MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO (/showthread.php?tid=24)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9


[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - Aspirand - 02-15-2015

jantje Wrote:en Coucke dan maar een slechte wedstrijd compenseren met volgende week feesten , " reddingsfeest met Belle Perez "

je zou beter een spelverdeler en goalgetter aantrekken ,die het voetbal bezienswaardig maken

mensen komen op de eerste plaats om voetbal te zien , geen zangeressen

elk jaar een beter ploeg, ja wadde , we hebben veel sjanse dat ze achter ons regelmatig punten laten liggen

wa zeiten, we mogen zelfs nog 0 op 15 halen, de anderen zullen ook niet alles winnen

amaai wat een ambitie Sad

Vergeten dat we 2 jaar geleden zonder Marc Coucke een vogel voor de kat waren ...

Voor je iemand op de korrel neemt eerste even in het verleden kijken en dan 10 maal nadenken !!!


[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - carlo - 02-15-2015

Jantje
ook jij gaat er ver over. MC doet met zijn geld wat hij zelf wilt en graag doet. Ja hij ziet ook graag een beter Oostende maar ook voor hem mag er een tikkeltje plezier bij en wees maar zeker dat die zangeressen en heel het gefeest er rond geld opbrengt ipv geld te kosten.
Hoeveel sponsors heb jij al binnen gebracht via een feestje ? Geen, OK, laat dan de gratuite kritiek die totaal misplaatst is.


[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - tim2pin - 02-15-2015

Marc Coucke op twitter Wrote:Nu stressloos nog 9 mooie matchen spelen en volgend jaar wat schoner voetbal laten zien. Maar desondanks staan we toch 9e hé

Ik denk dat Coucke maar al te goed beseft dat het spelniveau niet om over naar huis te schrijven is momenteel.

Weet eigenlijk ook totaal niet waar die kritiek op Coucke vandaan komt ... we mogen onze beide handjes kussen dat we hem hebben en laat hem maar doen hij is bezig aan een schoon project hier in oostende ... stel je voor dat je een voorzitter alla Magned Samy (Lierse) of een Decuyper hebt ... dan zou je pas kritiek mogen hebben.

Nu over het spelbeeld, ik probeer me te troosten met het feit dat we zo goed als gered zijn en we ons nu mogen voorbereiden op volgend jaar, maar ik denk dat er dan wel een paar serieuze knopen zullen moeten worden doorgehakt.

Oja en Couli woar zie gie mee bezig gast?


[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - jantje - 02-15-2015

carlo Wrote:Wie eigenlijk het zwaarst tegenvalt is Ruiz. Van scorende spits bij Mouscron tot .... ja, zeggen jullie het zelf maar.

Speelt Ruiz op zijn beste plaats ? hij is rechtsvoetig en speelt al heel het seizoen op de linkerflank

misschien dat we de volgende wedstrijden een andere opstelling gaan zien

een 3-5-2 of zo,

want zoals Lukaku gisteren speelde , zou ik hem graag als linksmidden zien spelen ipv verdediger

een linksmidden hebben we toch niet, heb je die rush gezien ,

dat was een TGV , ben bijna zeker dat zijn spurtje extra time zal halen

jammer dat onze spelverdeler het niet gezien had Sad


[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - *4got* - 02-15-2015

Nu het stof van de emotie gaan liggen is kunnen we eens de realiteit onder ogen zien. Veel spelers blijven volharden in hun fouten. Ovono blijft van die eigenaardige dribbels uithalen die ons tot op heden nog geen punten hebben gekost, dus als de keeper de nul houdt dan heb je in feite niets aan te merken. Hij speelt dan ook goed in op de sups waardoor hij populair is.
Voor een spits is het onmogelijk om iedere kans af te maken, zeker als je niet uitgespeeld wordt op je kwaliteiten. Iedereen weet dat Couli geen Usain Bolt is toch wordt hij maar al te dikwijls in de diepte aangespeeld. Om als targetman te fungeren mist hij een speler met explosiviteit naast zich, die kan anticiperen op zijn doorgekopte ballen. Wat hij wel deed op Moeskroen was scoren. Tenslotte is dit wat telt voor een spits. Het leverde de drie punten op, net zoals op Kortrijk, en net als zijn aansluitingstreffer op Standard. Doet hij daarmee slechter dan Ruytinckx. Ik denk het niet. Toch ligt deze laatste heel goed bij de fans.
Ik ga er vanuit dat de trainer zijn spelers beter kent dan wij. Fred verklaart dat Couli het vertrouwen en de steun van de fans nodig heeft. Ik stel dan ook voor om het advies van de trainer te volgen en Couli te steunen en niet te fluiten wanneer een actie niet meteen lukt.
Steun Eli evenveel als Didier. Bedankt Eli om ons in eerste te houden met je goal.


