MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO (/showthread.php?tid=24)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9


[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - neerhof - 02-14-2015

Couli nooit meer laten spelen, de enigste straf. Zijn gedrag was ontoelaatbaar ook zijn wekelijkse frustraties tov de tegenspelers en scheidsrechters. Hopelijk nu we gered zijn de jeugd en nieuwkomers laten renderen. Berrier en Lukaku waren sterk. Wel veel nervositeit in de ploeg wat verstaanbaar is, het was van moeten.


[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - jantje - 02-14-2015

je zag weer dat ze op afzondering geweest waren,
net zoals tegen Charleroi en na hun uitstapje naar Spanje, het trok weer op niets.
waarschijnlijk nog vermoeid van de ontspanning ,
ze hadden hun winstpremie weeral vóór de wedstrijd gekregen , in vorm van afzondering op hotel Sad

ik begrijp niet dat ze thuis nog een uitverkocht stadion krijgen , als ze zoiets op het veld brengen
en Coucke durft dan nog beweren dat de ploeg ieder jaar sterker wordt
amaai, naar welke wedstrijden kijkt hij dan ??
als straf zouden ze eens een paar keer naar hun eigen straffe stoten moeten kijken in heruitzending.

Er werd gefloten bij de vervanging van Canesin, ik vond dat een terechte vervanging,
want wat had hij al gedaan ,buiten die bal in de ander zijn kl***n te stampen

ook gezien dat Vandendriessche op dezelfde plaats speelde als Canesin !!!
de keuze zal volgend seizoen rap gemaakt zijn denk ik (......als de trainer eerlijk is !! Wink )

het scheelde niet veel of Vandendriessche moest ons nog aan een doelpunt helpen om te kunnen winnen Big Grin

we moeten héél blij zijn met de drie punten ,
we hebben nog 4 moeilijke wedstrijden
hopelijk verliezen de achtervolgers nog ééntje

en Couly als je je hier niet thuis voelt.......GO


[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - *4got* - 02-14-2015

We kunnen kort zijn, de beste ploeg heeft verloren. Kan me niet indenken dat de trainer de ploeg op dergelijk slecht voetbal de ganse week laat trainen. Een festival aan slechte passes, zelfs dat achterwaarts passen lukten niet meer. Gelukkig zijn we nu zo goed als gered. Wat couly betreft, hij ligt idd slecht bij enkele sups, maar hij moet zich daar als prof boven stellen. Met dergelijk gedrag ga je sups alleen maar tegen je krijgen. In plaats van de matchwinnaar te worden en een verlengd verblijf in eerste te hebben bewerkstelligd laat je nu veel fans met een wrange nasmaak achter. Een gemiste kans Eli.


[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - Florre - 02-15-2015

Van een speler van 34 zou men toch verwachten dat de ervaring en het verstand ervoor zorgen dat hij niet ingaat op provocaties van supporters indien die er al zouden zijn. Bij Couli liggen deze verwachtingen blijkbaar te hoog. bij zijn vorige ploegen was het ook al miserie.

Daaaaag, en liefst zo snel mogelijk. Voor dergelijke spelers hebben wij geen greintje respect. Mss eens gaan informeren Couli bij Bob Cousin wat wij van zulke spelers vinden.


[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - MARCO - 02-15-2015

Ik kan een bepaalde reaktie van Couli verstaan maar dat was er absoluut zwaar over.Zo een wegwerpgebaar naar KVO fans die vele kilometers weg van oostende zijn en naar een rotmatch van ons KVO aan het kijken waren kan echt niet.

Ik heb nog nooit negatief iets geroepen naar een speler maar als die vandaag of morgen geen excuses aanbied aan de fans dan ga ik daar de volgende keer dat hij op het plein staat een uitzondering op maken .Eigenlijk hoop ik dat dit niet nodig is en dat de club hem naar de B kern verwijst als hij geen excuses doet.

Piwie : heel mooi dat je de speler in bescherming neemt maar iets meer verontwaardiging mag wel want de fans hebben zo iets niet echt verdient .Ik hoop dat je hem weg van de cameras hard aanpakt en een duidelijk signaal geeft wie de baas is.


