MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] SPORTING CHARLEROI - KV OOSTENDE (24.09.2016) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] SPORTING CHARLEROI - KV OOSTENDE (24.09.2016) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] SPORTING CHARLEROI - KV OOSTENDE (24.09.2016) (/showthread.php?tid=195)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7


[JPL] SPORTING CHARLEROI - KV OOSTENDE (24.09.2016) - *4got* - 09-25-2016

Bram, kun je eens doorgeven aan Yves dat er een hemelsgroot verschil is tussen KVO uit en thuis (toch qua resultaten, ik ga niet verder in detail).
Nu verliezen we nagenoeg steeds op verplaatsing. Iedereen ziet toch dat geen organisatie in de verdediging zit. Overweeg eens Rozehnal terug op te stellen in een vijfmansverdediging in uitwedstrijden. Rozehnal als slot op de deur en Bossaert die kan inschuiven wanneer nodig. Hij zal best wat kunnen opsteken van Rozehnal. Met Rozehnal in de ploeg valt die eerste goal van Charleroi niet. Hoe kun je nu de sups warm krijgen om mee te gaan op verplaatsing.
Toen ik Yves' interview hoorde viel ik van mijn stoel.

graag verdediging uit :
Rozehnal
capon/marusic Bossaerts Tomasevic Milic

In thuiswedstrijden kan Tomasevic doorschuiven naar linksachter en Milic naar de bank.
Bedankt om het in overweging te nemen.


[JPL] SPORTING CHARLEROI - KV OOSTENDE (24.09.2016) - pinanti - 09-25-2016

*4got* Wrote:Bram, kun je eens doorgeven aan Yves dat er een hemelsgroot verschil is tussen KVO uit en thuis (toch qua resultaten, ik ga niet verder in detail).
Nu verliezen we nagenoeg steeds op verplaatsing. Iedereen ziet toch dat geen organisatie in de verdediging zit. Overweeg eens Rozehnal terug op te stellen in een vijfmansverdediging in uitwedstrijden. Rozehnal als slot op de deur en Bossaert die kan inschuiven wanneer nodig. Hij zal best wat kunnen opsteken van Rozehnal. Met Rozehnal in de ploeg valt die eerste goal van Charleroi niet. Hoe kun je nu de sups warm krijgen om mee te gaan op verplaatsing.
Toen ik Yves' interview hoorde viel ik van mijn stoel.

graag verdediging uit :
Rozehnal
capon/marusic Bossaerts Tomasevic Milic

In thuiswedstrijden kan Tomasevic doorschuiven naar linksachter en Milic naar de bank.
Bedankt om het in overweging te nemen.
Ik vind dit wel een optie !
En : gezien de huidige omstandigheden : Berrier laten STARTEN.


[JPL] SPORTING CHARLEROI - KV OOSTENDE (24.09.2016) - carlo - 09-25-2016

ratatouille Wrote:Overdrijven we niet wat? Dezelfde ploeg won vorige week wel van Gent hé en na de match was Yves dé man. Roepen om Rozehnal, ja dat is toekomstgericht denken. De vriendjes van Kortrijk? Ik vind dat Marusic en Tomasevic al gans het seizoen tot de beste spelers behoren.
Ja en vorige week stonden wij derde en nu op kop in PO2 groep.


[JPL] SPORTING CHARLEROI - KV OOSTENDE (24.09.2016) - carlo - 09-25-2016

Laat Berrier starten met frisse spelers voor hem die hij kan aanspelen ipv hem telkens op te zadelen met vermoeide krijger-tjes.


[JPL] SPORTING CHARLEROI - KV OOSTENDE (24.09.2016) - carlo - 09-25-2016

Ben KVK tegen Genk aan het kijken, dat is mannenvoetbal ipv die bende sprotjes van KVO. Sorry maar de schandalige prestatie van gisteren blijft heel zuur oprispen.


[JPL] SPORTING CHARLEROI - KV OOSTENDE (24.09.2016) - Turbof - 09-25-2016

Wel, zouden we niet de transfers van KVK (en zulte) eens onder de loep nemen ? Kortrijk verliest elk jaar zijn beste spelers maar vangt dat steeds probleemloos op met onbekende spelers. Zulte heeft nul transferbudget maar staat ad leiding. En dat met vooral Belgen. Sommigen zeiden hier dat Vetokele en verstraete geen meerwaarde waren voor ons. Zie je ze spelen ??
Zouden we niet eens stoppen met namen halen en eens gericht gaan scouten ? En als we onze trainer in vraag stellen dan misschien ook eens onze technische directeur ? Hoeveel geslaagde transfers hebben we voorbije drie jaar gedaan, gezien prijs kwaliteit ? De beste transfers transfers zijn Marusic en Tomasevic en dat zij' oude bekenden van de trainer. Wanneer halen wij eens goeie spelers voor nul euro in plaats van met miljoenen te gooien ? Enfin, het is maar mijn bedenking natuurlijk.