[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - Keun - 02-15-2015

Carlo jij hebt blijkbaar andere match gezien dan wij ?? Berrier speelde idd al veel beter

couli zag ik idd ook in de verdeging ,maar wat ik vooral zag is ze gezaag tegen medespelers
Fase op corner smisser kopt op doel , couli stond er bijna 3M achter stond 2man bij hem en nog was hij aan het zagen dat smisser de bal niet liet voor mr couli ... ik spreek voor me eigen en van mijn part heb ik er echt genoeg van ze frustreerde gedoe ...mijn applaus zal hij zeker niet meer krijgen al scoor hij nu nog 20 doelpunten ! Sorry
Ik weet nog dat lycke in de tijd ze eigen sup op zijn dak kreeg en eens wegwerp gebaar deed , iedereen kan eens fout maken en dat moesten we hem later ook vergeven

maar wat couli gisteren weer deed ... dien heeft bij mij afgedaan is niet waardig kvo shirt te dragen .. Reden omdat het nu al 3x is dat hij tegen ons tekeer gaat

Zeg mij eens hoelang het geleden is dat we naar huis gingen met goed gevoel en zeggen amai wat een match

wat jantje zeg ,zit er wel waarheid in , MC legt de lat hoger en brengt altijd maar betere spelers binnen en pompt veel geld in ons kvo , maar ons voetbal gaat er altijd maar op achteruit met die " betere spelers als ze al mogen spelen"

Zo ga je zeker geen meer abo's verkopen en sponsors aan trekken hoor integendeel , mensen gaan terug supporteren voor hun tv in hun sofa


[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - Vedett - 02-15-2015

Wat Couli doet vind ik er echt compleet over. Waar haalt deze "goedbetaalde passant" eigenlijk het lef vandaan om publiekelijk heel KVO ten schande te brengen. Denk dat de vele (toekomstige) sponsors hier alleszins niet mee geassocieerd willen worden. Het feit dat onze trainer dit met de mantel der liefde bedekt is voor mij ook niet te begrijpen. Denk trouwens dat er echt iets in het tussenseizoen zal moeten gebeuren om volgend seizoen niet in de problemen te komen. Naast een aantal gerichte versterkingen denk ik dat het ook voor de trainer nodig zal zijn om zichzelf te evalueren en een stap hoger te zetten...


[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - Dee van de Zee - 02-15-2015

Super blij met de zege die POII (zo goed als) veilig stelt.

Misschien moeten we hier maar eens over nadenken ;
toen we in '93-'94 een eerste keer in eerste klasse kwamen waren we het sympathieke vissersploegje met de fantastische supporters,
de volgende keren waren we het kneusje waar meewarig op neergekeken werd,
nu worden we gezien als een club die boven zijn stand speelt dankzij een rijke suikernonkel en ondanks de fans die hun eigen spelers uitjouwen.

Soms doet ons publiek me denken aan een stel verwende kinderen dat stampvoetend loopt te dreinen omdat het dure speelgoed, gekregen van suikernonkeltje, ons minder plezier verschaft dan het zou moeten doen.

Wij supporters zijn mede het uithangbord van een club. Positief ingestelde supporters zijn een belangrijke troef voor elke club.
Als er iets is wat suikernonkel Marc verdient, dan is het wel een stadion gevuld met wêreldsupporters die zorgen voor een positieve ambiance.


[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - Florre - 02-15-2015

Komaan zeg, ik denk dat ze heel weinig te klagen hebben over de supporters. Zelfs na de 1-7 tg Kortrijk zat het bezoekersvak in Gent goed gevuld. Ook in Brugge stonden de supporters 90 minuten achter de ploeg, ondanks een 2-0 achterstand. Iedere thuismatch zit het stadion goed vol. Wat wil men nog meer?
En als spelers al een gans seizoen hun frustraties uiten op het plein zelf en dit zichtbaar is voor elke supporter dan moeten ze niet schrikken dat ze vroeg of laat de boemerang in hun gezicht krijgen.
Wat Couli deed is not done. Punt aan de lijn. Cousin heeft dit vroeger ook eens gedaan en ook dan wer dit niet aanvaard door de KVO - supporters.


[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - jantje - 02-15-2015

je hebt altijd optimisten en pessimisten

de optimist zag ons gisteren winnen, we hadden zelfs kans op 0-4 , het schot van Berrier wordt met de vingertoppen gered, de kopbal van Couly wordt van de lijn gehaald, het schot van Musona werd ook op het nippertje gered, en dan toch nog de goal van de verlossing

conclusie; het kon 0-4 geweest zijn

de pessimisten zagen een bijna achterstand na enkele seconden , ook een slechte tussenkomst van Ovono, die gelukkig geen gevolgen had , ook het balverlies van Schmisser had slechter kunnen aflopen en hadden we de arbiter tegen moeten hebben, hij zou die handsbal niet gefloten hebben , en we hadden geluk dat hij het doelpunt afkeurde Big Grin

al bij al een gevleide zege en laat ons hopen dat we nu minder gespannen aan de aftrap zullen komen

want al die uitvluchten van de laatste weken worden saai
ofwel was het tegen topploegen,of ze hadden een offday of het was de arbiter , en nu ' t was tegen een ploeg die strijd tegen behoud

in eerste klasse heb je geen gemakkelijke wedstrijden, daarom is het ook eerste klasse Big Grin

als je eerste klasse voetbal wil, geef de supporters eerste klasse voetbal waardig