doet, wel PLOEG van Ploegen op het land.

Cyriac niet gezien, Musona .... maar eens een breekijzer als Akpala van de bank halen, of Pederson meer dan 30 sec opstellen ah neen hé ...

Dit KVO is zijn geroemde snelheid en vista kwijt maar ja , wie van de kern van vorig jaar krijgt nog een deftige kans ? Triestig, gewoon triestig hoe al het goede van vorig jaar naar de kl ... knoppen geholpen is, en niet door de spelers zelf !


[JPL] SPORTING CHARLEROI - KV OOSTENDE (24.09.2016) - Turbof - 09-25-2016

De schuld bij de trainer leggen en niet bij onze vet betaalde spelers, lekker makkelijk.

Zou jij die kvkers niet opstellen misschien ? Ik alvast wel. We wonnen thuis van Gent dus veranderde de trainer zijn elf niet. Consequent toch ?
Enige wat je wel kan zeggen is dat ie eerder moest wisselen en ook Conté moest brengen. Verder vind ik dat de spelers vooral in eigen boezem mogen kijken. Aanvallende spelers als Cyriac, Canesin, Dimata, El Ghanassy, ... brengen al het hele seizoen weinig. Ook Siani niet in zijn beste vorm. Enfin, vrijdag weer onze thuismatch winnen en we staan weer derde.
Twee goals waren trouwens defensieve fouten. Verkeerd doordekken, uit positie lopen, ... dat snap ik toch niet.


[JPL] SPORTING CHARLEROI - KV OOSTENDE (24.09.2016) - johnny - 09-25-2016

Als het middenveld niet goed is kan er geen aanvoer zijn naar de voorlijn Berrier was goed in Antwerpen maar ik zal hem toch op de bank zetten , welke uitleg is dat
speel eens met de mensen die kunnen een treffelijke pas kunnen geven. Waarom zo lang wachten voor vervangingen door te voeren


[JPL] SPORTING CHARLEROI - KV OOSTENDE (24.09.2016) - carlo - 09-25-2016

Yves stelde vorig jaar dat wij met mooi voetbal teveel punten lieten liggen en dat het dit jaar anders zou zijn nl. eerst het resultaat.
Het resultaat is slecht voetbal waarmee je geen supporters aantrekt, integendeel.

Yves zegt iedere week opnieuw dat wie goed speelt en goed traint in de ploeg blijft of komt. Wees dan consequent en doe wat je predikt.

Neem aub geen slaappil meer voor de match want 70 minuten nodig hebben om te zien dat je ploeg er niets van bakt en dan nog Berrier inbrengen maar meteen een aanspeelpunt wegnemen (El Ghanassi) is op zijn minst raar. En waar bleven die gouden passen vanuit het middenveld? Noppes, ploegen tot een meter onder de grond maar nul komma nul visie of creativiteit.

Geef mij dan maar het spel en de spelers van verleden jaar.

KVO wordt geroemd om zijn fantastische bank. En wat doet hij ermee, geen ballen, ja , als het kalf verdronken is dan mag er ééntje eens proberen....
Perderson inbrengen tijdens de verlenging is die man uitlachen. Laat hem dan zitten net als al die andere klassespelers die met hun enorme ervaring de match in handen hadden kunnen nemen.

Ik ben niet kwaad, neen, ik ben 12u na de match nog woest.

Dit is de supporters uitlachen, zeker als je dan nog durft zeggen dat je goed gespeeld hebt. Tegen dit Charleroi was er maar één goede uitslag maar die werd op de bank verprutst.


[JPL] SPORTING CHARLEROI - KV OOSTENDE (24.09.2016) - MARCO - 09-25-2016

Was natuurlijk niet goed gisteren en dat kan gebeuren met een ploeg in volle groei maar wat mij enorm verontrust is dat onze trainer aan de pers verteld dat we een punt verdienden en hij leek nog overtuigd ook ... Dit kan echt niet want we verdienden absoluut geen punt .

Yves heeft het duidelijk moeilijk (veel te late vervangingen,verkeerde uitspraken,niet optimaal spelsysteem ,.....) en moet zich toch wel herpakken samen met enkele spelers die onder hun niveau voetballen .

Maar zekers niet vergeten van waar we komen ..Het blijft fantastisch wat we meemaken zelf al zitten we nu in een dipje maar prijzen zijn op het einde van het seizoen .

