MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KV OOSTENDE - SP. CHARLEROI (24.01.2017) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] KV OOSTENDE - SP. CHARLEROI (24.01.2017) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KV OOSTENDE - SP. CHARLEROI (24.01.2017) (/showthread.php?tid=225)

Pages: 1 2 3 4 5 6


[JPL] KV OOSTENDE - SP. CHARLEROI (24.01.2017) - jantje - 01-24-2017

laat ons vooral zwijgen over PO1 - Beker finale en Europees voetbal

als het niet rap veranderd spelen we straks PO2 tegen 2de klassers


[JPL] KV OOSTENDE - SP. CHARLEROI (24.01.2017) - gintonic - 01-24-2017

berrier en ghanassy in de basis zaterdag aub. cyriac dikke vette luiaard...


[JPL] KV OOSTENDE - SP. CHARLEROI (24.01.2017) - ratatouille - 01-24-2017

Tomasevic twee keer in de fout bij de doelpunten.
Antunes was beter , ik zou hem nog niet wegdoen.
Canesin opnieuw dramatisch slecht : wanneer wordt hij eindelijk uit zijn lijden verlost?
Cyriac heeft behalve enkele duiken weer niets getoond .
Zeer verontrustend dat we geen kansen meer creëren.
Laat aub El Ganassy staan : daar komt nog een beetje dreiging van.


[JPL] KV OOSTENDE - SP. CHARLEROI (24.01.2017) - bibixx - 01-25-2017

van een koude avond bekomen,weer een slecht KVO gezien niks lukt,waarom el ganas niet in de basis? geen berrier?en volgend jaar zeker geen abo meer in de E,je kan daar enkel een pintje drinken in de Wind ,inde C kan je nog tenminste binnengaan bij Chaf,is er dan geen plaats onder de E om de mensen in de warmte iets te nuttigen?akkoord het is overal koud maar als je 15 min kan binnestaan scheelt dat toch,ik meen het als ze zo blijven spelen geen abo meer volgend jaar voor mij en mijn 6 vrienden,dat kan toch niet met zo n ploeg,


[JPL] KV OOSTENDE - SP. CHARLEROI (24.01.2017) - Turbof - 01-25-2017

Er wordt gewezen naar gasten als Jonckheere en Vandendriessche terwijl die wel gewoon hun job doen en hun hart en ziel geven.

Probleem is dat onze vedetten niet thuis geven. Canesin al het hele seizoen niks, al werkt ie wel altijd dat kun je hem niet verwijten, Berrier en Ghanassy wisselvallig, Conte, akpala en Pedersen voldoen blijkbaar niet, Cyriac geeft niet thuis,.... Zoals ik zei, veel spelers maar te onevenwichtig . Kunnen we misschien eindelijk es zeggen dat onze transferbeleid niet om over naar huis te schrijven is? We kunnen verdorie niet zonder een spits van 19 jaar , is dat niet erg om zeggen ?


[JPL] KV OOSTENDE - SP. CHARLEROI (24.01.2017) - Homer - 01-25-2017

Het trekt al weken nergens op. En telkens diezelfde onnozele gazettenpraat: we moeten ons herpakken, we moeten onze rug rechten, en nog meer van dat gepamper naar de supporters toe! T is op het veld dat het moet gebeuren godverdomme! Volgend jaar mogen ze de stage houden in de duinen van Bredene! Een bende verwende strandjanetten zijn het!


[JPL] KV OOSTENDE - SP. CHARLEROI (24.01.2017) - Erudict - 01-25-2017

Keun Wrote:
Erudict Wrote:Had graag Een verdediging met Milic, Tomasevic, Bossaerts en Capon gezien waardoor Marusic op de flank kan, die haalt regelmatig nog de achterlijn tenminste. Ik vond Rozehnal de laatste 2 wedstrijden positioneel dramatisch, liep precies als een onervaren speler uit positie. Wat een verschil met vorig seizoen.
De ploeg heeft vertrouwen nodig dus hopelijk een zege zonder een bepaalde fase in de wedstrijd te paniekeren onder de druk van de tegenstander want die zal er echt wel komen.