[JPL] SPORTING CHARLEROI - KV OOSTENDE (24.09.2016) - kohae - 09-25-2016

Gisteren opnieuw zeer matige match (al was 2e helft beter qua drive), maar toch 2 bedenkingen bij de frustraties hier:

1) er is een ENORM verschil tussen wat een trainer in de pers zegt, wat hij denkt én wat hij intern zegt! Soms zijn ze strenger in de pers, soms net zachter. Maar daaruit valt nooit af te leiden wat ze 's anderendaags effectief gaan doen of waar ze aan zullen werken. Kwestie van de psychologie van de groep te bespelen. Iets waar Yves (net als zijn leermeester Hein) zeer bedreven in is.

2) vorige week door de supporters in de tribune geroepen om te vieren, deze week "de grote schuldige". Het kan in het voetbal héél snel gaan.


[JPL] SPORTING CHARLEROI - KV OOSTENDE (24.09.2016) - carlo - 09-25-2016

Dag Marco, ik bewonder je optimisme..
Ik ben realist en zie hoe goed wij het doen in de middenmoot. Na een zege tegen STVV zal het weer allemaal fantastisch zijn, maar de mot zit er in, ook in het supportershart. Hoeveel splijtende counters hebben wij reeds gezien dit jaar?


[JPL] SPORTING CHARLEROI - KV OOSTENDE (24.09.2016) - Lucje - 09-25-2016

We missen een soort speler van het profiel Marcq. Gisteren hem terug bezig gezien. Zeer sobere speler, rustbrenger, en niet vergeten zijn sublieme doorsteekpas bij de 1-0 van Charleroi.
De kritiek op Tomasevic en Marusic, alhoewel gisteren wat in mindere doen vind ik volkomen onterecht. We moeten ook geen kritiek geven op de spitsen want er is gewoon geen aanvoer genoeg. Een dikke pluim voor Michiel Jonckheere, die legt tenminste zijn kop ervoor. Wat een inzet, misschien minder getalenteerd dan anderen maar o zo nuttig. Niet vergeten wisselmogelijkheden als diepe spitsen Dimata, Akpala gekwetst en Pedersen lang in de lappenmand.
Mocht er een intern probleem zijn met Jali, want het fijne van de historie weten we toch niet, moet je hem wegdoen tijdens de wintermercato. Nooit een speler houden die weg wil. Sommige managers maken een speler zijn kop zot. En Leeds United was een grote naam. Is zelfs niet de Premier League. Bijna alle Belgen faalden in de Engelse 2e klasse (Odjidja, Vossen, Lepoint, Vetokele, Buyens)


[JPL] SPORTING CHARLEROI - KV OOSTENDE (24.09.2016) - Keun - 09-25-2016

carlo Wrote:Dag Marco, ik bewonder je optimisme..
Ik ben realist en zie hoe goed wij het doen in de middenmoot. Na een zege tegen STVV zal het weer allemaal fantastisch zijn, maar de mot zit er in, ook in het supportershart. Hoeveel splijtende counters hebben wij reeds gezien dit jaar?

Denk maar niet dat we over stvv gaan lopen ...integendeel

En idd nog niet veel verwend geweest kwa mooi voetbal .... al wonnen we altijd thuis

De trainer in twijfel nemen doe ik niet ... wel ze opstellingen en spelers niet op hun beste plaatsen te zetten ..... waarom ??

Wat volgens mij niet goed zit ...is de groep met hun neus in dezelfde richting te krijgen
elk wil voor hun eigen succes te gaan ipv van in je ploeg .... el ghannasy en musona dromen van die gouden Stier te koste van wat ook

Wat mij nog stoort is als het week na week niet loopt zoals je wil .... ze vervangingen ga niet vroeger in dan min 65

Siani kan ze taak niet aan op zijn plaats maar blijft er toch staan ??? durven wisselen ofwel je systeem aanpassen naar spelers toe die hij week na week wil laten spelen

De match vandaag nog eens herbekeken en mis vooral de gedrevenheid om te willen winnen .... eerder van we gaan hier wat proberen rond te tikken en een puntje pakken
Trouwens eerste gevaar op doel van ons min 25 ... zegt genoeg