MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] STVV - KV OOSTENDE (28.01.2017) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] STVV - KV OOSTENDE (28.01.2017) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] STVV - KV OOSTENDE (28.01.2017) (/showthread.php?tid=232)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7


[JPL] STVV - KV OOSTENDE (28.01.2017) - thirty_one_fan - 01-28-2017

Met wie zijn kl..ten zijn ze hier aan het spelen ????
Wat een belachelijke opstelling en resultaat als gevolg , begint stilletjes wel te worden godverdomme !!!!
Weer geen inzet en grinta gezien , hoe worden onze spelers gemotiveerd? met een gratis ingang in Parai Dazai ??
Dinsdag herpakken in Genk , laat me niet lachen !
EEEEN SCHAAANDEEEEE !!!!!!!!


[JPL] STVV - KV OOSTENDE (28.01.2017) - danny2 - 01-28-2017

daar gaat PO1


[JPL] STVV - KV OOSTENDE (28.01.2017) - Keun - 01-28-2017

Dan durven er hier zeggen wees eens niet zo negatief

Straks ga ik nog geloven dat we niet meer mogen winnen dat de centen op zijn met onze 24milj schulden Sad

Er zit iets niet goed in de ploeg , jali zelfs geen hand aan de trainer ... maar terecht vervangen maar veel te laat !! je staat 2-0 achter en nog wachten tot min 68 om te vervangen
Terwijl het al 5-0 kon staan !!
Jonckhere ga weer zeggen het moet de volgende keer beter en we moeten in de spiegel kijken Smile

beste man el ghannasy .... zwakste conte en bossearts


[JPL] STVV - KV OOSTENDE (28.01.2017) - jantje - 01-28-2017

dat Devroe maar eens begint te denken aan grote kuis
diene Peeters van STVV op de eerste plaats voor versterking ,
deze kan tenminste gevaar in zijn hoek- en vrijschoppen steken

en wat baat het om Dutoit te halen, als er geen verdediging staat
ze konden evengoed met Chopin spelen en wachten tot Ovono terug was

ze hebben evenveel punten gehaald


[JPL] STVV - KV OOSTENDE (28.01.2017) - Keun - 01-28-2017

jantje Wrote:dat Devroe maar eens begint te denken aan grote kuis
diene Peeters van STVV op de eerste plaats voor versterking ,
deze kan tenminste gevaar in zijn hoek- en vrijschoppen steken

en wat baat het om Dutoit te halen, als er geen verdediging staat
ze konden evengoed met Chopin spelen en wachten tot Ovono terug was

ze hebben evenveel punten gehaald

Idd jantje , mss kan Devroe mee met de grote kuis schande is het met zo een budget
Mc vind ook nog altijd dat het leuk is op twitter .... me woorden zijn nog niet koud van ze tweet de kanaries moeten eraan
Had gemakkelijk 5-0 kunnen zijn !!!

en cyriac en gaat nog beetje de supporters hun les spellen na de match .... klasse vint !!!

Yves zou zelfs gezegd hebben , dat we maar beter moeten supporteren , zodat ze beter zouden spelen , dien is goe zot !!! doe je werk op training want trekt op geen bal !!! en je spelers zitten al zonder vertrouwen gvd en daar heb jij groot aandeel in !!!


[JPL] STVV - KV OOSTENDE (28.01.2017) - fred - 01-28-2017

Yves met z' on opstelling gaat het nooit lukken we,
Man, man sukelaere zeg!!!
6 goan we der krijgen dinsdag!!!


[JPL] STVV - KV OOSTENDE (28.01.2017) - Ward - 01-28-2017

Ik weet stilaan ook niet meer wat ik er van moet denken... Wat doet Marusic op de linkerflank, als zijn natuurlijke habitat de rechterflank is? Wat doet Vandendriessche als middenvelder in de verdediging? En ik kan zo nog een eind doorgaan...

Er gaat duidelijk iets fout met ons KVtje. Tijdens seizoen 2014-2015 voorspelde ik na de winterstop dat het verhaal Frederik Vanderbiest voorbij was. Als de resultaten niet snel verbeteren dat wordt het ook voor Yves Vanderhaeghen over en out na dit seizoen als hij in dat geval al niet voordien de laan uit gaat.

By the way, de volgende 6 matchen mag er niet veel fout meer gaan of we mogen PO I vergeten.

Nu maar hopen dat we volgende thuismatch tegen KV Mechelen de 3 punten thuis houden en dat morgen en de volgende match onze rechtstreekse tegenstrevers - AA Gent, Racing Genk en Standard - punten laten liggen. Want anders kan het verhaal al na de volgende thuismatch voorbij zijn. Deze ploeg kan namelijk niet al te best met druk om.