Tja vandaag heb je tomasevic gekregen en jij wil rozehnal uit de ploeg .... kan echt niet meer volgen hier

Wie stopte goal af waar speler 1op1 kwam met doelman .... idd rozehnal

Zoals je kunt afleiden uit de volgorde van de spelers had ik Milic op de linksbak gezet en Tomasevic centraal. Gisteren was Tomasevic op de linksbak een ramp en verschoot er van dat hij pas na 45min werd gewisseld. Hij werd niet eens van positie gewisseld met Milic om te zien of dat beter lukte. Wanneer Tomasevic dan toch werd gewisseld, waarom niet voor YEG en Marusic terug naar achter? Doet het daar goed en is offensiever dan Anthunes, we stonden achter he


[JPL] KV OOSTENDE - SP. CHARLEROI (24.01.2017) - fred - 01-25-2017

En mogen we nu weer niet zeggen dat het niet goed was!!!!!!
Zagen wij het nu weer verkeerd en was het niet zo slecht!!!!!
Man man man,
Weet Yves nu nog nie dat Fernando beter speelt met berrier!!!
En wa heeft die tomasovich al getoond dit jaar!!!
Heb een deja-vu gevoel net als vorig jaar 2de ronde zal 2 keer niks worden!!!!
En met dit spel by by beker finale en play-off 1!!!!!!


[JPL] KV OOSTENDE - SP. CHARLEROI (24.01.2017) - johnny - 01-25-2017

Trainer VDH volledig de mist in met zijn opstelling Vandendriesshe een ramp en zeggen dat Berrier op de bank moet zitten voor zoveel geklungel te zien weet de trainer nu nog niet dat Canesin maar goed speelt met Berrier in zijn rug er word gespeeld met het geld van de toeschouwers .Indien het zo voort gaat voor mij zeker geen abonnement meer volgend jaar het flauwste dat ik in jaren gezien heb


[JPL] KV OOSTENDE - SP. CHARLEROI (24.01.2017) - Keun - 01-25-2017

En dan zegggen ze hier doe eens niet negatief ??

Ga nog eens herhalen !!! haal sterke middenvelder en Lb !!!
we missen Jordan daar héél veel

Op het middenveld hebben we werkers die niet de fijnste voetballers zijn ( die heb je zeker ook nodig ) !!
ik ben zeker fan van een vdd en een jonckhere die hun kop ervoor gooien maar we hebben die in het dubbel staan nu ipv iemand die balvast is en rust brengt zoals een berrier

Yves versta echt niet meer wat jij uitspookt .... marusic tegenvoets op lv terwijl hij heel goed rv is of rb
maar ja dan moet je canesin eruit gooien en dat wil je niet ...al speelt hij super slecht (hij is nog een schim van vroeger )

thomasevic hier al meermaals vermeld ..dat is geen echte Lb , hoeveel tegengoals heeft nu al op ze naam als hij Lb stond

Cyriac wat staat hij daar te doen ??? exit zou ik zeggen geeft een Akpala de kans die werkt voor iedere bal

positief .... Antunes héél goed ingevallen !!! die jongen zeker niet verkopen zou ik zeggen
capon deed het ook niet slecht al is samen spelen met een canesin die meer staat te slapen niet simpel op die flank

Jantje je hebt gelijk iedere keer al we iets moeten winnen of dat er beetje druk komt liggen we erop
Staan we bovenaan begint het al .... het blijft maar herhalen

We gaan nog maar zwijgen van de stage zeker .... blij dat ze zaterdag al terug veld op kunnen
op stvv op kunstgras .... als Yves niet grondig ingrijpt vrees ik dat we de lijn zullen doortrekken