MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] STVV - KV OOSTENDE (28.01.2017) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] STVV - KV OOSTENDE (28.01.2017) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] STVV - KV OOSTENDE (28.01.2017) (/showthread.php?tid=232)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7


[JPL] STVV - KV OOSTENDE (28.01.2017) - Homer - 01-29-2017

"Rug rechten en dinsdag reageren", "dinsdag start alles vanaf nul", ... WAT EEN ZEVER IS DAT ALLEMAAL... Zijn we gisteren niet vanaf nul gestart misschien? Las deze week ook al in de krant dat we onze rug moesten rechten. Hoelang worden wij, supporters, nog voor de gek gehouden? Als dat waar is van Cyriac en VDH, amaai mijn botten... kennen dan geen enkele schaamte. GEEN GAZETTEPRAAT EN PERSCONFERENTIEPRAAT MEER 't is op het veld dat het moet gebeuren. En dan Jonckheere op de site: "Het KAN zijn dat we er dinsdag alles zullen aan doen om een goede prestatie neer te zetten..." Allez, 't is nog niet zeker ook? Misschien moeten we uit protest eens de eerste tien minuten buiten het stadion blijven...


[JPL] STVV - KV OOSTENDE (28.01.2017) - Ward - 01-29-2017

ratatouille Wrote:
Ward Wrote:Ik weet stilaan ook niet meer wat ik er van moet denken... Wat doet Marusic op de linkerflank, als zijn natuurlijke habitat de rechterflank is? Wat doet Vandendriessche als middenvelder in de verdediging? En ik kan zo nog een eind doorgaan...

Er gaat duidelijk iets fout met ons KVtje. Tijdens seizoen 2014-2015 voorspelde ik na de winterstop dat het verhaal Frederik Vanderbiest voorbij was. Als de resultaten niet snel verbeteren dat wordt het ook voor Yves Vanderhaeghen over en out na dit seizoen als hij in dat geval al niet voordien de laan uit gaat.

By the way, de volgende 6 matchen mag er niet veel fout meer gaan of we mogen PO I vergeten.

Nu maar hopen dat we volgende thuismatch tegen KV Mechelen de 3 punten thuis houden en dat morgen en de volgende match onze rechtstreekse tegenstrevers - AA Gent, Racing Genk en Standard - punten laten liggen. Want anders kan het verhaal al na de volgende thuismatch voorbij zijn. Deze ploeg kan namelijk niet al te best met druk om.

Als we niet winnen tegen Mechelen is het over and out. De resultaten van de andere POI kandidaten zullen niet blijven meevallen voor ons.
Onze spelers zijn momenteel slecht en de trainer slaagt er niet in om ondanks de grote keuze een goede ploeg op te stellen. Ik zou zeggen : zoek het niet te ver en zet de juiste speler op de juiste plaats en geef die spelers het vertrouwen.
En nog dit : ik zal blijven gaan ook al is dit in POII en mijn abonnement voor volgend jaar zal ik ook hernieuwen ook al verliezen we alle resterende matchen . Ik vind dit ook allemaal niet plezant maar ik blijf supporteren ;
Ik blijf sowieso ook supporteren voor ons KVtje. Was er bij toen geen duizend man meer in het stadion zat en zal ook nu blijven supporteren voor de ploeg van mijn hart. Maar het doet inderdaad pijn. Ik droomde reeds van een buitenlands avontuur en enkele city trips met een of meer van mijn zonen... Maar ik vrees dat het dit seizoen bij dromen zal blijven.


[JPL] STVV - KV OOSTENDE (28.01.2017) - kohae - 01-29-2017

Heb de match gisteren in uitgesteld relais op tv moeten volgen. Het overkomt mij heeeel erg zelden, maar heb de laatste 20' gewoon doorgespoeld, kon het niet blijven aankijken...

Ik heb ook wat vragen rond de opstelling, maar volg Turbof: bij dergelijke opeenvolging van matchen is het niet logisch dat Yves roteert. En als het slecht draait, is het al helemaal niet onlogisch. Dus dat hij iets probeert, kan ik hem niet kwalijk nemen.

Maar het is nu al weken zo dat er 2 van de 3 spelers vooraan niet thuis geven. El Ghanassy was gisteren terug wél op niveau, maar dan blijkt Dimata plotseling niet vooruit te branden. En laat ons zeggen dat Conté ook niet direct zijn kans gegrepen heeft. Voor mij zit het probleem echt vooraan, want het is daar dat we in goeie matchen altijd het verschil maakten, wat plots niet meer lukt. Gedaan met de vroege druk, met de rushes op de flanken, de continue beweging... Ik vraag me echt af wat er met die jongens aan de hand is, want je kan moeilijk zeggen dat Fernando en co niet kunnen shotten hé?