GO KVO


[JPL] SPORTING CHARLEROI - KV OOSTENDE (24.09.2016) - carlo - 09-25-2016

Keun Wrote:
pinanti Wrote:
Keun Wrote:Juist Yves ze commentaar gehoord op stadion .... kom nu héél slecht !!!!

we verdienen punt ??? en speelden ons betere voetbal ??? zit Yves aan de drank of drugs mss ????
Als hij dat zegt dan is hij de pedalen kwijt.

Die heeft zeker ander match gezien !! Zou beschaamd zijn dat te zeggen voor tv

Yves zat wellicht stiekem naar Zulte te kijken, daar is ten minste inzet en grinta te zien.


[JPL] SPORTING CHARLEROI - KV OOSTENDE (24.09.2016) - Keun - 09-25-2016

Idd ik had aan de time al dubbele vervanging verwacht maar nee wachten tot het kalf verdronken is !!! Zoals altijd trouwens

Denk echt dat Yves te diep in het glas gekeken heeft met al ze uitleg !!! we verdienen een punt dan zegt hij dat we goed voetbal brachten ..... de fitste spelers spelen ??? ( denk eerder de vriendjes ) maar die van kvk buiten capon die zelfs geen deftige pas meer kan geven en telkens geklopt word in snelheid

wij zien het .... de spelers op de bank zien het ...... maar Yves vind het goed voetbal ??? met zulke uitspraken krijg je echt ruzie in je ploeg Yves !

Siani weer eindelijk eens gewisseld .... vdd en berrier erop en de boel draaide al stukken beter !!!

El ghannasy mocht al in de kleedkamer blijven voor conte van mij part .... maar wachten en wachten

Het is altijd zelfde liedje hé , volgende week moet het beter thuis !! en dan maar klagen dat er zo weinig mensen de verplaatsingen mee doen .... Eupen was beste voorbeeld voor heel het seizoen !!

Ik zie hier maar één schuldige in en dat is Yves... sorry !!! hij heeft nu de spelers ..... maar gebruikt ze niet
ofwel moet Yves eens denken aan ander systeem want de snelle baks hebben we niet meer !! millic zag het zelfs niet meer zitten om door te lopen .... erg om zien


[JPL] SPORTING CHARLEROI - KV OOSTENDE (24.09.2016) - carlo - 09-25-2016

Draai en keer het zoals je wil, goed spelen en verliezen, OK, dan was de tegenstander beter
maar dit spel trekt gewoon op niets en de bank... die deed zijn dutje.
Ja eens van zijn tak maken tegen de 4-de scheidsrechter maar voor de rest... eens op tafel kloppen .... oei, dat doet pijn aan het vuistje


[JPL] SPORTING CHARLEROI - KV OOSTENDE (24.09.2016) - fred - 09-25-2016

Beste yves,
Zet je trots op zij en haal jali terug,
Want nu trekt het op geen kloten !!!
Sorry voor mijn woordkeuze maat het is gewoon zo!!!
Als je tijdens de wedstrijd moe vragen aan couke of berrier er in mag ,waar Jin we dan mee bezig!!!
Stop met die vriendjes politiek en ga terug naar je roets van vorig jaar!!!
En dan nog durven zeggen dat we een punt verdienen shame on you Yves
Hadden beter een goeie pandoering had!!!
Als we zo verder doen gaan we een zeer grijs seizoen tegemoet!!!
Begon iets beter te draaien als siani er uit was
En millic als flankspeler sorry we',
Waar ben je dan mee bezig!!!
Beste Yves je keuzes zal je toch beter eens evalueren want nu is het waardeloos!!!!


[JPL] SPORTING CHARLEROI - KV OOSTENDE (24.09.2016) - Bram - 09-25-2016

Elk heeft zijn mening over voetbal en dat hoort ook zo maar ik wil toch even zeggen dat Yves zijn keuzes in eer en geweten neemt. En volgende week zal hij wellicht wel wat wijzigingen doorvoeren. Maar nu koos hij voor dezelfde elf die de zege pakten tegen AA Gent.

Fred, met alle respect maar 'haal Jali terug' ? Jali is al het hele seizoen geblesseerd / niet fit en staat nu opnieuw weken langs de kant. Een geblesseerde speler opstellen, is mijn inziens geen goed idee.