MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (21.10.2016) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (21.10.2016) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (21.10.2016) (/showthread.php?tid=202)

Pages: 1 2 3


[JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (21.10.2016) - André Van Nieuwenhuysen - 10-17-2016

Tijdens de vorige wedstrijd haalde KVO een eerste drie-punter op verplaatsing en dit ook nog met mooi voetbal.
Trek KVO deze lijn ook door tegen KV Kortrijk?

Scheidrechters:
° Christof Dierick
° Jimmy Cremers
° Kevin Monteny
° Bert Daemen

Tickets:
Dienst Ticketing KVO: http://www.kvo.be/tickets
Online: http://kvo.tickethour.be/kvoostende/homePage.html Er zijn nog tickets beschikbaar in vakken A en B
Prijzen: €30 en €10 (-16jaar)

Wedstrijd start om 20.30u!!


[JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (21.10.2016) - johnny - 10-18-2016

SCHEIDSRECHTERS VOOR DE WEDSTRIJD KV.OOSTENDE- KV.KORTRIJK
REF: DIERICK CHRISTOF (18 )
AR1: CREMERS JIMMY (15)
AR2: MONTENY KEVIN ( 2 )
OFF4: DAEMEN BERT ( 22 )


[JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (21.10.2016) - Keun - 10-21-2016

C'mon kvvv we moeten de 3 punten thuis houden !!!


[JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (21.10.2016) - Keun - 10-22-2016

Waar moeten we beginnen ??

Jammer dat we geen 3punten thuis houden

Ik had vooraf al vragen bij de opstelling van Yves ( die volgens mij zelfs niet goed meer weet wie op te stellen )

We hebben zeker geen mindere ploeg dan kvk .... maar het verschil met de honger om ervoor te gaan is enorm

Één speler deed ons ons veel pijn en dat is Roland ..... zo zie je maar dat je niet altijd "vedetten" moet gaan zoeken ( komt van Franse 2de klasse) ... maar ja je moet ze vinden hé
We hebben bijna heel kvk leeggekocht ....juist jammer dat we hun scouting niet hebben gehaald

Wat godeau in de ploeg deed is me groot vraagteken idem voor Antunes ... het ging gewoon te vlug voor hen

Week na week een andere verdediging ... week na week de nul niet kunnen houden ... Yves blijf eens met een type ploeg spelen aub
met een rozehnal , marusic , tomasevic bossaerts of millic

Tot slot laat proto eens terug een lange bal trappen Yves ... is zijn manier van spelen !!!


[JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (21.10.2016) - oostendenaar - 10-22-2016

Op wie moet Proto dan die lange ballen trappen? We speelden met 4 kleine gasten vooraan, als je een Depoitre vooraan hebt kan dat nuttig zijn. Of om een counter op gang te zetten , maar die mogelijkheid zat er gisteren niet in.

Waarom Godeau zoveel kansen blijft krijgen snap ik ook niet, is met voorsprong onze zwakste verdediger. Antunes vond ik idd ook niet goed, zelfs als de bal goed voor z'n linker lag speelde hij een risicoloze pas achteruit ipv eens een voorzet te trappen. Niet moeilijk dat hij op den duur werd overgeslagen. Nochtans is het wel een linksback van nature dan mag je offensief toch weer verwachten dan van Milic bv.
Tempo lag m.i. veel te laag. Behalve Berrier was er quasi niemand die eens in 1 tijd een pas verstuurde. Was constant bal controleren, dan kijken en dan passen, zo is het moeilijk om je tegenstander uit verband te spelen.
Conté lijkt me wel een aanwinst te zullen worden, die heeft duidelijk een goede techniek en kan een man voorbij.


[JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (21.10.2016) - geertje - 10-22-2016

Verdediging zwak zwak zwak, middenveld goeie Berrier maar duidelijk Michiel wordt daar gemist ,vooraan Cyriac Pftttt,
beste man voor de zoveelste keer Musona. En Proto 't ja was een fan maar nu?


[JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (21.10.2016) - dirk - 10-22-2016

Door een speler ( Cyriac ) op te stellen om hem te kunnen verkopen win je geen match .
We hebben - hadden zogezegd voor elke plaats een (bijna ) evenwaardige doublure , maar niet op de RB en LB .
We hebben 4 zuivere spitsen waar praktisch alle 1ste klassers jaloers op zijn en wie wordt opgesteld ? - VEEL te laat vervangen ? - en maakt dan nog van zijn oren ?
Berrier kapitein vond ik eindelijk de goede beslissing .
Wie heb ik niet gemist Siani en Jonckheere .
Wie heb ik wel gemist vanaf het begin ; Rosehnal , Bossaerts ,Milic ,Canesin , El GHanassy en Dimata of Akpala


[JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (21.10.2016) - Keun - 10-22-2016

dirk Wrote:Door een speler ( Cyriac ) op te stellen om hem te kunnen verkopen win je geen match .
We hebben - hadden zogezegd voor elke plaats een (bijna ) evenwaardige doublure , maar niet op de RB en LB .
We hebben 4 zuivere spitsen waar praktisch alle 1ste klassers jaloers op zijn en wie wordt opgesteld ? - VEEL te laat vervangen ? - en maakt dan nog van zijn oren ?
Berrier kapitein vond ik eindelijk de goede beslissing .
Wie heb ik niet gemist Siani en Jonckheere .
Wie heb ik wel gemist vanaf het begin ; Rosehnal , Bossaerts ,Milic ,Canesin , El GHanassy en Dimata of Akpala

Wel dirk voor één keer ben ik het met je eens


[JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (21.10.2016) - Keun - 10-22-2016

Er is een probleem .... al kan je dat met de mantel der liefde altijd bedekken ... tot het iemand ze kop gaat kosten

Vergeet niet dat mc en heel kvo super inspanningen leveren om kvo op de kaart te zetten !!!
En terecht ligt de lat veel hoger ... dus er mag wat tegenover staan ... veel mensen hebben veel centen in kvo gestoken .. niet om 75min thuis zo een vertonning te zien !!

Ga cru zijn nu ..... ofwel gaat het Yves ze kop zijn ofwel 1/3 van de kern buiten
Ik kies voor het 2de al moet Yves ook ze fouten inzien en spelers als rozehnal en berrier niet zomaar op de bank kan zetten

De swing is weg uit de ploeg door altijd maar andere spelers op te stellen

We hebben van bijna allemaal aanvalend ingestelde spelers ... verdedigend ? Tomasevic en rozehnal is aanwinst .... marusic doet niet slecht maar speelt veel beter rv


[JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (21.10.2016) - oostendenaar - 10-22-2016

Keun Wrote:Er is een probleem .... al kan je dat met de mantel der liefde altijd bedekken ... tot het iemand ze kop gaat kosten

Vergeet niet dat mc en heel kvo super inspanningen leveren om kvo op de kaart te zetten !!!
En terecht ligt de lat veel hoger ... dus er mag wat tegenover staan ... veel mensen hebben veel centen in kvo gestoken .. niet om 75min thuis zo een vertonning te zien !!

Ga cru zijn nu ..... ofwel gaat het Yves ze kop zijn ofwel 1/3 van de kern buiten
Ik kies voor het 2de al moet Yves ook ze fouten inzien en spelers als rozehnal en berrier niet zomaar op de bank kan zetten

De swing is weg uit de ploeg door altijd maar andere spelers op te stellen

We hebben van bijna allemaal aanvalend ingestelde spelers ... verdedigend ? Tomasevic en rozehnal is aanwinst .... marusic doet niet slecht maar speelt veel beter rv
Berrier zat niet op de bank en Rozehnal ging gisteren ook het verschil niet gemaakt hebben.