MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KAA Gent - KV Oostende - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] KAA Gent - KV Oostende - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KAA Gent - KV Oostende (/showthread.php?tid=21)

Pages: 1 2 3 4 5


[JPL] KAA Gent - KV Oostende - Keun - 01-25-2015

kohae Wrote:Logische uitslag, en ondanks verlies toch hoopvoller dan vorige week:

- die opstelling heeft volgens mij wel toekomst, mits wat meer automatismen
- qua instelling toch een duidelijk verschil met vorige week
- Ovono is binnenkort terug

In die (en andere opstellingen) liggen de pijnpunten wel vrij duidelijk in punt vooraan en bij de blijvende vormdip v zowel Berrier als Canesin.

Misschien eens polsen bij Louwagie naar Pollet, nu we daar toch zijn Wink


Ik vind canesin toch veel meer storen dan berrier ...al was hij de eerste helft niet slecht bezig als beter is moeten we het ook zeggen maar 2de helft was er teveel aan voor berrier en zo blijven we achter de feiten aan lopen

En terug boos met ze vervanging wat is dat toch met die gast ??

Jordan, ruiz en Siani waren de betere
Maar couli wat staat hij daar toch te slapen en loopt achter ze man op een corner ofwel off site een echte ramp sorry !!

Xavier bij dat 2de goal moest maar naar de bal lopen stonden met 6 van ons tegen 3
Smisser liep er ook terug verloren bij

zet aub Chopin maar als 2de keeper ...
Van mij part mogen er nog paar vertrekken ...al blij dat ovono terug komt Smile



Als je kijkt hoe we met 10 man meer druk zetten dan 1ste helft met 11 zegt toch genoeg


[JPL] KAA Gent - KV Oostende - markos - 01-25-2015

Chopin als 2de? Liever Dumi hoor.
Je moet eens komen kijken naar de matchen van Chopin.


[JPL] KAA Gent - KV Oostende - markos - 01-25-2015

Couly weer goe bezig.
Achter zijn man ipv van voor.
Lopen?
Frustratie, kwam goed weg met dat achterwaarts beentje.
Ja man.

Maak van Couly een supersub of verhuur hem aan Roeselare...


[JPL] KAA Gent - KV Oostende - kohae - 01-25-2015

Schuttie brengt toch (net zoals vorig jaar in de terugronde, na blessure Berrier) meer evenwicht in het middenveld, mag daar wat mij betreft nog even blijven staan.

Couli, tja, goeie met minder goeie dingen, maar vandaag toch weinig uitstraling. Berrier goed qua inzet, maar gewoon ongelukkig in zijn keuzes. Maar in een 5-3-2 met 2 snelle spitsen voor hem en 2 VM's achter hem kan hij echt wel nuttig zijn. En hetzelfde geldt voor Fernando, volgens mij.

Jordan ongelukkig met die rode kaart, maar verder toch nog niet helemaal terug na zijn blessure. Een paar keer zijn man laten lopen, een paar keer verkeerde keuzes. Maar komt wel in orde.

Beste man voor mij Ruiz: meest gevaarlijke man, hard werkend, hele mooie volley in de eerste helft.


[JPL] KAA Gent - KV Oostende - Koen Devriendt - 01-26-2015

Wel, wat ik voor de wedstrijd dacht gaat nog uitkomen... De wedstrijden tegen Gent, Club en Lokeren moet je proberen de schade zoveel mogelijk te beperken want we zijn niet meer in staat om zelf iets te brengen. Tegen Genk echter zie ik wel een kansje, is een midweek--> weinig volk, dagje meer rust, en Genk speelt ook niet super!!

Voor vandaag, 1ste doelpunt is foutje van Brillant, Ofwel scherm je de bal af en laat je hem buiten rollen, ofwel trap je hem buiten, maar speelt hij hem gewoon opzij...
Rode kaart van Lukaku, lichte 2e geel, maar komt ook door een slechte pass/ontzetten van Schmisser, en dat was zeker niet zijn enige bal dat hij blind en slecht weggetrapt heeft... Nu sowieso beter dan Hoefkens, Schmisser kan tenmiste uitvoetballen maar het was echt moeilijk vandaag tegen een sterk aanvallend Gent. Alle respect voor hen, als je ziet met welk jong Belgisch talent zij dit voetbal brengen!! Dejaegere, Raman (afwezig vandaag), Depoitre, foket, vanderbruggen,... Ja het kan ook zo!! Vind het echt zonde dat wij blijven buitenlanders aantrekken die niet eens iets bijbrengen. En dan Wilmet, iemand die goed kan invallen, scoren, actie maken en niet zeurt, laten vertrekken naar een RECHTSREEKSE concurrent voor de laatste weken vind ik een erg zwakke zet!!!
Dit terzijde, er wordt veel kritiek gegeven op Dumesnil, begrijp het wel maar ik vind hem zeker geen slechte keeper. Wat ik vandaag wel verwijt is dat veel ballen die voorlangs gaan (en het 3e doelpunt) er geen reactie was van hem. Is natuurlijk ook niet makkelijk als je je moet bewijzen in een match tegen nr 3 & 4 in de stand ofzo...
Ivm het ontslag van onze trainer waarom er vele roepen. Je moet eerlijk zijn, hij heeft een contract gekregen voor 3 jaar, dus er is/was veel vertrouwen. Ik vind VDB zeker geen slechte trainer, ik denk wel dat hij zich mispakt heeft aan de karakters in de ploeg die hij zelf wou. Teveel keikoppen in 1 ploeg zorgen voor problemen. Koop gewoon een goeie ploeg met spelers die uit het goede hout gesneden zijn en de leider staat vanzelf op. Siani is onze enige echte kapitein. Rustig, basisplaats en een centrale rol op het veld waar je altijd bij iedereen invloed hebt. Er zijn nog een handvol matchen, dus de trainer ontslaan gaat nu niet gebeuren, dus het heef geen zin om daar week na week over te mekkeren. Volgende week dus schade beperken in club, maar er is maar 1 wedstrijd die nog van belang is dit seizoen en das thuis tegen WB! Als je deze wint dan ben je gered.