En als je de bal voorin niet kwijt kan of niet kan bijhouden, krijg je het centraal en in de verdediging altijd moeilijk. Combineer dat met die ongelooflijke traptechniek van Peeters (waauw!) en slapende Oostende-spelers op stilstaande fases (waar was de man van Mechele bij de 0-1?), en je krijgt 3-0.

Serieus bang hartje voor dinsdag...

En zaterdag is het van MOETEN, of we kunnen PO1 op onze buik schrijven. Gelukkig moeten veel van onze concurrenten nog tegen elkaar én blijven we een haalbaar programma hebben. Maar het moet beter! Na de beker volgen Mechelen, Moeskroen, Anderlecht en Westerlo. Pak daar 10/12 en we zijn er altijd bij. Komaan KVO!


[JPL] STVV - KV OOSTENDE (28.01.2017) - Bram - 01-29-2017

Homer Wrote:"Rug rechten en dinsdag reageren", "dinsdag start alles vanaf nul", ... WAT EEN ZEVER IS DAT ALLEMAAL... Zijn we gisteren niet vanaf nul gestart misschien? Las deze week ook al in de krant dat we onze rug moesten rechten. Hoelang worden wij, supporters, nog voor de gek gehouden? Als dat waar is van Cyriac en VDH, amaai mijn botten... kennen dan geen enkele schaamte. GEEN GAZETTEPRAAT EN PERSCONFERENTIEPRAAT MEER 't is op het veld dat het moet gebeuren. En dan Jonckheere op de site: "Het KAN zijn dat we er dinsdag alles zullen aan doen om een goede prestatie neer te zetten..." Allez, 't is nog niet zeker ook? Misschien moeten we uit protest eens de eerste tien minuten buiten het stadion blijven...

Ik begrijp de onvrede van de fans maar al te goed (ik heb zelf jarenlang in de spionkop gestaan, dat zullen sommigen wel weten). Het is gewoon niet goed op dit moment. Weet wel dat spelers ook niet met opzet slecht spelen hé, ook zij zouden, net als de fans, veel liever winnen.
En weet ook dat persconferenties en tv-interviews verplichte kost zijn (op weigeren staan zware boetes). Dus 'gazettepraat en persconferentiepraat' hoort er nu eenmaal bij, zowel in goede als slechte tijden. Maar weet ook wel dat onze trainer beseft dat woorden het op dit moment niet zullen oplossen, maar dat enkel daden dit kunnen. Zoals Michiel ook terecht aangaf in zijn interview.
En voetbal is emotie en in emotie worden wellicht al eens zaken gezegd die over het randje zijn. Oké, we zijn nu day after, dinsdag staat alweer snel voor de deur. Laat ons met z'n allen hopen dat we dinsdag die reactie OP het veld zien, want dát is inderdaad wat we allemaal willen, spelers, bestuur, medewerkers en zeker de fans.
Groot respect trouwens voor de kleine honderd aanwezigen gisteren !

O ja ivm Rozehnal: zoals hier al stond, speelde gewoon niet door de opeenvolging van wedstrijden en in samenspraak met de speler zelf en de medische staf.


[JPL] STVV - KV OOSTENDE (28.01.2017) - Keun - 01-29-2017

Positief blijven dat is de boodschap
Er zijn ergere dingen in het leven dan een voetbalmatch te verliezen ... kijk maar naar buffel

Maar week na week dezelfde uitleg horen en dan nog eens je eigen aanhang de schuld geven vind ik erover

Turbof moet je gelijk geven , het waren onze eigenstreek jongeren die ons afmaken en het was dimata die Mechele moest houden volgens mij
Stond rozehnal erin had vetokele geen zo mooie avond , maar met zo grote kern mag dat geen probleem zijn
Bossaerts moest rozehnal doen vergeten ... wel denk het niet !!

Veel meer woorden zal ik er niet meer aan vuil maken
Nu alle druk op 1 of 2 matchen leggen .... we kunnen gewoon niet om met druk , iedere keer als het van moeten is hebben we prijs !!


[JPL] STVV - KV OOSTENDE (28.01.2017) - *4got* - 01-29-2017

Bram Wrote:
Homer Wrote:"Rug rechten en dinsdag reageren", "dinsdag start alles vanaf nul", ... WAT EEN ZEVER IS DAT ALLEMAAL... Zijn we gisteren niet vanaf nul gestart misschien? Las deze week ook al in de krant dat we onze rug moesten rechten. Hoelang worden wij, supporters, nog voor de gek gehouden? Als dat waar is van Cyriac en VDH, amaai mijn botten... kennen dan geen enkele schaamte. GEEN GAZETTEPRAAT EN PERSCONFERENTIEPRAAT MEER 't is op het veld dat het moet gebeuren. En dan Jonckheere op de site: "Het KAN zijn dat we er dinsdag alles zullen aan doen om een goede prestatie neer te zetten..." Allez, 't is nog niet zeker ook? Misschien moeten we uit protest eens de eerste tien minuten buiten het stadion blijven...

