MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (21.01.2017) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (21.01.2017) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (21.01.2017) (/showthread.php?tid=230)

Pages: 1 2 3 4


[JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (21.01.2017) - Turbof - 01-22-2017

Voila Oostendenaar, club en Anderlecht laten daar punten, wij winnen er zakelijk en verdiend en nog zagen, zagen, zagen, ...
Er wordt zelfs een gebrek aan inzet boven gehaald ?? Zien die mensen een andere match ? Ik zag geen enkele speler die zijn truitje niet nat maakte, op een invaller na.
Dus stop eens met al dat negativisme aub. Ook Jonckheere is nu weeral een gebeten hond, die speelde gisteren samen met Vandendriessche toch gewoon een degelijke tot goede match ??


[JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (21.01.2017) - Keun - 01-22-2017

oostendenaar Wrote:
Keun Wrote:
Turbof Wrote:Keun, sta eens wat positiever ih leven man, altijd zo negatief Wink

Eerste helft was slecht en we krijgen een cadeau, maar tweedehelft alles onder controle en veel kansen afgedwongen. Wat wel negatief was , waren de slecht uitgespeelde aanvallen. Canesin en el Ghanassy zijn echt niet op niveau, anders win je daar met 0-4.

Jali vond ik eerste helft zwak (matchritme?) Maar tweede helft bewees hij dat hij het voetballen nog niet verleerd is. Onze werkers tandem Jonckheere en Vandendriessche deed het ook weer goed. En Dimata is een aanval op zich.

Drie belangrijke punten op moeilijk veld, rest telt niet !

Negatief .......ben nog redelijk en denk dat ik niet alleenben lees maar eens op fb

Ach je kan altijd zeggen kan beter en we zijn maar kvo enz... stel je maar eens in de plaats van mc en sponsers die veel geld in de club pompen
En dan bekijk je zo soort matchen !

Nogmaals je kan verliezen en verliezen maar werk en vecht voor iedere bal
Je kan toch helemaal niet klagen over de werklust van de spelers gisteren.
Hadden ze hun counters in de tweede helft wat beter uitgespeeld dan was het 0-3...
Eerste helft trok op niet veel, maar dat lag m.i. niet aan een gebrek aan werklust, maar eerder aan een slordige passing.
Overigens verloren Anderlecht en Club dit seizoen op Waasland, dus snap helemaal niet waarom er weeral zo gezaagd wordt.

Met een sibe schrijven die één voorlijn is !

Ach we kunnen niets zeggen .... en doen gelijk zovele , thuis blijven en voor onze tv kijken in de warme zetel ..... als je 1000 man mee wil hebben naar Genk en play off 1 wil moet het veel beter !

Gezien met hoeveel we waren op Beveren ...wel met dit voetbal zal het zeker niet verbeteren


[JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (21.01.2017) - dirk - 01-22-2017

De passing is al jaren een probleem bij KVO . Met lopen en vliegen alleen komt men er niet en als men daarbij verschillende seconden moet nadenken om die slechte pas te geven kan men dan de deur helemaal dichtdoen .
Wat dimata betreft : een fantastische speler , maar ik vrees dat als het zo verder gaat , hij over enkele jaren zal opgebrand zijn , denk maar aan Akpala , cyriac en anderen .


[JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (21.01.2017) - pinanti - 01-22-2017

We winnen met 0-1 dankzij een enorm cadeau van Waasland-Beveren.
Daarmee is alles gezegd want we spelen een PO 1 niveau onwaardig.


[JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (21.01.2017) - Keun - 01-22-2017

...... wij willen voetbal zien .... wij willen voetbal zien ... Wink


[JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (21.01.2017) - oostendenaar - 01-22-2017

Keun Wrote:
oostendenaar Wrote:
Keun Wrote:Negatief .......ben nog redelijk en denk dat ik niet alleenben lees maar eens op fb

Ach je kan altijd zeggen kan beter en we zijn maar kvo enz... stel je maar eens in de plaats van mc en sponsers die veel geld in de club pompen
En dan bekijk je zo soort matchen !

Nogmaals je kan verliezen en verliezen maar werk en vecht voor iedere bal
Je kan toch helemaal niet klagen over de werklust van de spelers gisteren.
Hadden ze hun counters in de tweede helft wat beter uitgespeeld dan was het 0-3...
Eerste helft trok op niet veel, maar dat lag m.i. niet aan een gebrek aan werklust, maar eerder aan een slordige passing.
Overigens verloren Anderlecht en Club dit seizoen op Waasland, dus snap helemaal niet waarom er weeral zo gezaagd wordt.