[JPL] KAA Gent - KV Oostende - pinanti - 01-26-2015

Die tweede goal mocht er nooit komen : Schmisser wordt gepasseerd , ok kan gebeuren , en dan is er geen tweede man om de tegenspeler te stoppen : dit is een blunder : we worden hier koud gepakt.
Berrier mag op de bank blijven : zeer weinig goeds ( voor de zoveelste keer ) gezien en lag met een AFSCHUWELIJKE( voor de zoveelste ) keer pas in de voeten van een tegenspeler bijna aan de basis van de 3-0. Goe bezig !
Tweede geel kaart voor Lukaku mi onterecht : harde maar goede tackle op de bal.
Ruiz was goed : met iets meer geluk had hij er twee gemaakt.
Als we dan eens in de 16 komen is de verwarring alomtegenwoordig : slechte laatste pas , twijfelen , enz ,.....
De volgende matchen worden moeilijk, maar dat weet iedereen.


[JPL] KAA Gent - KV Oostende - Vedett - 01-26-2015

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2015-01-25/berrier-maakt-van-zichzelf-een-item-franck-moet-ermee-leren-omgaan


[JPL] KAA Gent - KV Oostende - jantje - 01-26-2015

onze spelmaker was voor de zoveelste keer de spelbreker , op een gegeven moment liep hij toch letterlijk in de weg .
hij werd geen minuut te vroeg van het veld gehaald, dik tegen zijn zin
zijn plaats is op de bank en jammer genoeg , als hij zal invallen is het GEEN versterking Sad

en onze Dummie in de goal dacht waarschijnlijk dat hij nog op de bank zat, hij stond letterlijk te kijken hoe de ballen binnenvlogen.

ja, het was voor hem ook een zeldzaamheid, eens iemand een schot van buiten de zestien te zien geven én tussen de palen ,
ze vlogen zelfs tegen het net Smile

toen het 2-0 werd na een halfuur, dacht ik, ja, we zijn weer vertrokken...
op een gegeven moment begon ik de spelers van Gent te tellen
het was alsof zij met 13 speelden en wij met 9

1 Oostendenaar in balbezit en direkt drie Gentenaars erop af

KVO in de aanval...... 1 Oostendenaar tegen 3
( Couly ging bij balverlies en daarop volgende fout gaan bleiten bij de scheids dat zij met twee waren en hij alleen Smile
ook Ruiz ging erbij liggen toen hij drie Gentenaars probeerde uit te schakelen in de 16

Gent in balbezit .... dat was 3 tegen 1

de uitslag is dan ook 3-1 geworden , da was normaal

tot slot de gele en rode kaarten, iedereen weet dat Dierick één van de meest geel trekkende arbiters is in België
we mogen blij zijn dat Luissint ook geen rood gekregen heeft , camoufleerde zijn tekortkoming weer met fouten.

en verstandige keuze van Piwie om Ruytinx niet in te brengen, dat was olie op het vuur geweest


[JPL] KAA Gent - KV Oostende - Erudict - 01-26-2015

Der stond nog een grotere spelbreker en vooral spelvertrager op het veld. Van mijn part mogen er deze week nog enkele vertrekken. Ik verwacht sowieso deze week nog 2 nieuwkomers.
Mensen die het schandalig vinden dat Wilmet weg is... open je ogen eens. Van bankzitter bij KVO naar bankzitter bij Waasland.
Dumesnil is een volwaardige keeper, voor 2de of 3de.
Positief onthou ik: er was meer vechtlust, Ruiz was zeer goed, Ovono komt terug.
Nadelen: Lukaku mogelijke schorsing, centrale verdediging was niet zoals het zou moeten zijn


[JPL] KAA Gent - KV Oostende - Erudict - 01-26-2015

Zijn er mensen die zich afvragen waarom het in de 2de helft beter ging?