Ik begrijp de onvrede van de fans maar al te goed (ik heb zelf jarenlang in de spionkop gestaan, dat zullen sommigen wel weten). Het is gewoon niet goed op dit moment. Weet wel dat spelers ook niet met opzet slecht spelen hé, ook zij zouden, net als de fans, veel liever winnen.
En weet ook dat persconferenties en tv-interviews verplichte kost zijn (op weigeren staan zware boetes). Dus 'gazettepraat en persconferentiepraat' hoort er nu eenmaal bij, zowel in goede als slechte tijden. Maar weet ook wel dat onze trainer beseft dat woorden het op dit moment niet zullen oplossen, maar dat enkel daden dit kunnen. Zoals Michiel ook terecht aangaf in zijn interview.
En voetbal is emotie en in emotie worden wellicht al eens zaken gezegd die over het randje zijn. Oké, we zijn nu day after, dinsdag staat alweer snel voor de deur. Laat ons met z'n allen hopen dat we dinsdag die reactie OP het veld zien, want dát is inderdaad wat we allemaal willen, spelers, bestuur, medewerkers en zeker de fans.
Groot respect trouwens voor de kleine honderd aanwezigen gisteren !

O ja ivm Rozehnal: zoals hier al stond, speelde gewoon niet door de opeenvolging van wedstrijden en in samenspraak met de speler zelf en de medische staf.

Iedereen weet dat de spelers niet met opzet slecht spelen. Maar dan kun je je nog altijd aan de afspraken houden. Neem nu de 1-0, hoekschop, Jali opgesteld aan de eerste paal. Loopt gewoon weg van de paal zonder ook maar een schijn van kans te hebben om bij de bal te kunnen. Gevolg, zwakke kopbal gaat aan de eerste paal binnen. Tja, als Jali zich houdt aan zijn taak (op zijn plek blijven tot de bal buiten de gevarenzone is) dan haalt hij deze bal gemakkelijk weg. Nu loop je terug achter de feiten aan.

Ik ga er ook vanuit dat Conté toch meekreeg dat het niet verboden is om mee te verdedigen? Tja ... Nu het zijn niet de enige spelers die door de mand zijn gevallen, dat is dan misschien ook leerzaam.

Als iedereen zich aan de opdrachten houdt en de organisatie wordt verzorgd dan sta je al een stuk verder.


[JPL] STVV - KV OOSTENDE (28.01.2017) - dirk - 01-29-2017

Keun , ik blijf positief !
De matchen Play off II zijn in het abonnement inbegrepen .


[JPL] STVV - KV OOSTENDE (28.01.2017) - Keun - 01-29-2017

dirk Wrote:Keun , ik blijf positief !
De matchen Play off II zijn in het abonnement inbegrepen .

Idd geld gespaard en vooral verlof Smile Smile


[JPL] STVV - KV OOSTENDE (28.01.2017) - Lucje - 01-29-2017

Goed als supporter moeten we het absoluut appreciëren vanwaar we komen. Niemand had gedacht dat we zo een groeiproces zouden meemaken. Nu na de winterstage gaat het serieus wat minder (was ook zo in vorig seizoenen een vaststelling). Dat PO1 een must is vind ik iets dat de pers opschroeft. Marc Coucke zei "ALS we PlayOff1 halen gaan we voor de 4e plaats wat gelijk is aan een ticket voor Europees voetbal en niet voor een 6e plaats"
Dat bepaalde spelers rusten dienen te bekomen na de opeenvolging van zoveel wedstrijden kan ik gerust inkomen. Niet iedereen heeft dezelfde fysische mogelijkheden. Anderen hebben last van overbelasting of blessuregevoeligheid.
Helaas nu in onze jaarlijks terugkerende mindere periode, dienen vele wedstrijden te worden afgewerkt. Als de ploeg niet draait dan kan het rap verkeren.
Ik hou mijn hart vast dat we nu in korte tijd niet al onze wensen mogen opbergen. PO1 en bekeravontuur.


[JPL] STVV - KV OOSTENDE (28.01.2017) - jantje - 01-29-2017

ik vind het altijd grappig , als ze bij verlies , antwoorden ; " we waren erop voorbereid, we hebben er de hele week op getraind "

heb je al eens de hoekschoppen en vrije trappen van KV bekeken, vergelijk die nu eens met STVV gisteren
hoe kunnen ze nu in godsnaam daarop trainen , wij creëren totaal geen gevaar bij hoekschoppen of vrije trappen
dat zal nogal moeilijk zijn om daar op te leren verdedigen op training, als ze zelf geen deftige hoekschop kunnen geven

volgende zaterdag komt Tim Matthys met KV Mechelen het ook nog een tonen hoe het moet

ik zou Devroe de goede raad geven, in plaats van 4 of 5 bankzitters te halen
neem eens twee spelers die we echt nodig hebben ( Stef Peeters bijvoorbeeld )
en spelers die geen papieren nodig hebben om terug te komen Wink