[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - Keun - 02-15-2015

We hebben een kl.. match gezien ...van keeper tot spits ZWAK !!
stop aub met die afzonderingen doet ons meer kwaad dan goed , zeg dat we daar heel goed weg komen , want hadden we moeskroen van voor de winterstop waren fouten van smisser en ovono direct afgestraft in doelpunten

zag idd ook dat zelfs Vandendriessche een bijna own maakte Smile stel je voor ... dat ging pas het toppunt zijn

Alé couli heeft hem weer van ze mooiste kant laten zien , dat komt volgens mij nooit meer goed
Had hij nu nog ..krik krak zwijgen gedaan oke .. maar ze weg werp gebaren naar ons en wat hij dan nog riep is echt de druppel , nog te zwijgen over de matchen dat hij ze mede spelers uit kaffert omdat mr de bal niet perfect in ze voeten krijgt
Mr couli heeft nog contract van een jaar ...hoop echt dat hij andere ploeg vind
excuses of niet van mijn part heeft hij afgedaan !! geef maar toro en blazevic musona
Was vorig seizoen ook al zo tegen de sup van Kortrijk


[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - Strangeloaper - 02-15-2015

Slechte match!!! Geen samenspel, weinig zelfvertrouwen, weinig acties die lukten, weinig duels gewonnen,...... Snertmatch!!!!! Belangrijkste zijn de 3 GOUDEN puntjes. Die zijn niet echt verdiend, maar met de oneerlijke beslissingen uit de vorige matchen nog fris in het geheugen, zeer welkom. Aanvalslijn zeer zwak!!!!!!


[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - jantje - 02-15-2015

en Coucke dan maar een slechte wedstrijd compenseren met volgende week feesten , " reddingsfeest met Belle Perez "

je zou beter een spelverdeler en goalgetter aantrekken ,die het voetbal bezienswaardig maken

mensen komen op de eerste plaats om voetbal te zien , geen zangeressen

elk jaar een beter ploeg, ja wadde , we hebben veel sjanse dat ze achter ons regelmatig punten laten liggen

wa zeiten, we mogen zelfs nog 0 op 15 halen, de anderen zullen ook niet alles winnen

amaai wat een ambitie Sad


[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - jantje - 02-15-2015

Keun Wrote:We hebben een kl.. match gezien ...van keeper tot spits ZWAK !!
stop aub met die afzonderingen doet ons meer kwaad dan goed , zeg dat we daar heel goed weg komen , want hadden we moeskroen van voor de winterstop waren fouten van smisser en ovono direct afgestraft in doelpunten

met Badri, Diaby en Langil er nog bij hadden we een afstraffing gekregen

we hadden het geluk of was het een berekend toeval ( Lille riep topschutter van Moeskroen terug ! )

ik vraag me trouwens af waarom Badri er niet bij was


[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - carlo - 02-15-2015

Het doet pijn om week na week de wedstrijden van KVO als slechte matchen bestempeld te zien maar ja, het was opnieuw een slechte match. Toch zag ik een paar lichtpunten. Velen zullen het er niet mee eens zijn maar Couilli en Berrier spelen nu beter, lees met inzet. Beiden hebben heel de match hun deel gedaan van het druk steken. Coulli is geen prima ballerina met de bal maar zelfs zonder bal is hij waar hij moet zijn. Helpen koppen in verdediging en in aanval, aanspeelpunt voor uittrappende Ovono, en ok, een kind kon die bal er in duwen maar had hij er niet gestaan was het weer noppes.
Trouwens, zijn reactie kan ik begrijpen want, als je als supporter zo ver rijdt om dan je eigen spelers uit te jouwen...

OK, in zijn frustratie ging hij te ver maar jullie ook. Wat jullie deden is er ook over. Dus mogen jullie ook jullie excuses aanbieden en hem volgende week eens een applaus geven als excuses, en wedden dat hij jullie dan ook een applaus geeft ?

Wie eigenlijk het zwaarst tegenvalt is Ruiz. Van scorende spits bij Mouscrou tot .... ja, zeggen jullie het zelf maar.

Mijn klein teentje zegt dat ze nu bevrijd gaan spelen en dat wij eindelijk weer eens het spel van op Standard gaan zien ...
T'is toch verdomme niet dat ze het niet kunnen hé, maar de stress schijnt ze elke verbeelding en speelsheid afgenomen te hebben.
Op naar een mooie eindronde waarin we de nieuwe krachten volop aan het werk zullen zien.