Met een sibe schrijven die één voorlijn is !

Ach we kunnen niets zeggen .... en doen gelijk zovele , thuis blijven en voor onze tv kijken in de warme zetel ..... als je 1000 man mee wil hebben naar Genk en play off 1 wil moet het veel beter !

Gezien met hoeveel we waren op Beveren ...wel met dit voetbal zal het zeker niet verbeteren
Geen enkele ploeg in Belgie speelt een gans seizoen goed. Club, Anderlecht, Gent, Standard, Genk,.. hebben allemaal al redelijk wat slechte matchen gespeeld.
Als je elke week goed voetbal en veel toeschouwers verwacht dan vrees ik dat je supporter van de verkeerde club bent geworden. Ik snap dat je soms ontevreden bent, maar je moet dan maar eens denken aan die jaren waarin Pister hier trainer was. Als je dan ziet hoe we op zo'n korte periode zo'n grote transformatie hebben gemaakt, kan je toch niet zo ontevreden zijn.


[JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (21.01.2017) - kohae - 01-22-2017

Ipv wat enkelen hier "verschrikkelijk slecht" noemen, zou ik eerder zeggen:
- 1e 10 minuten van 1e helft zee goed, daarna in slaap gewiegd, zonder echt de controle over de match te verliezen
- 2e helft volledig onder controle, op enkele afstandschoten na niets weggegeven, en verschillende heel goeie kansen gecreëerd. Als we er in de 2e helft 3 maken, kan Beveren nog niet eens klagen.
- verdiende overwinning, al was het zuinigjes en zonder veel glans. Vooral aanvallend te weinig doortastend. Wel niet te klagen over inzet en mentaliteit. Op dat vlak groot verschil met Genk, waar veel jongens precies lood in de benen hadden.

Voor mij quasi de hele ploeg op degelijk niveau, enkel de aanvallende flanken zijn echt zwaar onder hun niveau. Ik heb niet de gewoonte om spelers bij naam te noemen én ik ben een superfan van Fernando en (als hij top is) El Ghanassy, maar die jongens zijn echt niet goed bezig de laatste matchen. Eupen heb ik niet gezien, maar wat mij betreft geldt deze alinea voor de voorbije 3, 4 matchen - ook Genk.

De 4-3-3 is bij momenten ongelooflijk sensationeel, zeker - en eigenlijk enkel - als de 2 flanken top zijn. Een Fernando in bloedvorm is nu eenmaal een lust om naar te kijken. Alleen lukt het momenteel niet, en dan vraag ik me af wat de opties zijn. Haal je hen eraf, zal het vertrouwen niet toenemen. Maar laten aanmodderen helpt momenteel ook niet. En wat zijn de alternatieven? Binnen 4-3-3 heb je momenteel enkel Conté, maar die is nu ook niet bepaald "on fire".

Een ander systeem dan maar? 5-3-2 met Tomasevic en Marusic hoger op de flanken, en Akpala, Cyriac, Canesin of El Ghanassy mee in steun van de diepe spits? Kan werken, maar de 4-mans-defensie doet het momenteel eigenlijk niet slecht, en ik kan me inbeelden dat Yves daar niet teveel aan wil raken. Ben benieuwd wat hij dinsdag zal doen...


[JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (21.01.2017) - Keun - 01-22-2017

We hebben eens klinkende overwinning nodig ... zeker als je veel volk naar Genk wil mee krijgen

maar tegen Charleroi is dat héêl moeilijk .... heb ze zien spelen tegen Gent en waren heel sterk !

we gaan moeten top zijn als we iets tegen hen willen pakken !!!


[JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (21.01.2017) - Turbof - 01-22-2017

Keun, als je hele tijd fantastische matchen wil zien, vindt dat we op Beveren makkelijk moeten winnen, veel volk moeten hebben, enz enz
.. zou je niet beter voor Madrid of Barcelona gaan supporteren ? Je negativisme is gewoon zwaar overdreven.
Correcte, berekenende zege op Beveren, drie punten binnen. In Italië zou zoiets lekker zakelijk heten. Maar in Oostende wordt er geklaagd.


[JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (21.01.2017) - ratatouille - 01-22-2017

Siani speelt kwartfinale in africa cup. Die zien we dus niet meer terug in januari. Ovono is uitgeschakeld maar die hebben we niet meer nodig. Musona is wellicht ook uitgeschakeld maar die is gekwetst. Weet er iemand hoe het zit met kwetsuur van Musona. Hij zou een oplossing kunnen zijn voor de rechterflank. In PO van vorig jaar speelde hij goed op rechts.