[JPL] STVV - KV OOSTENDE (28.01.2017) - Keun - 01-28-2017

Alé wat gaan we proberzn tegen Genk ? Dutoit in de spits en berrier in doel

Wat zei mc we moeten play off 1 halen en Europees spelen ??? toch niet op die manier
Weekelijks 4 verschuivingen in je ploeg wat verwacht je dan ?

al die vedetten willen spelen hê !!!


[JPL] STVV - KV OOSTENDE (28.01.2017) - ratatouille - 01-28-2017

Ward Wrote:Ik weet stilaan ook niet meer wat ik er van moet denken... Wat doet Marusic op de linkerflank, als zijn natuurlijke habitat de rechterflank is? Wat doet Vandendriessche als middenvelder in de verdediging? En ik kan zo nog een eind doorgaan...

Er gaat duidelijk iets fout met ons KVtje. Tijdens seizoen 2014-2015 voorspelde ik na de winterstop dat het verhaal Frederik Vanderbiest voorbij was. Als de resultaten niet snel verbeteren dat wordt het ook voor Yves Vanderhaeghen over en out na dit seizoen als hij in dat geval al niet voordien de laan uit gaat.

By the way, de volgende 6 matchen mag er niet veel fout meer gaan of we mogen PO I vergeten.

Nu maar hopen dat we volgende thuismatch tegen KV Mechelen de 3 punten thuis houden en dat morgen en de volgende match onze rechtstreekse tegenstrevers - AA Gent, Racing Genk en Standard - punten laten liggen. Want anders kan het verhaal al na de volgende thuismatch voorbij zijn. Deze ploeg kan namelijk niet al te best met druk om.

Als we niet winnen tegen Mechelen is het over and out. De resultaten van de andere POI kandidaten zullen niet blijven meevallen voor ons.
Onze spelers zijn momenteel slecht en de trainer slaagt er niet in om ondanks de grote keuze een goede ploeg op te stellen. Ik zou zeggen : zoek het niet te ver en zet de juiste speler op de juiste plaats en geef die spelers het vertrouwen.
En nog dit : ik zal blijven gaan ook al is dit in POII en mijn abonnement voor volgend jaar zal ik ook hernieuwen ook al verliezen we alle resterende matchen . Ik vind dit ook allemaal niet plezant maar ik blijf supporteren








;


[JPL] STVV - KV OOSTENDE (28.01.2017) - Turbof - 01-29-2017

Wel wel wel, we worden genekt door twee Oostendenaars (Bredene is ook Oostende) ... Maar ja, die zijn niet exotisch genoeg of hebben geen naam genoeg om te halen zeker ? Ons eigen jeugdproduct speelde onze verdedigers tuureluurs. Gezien mijnheer Devroe ? Was wellicht niet goed genoeg voor ons in tegenstelling tot Conte (wat is me dat ??), Pedersen (waar had ie nu pijn?), Akpala (over z'n top), Cyriac (zes maanden goed geweest, daarna niks meer), ... Te veel namen, te veel vedetten. Als het goed gaat, is dat geen probleem maar als het slecht gaat, zijn dat niet de gasten die opstaan.
Ik vond Berrier (gelezen Keun Wink ) bij de minst slechte vandaag, samen met Marusic, El Ghanassy, Jonckheere en Vandendriessche. Van die vier kun je nog zeggen dat ze ervoor hebben gewerkt. Dimata loopt ook altijd maar is wat ongelukkig op dit moment. De rest wil ik het zelfs niet over hebben.
Als we zevende eindigen zullen we eigenlijk wel een normaal seizoen hebben gespeeld mijn inziens, we hebben echt geen kern om top vier te spelen hoor. Volgend seizoen tabula rasa, geef de trainer inspraak en koop verstandig aan, niet op naam maar een mix van technische kwaliteit en over mijn lijk mentaliteit. Zo'n Stef Peeters, waarom kunnen (willen ?) wij geen zulke spelers halen? Een te Vlaamse naam en net géén naam zeker? Smile

Wat betreft Rozehnal en Capon: ik neem aan dat zij gewoon niet speelden om ze rust te gunnen voor dinsdag? Sorry maar er wordt hier gezegd, we hebben ruime kern, gebruik ze, wel nu doen ze het en ist ook weer niet goed. Wij weten niet wat er medisch speelt hé, misschien geven bepaalde spelers wel zelf aan dat ze vier matchen op tien dagen niet aan kunnen?