MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO (/showthread.php?tid=24)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9


[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - Fabian - 02-15-2015

Ik geef toe: Ik heb gisteren niet gevierd na de match Waarom? De reactie van Couly is er ver over En ja, ik heb ook tegen Couly geropen Zo'n speler ben ik liever kwijt dan rijk Zo'n ego als hij scoort, kunnen we missen als kiespijn Dat verziekt de sfeer in de groep ook gewoon

Wat nog erger is zijn de sups die eerst tegen Couli aan het roepen zijn (en geloof me, het waren geen schone woorden) maar na de goal plots ineens pro waren. Dat doet ook ferm men wenkbrouwen fronsen! En daarna nog aan het roepen zijn tegen mensen die nog Couli aan het uitjouwen waren wegens zijn gedrag dat het niet kan, terwijl ze amper een minuut ervoor hem zelf nog aan het uitschelden waren.

Swat: Het belangerijkste zijn de 3 punten. Op naar volgende week, en dan wil ik verdomme veel beter voetbal zien dan FC De Kampioenen gisteren.


[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - Strangeloaper - 02-15-2015

jantje Wrote:en Coucke dan maar een slechte wedstrijd compenseren met volgende week feesten , " reddingsfeest met Belle Perez "

je zou beter een spelverdeler en goalgetter aantrekken ,die het voetbal bezienswaardig maken

mensen komen op de eerste plaats om voetbal te zien , geen zangeressen

elk jaar een beter ploeg, ja wadde , we hebben veel sjanse dat ze achter ons regelmatig punten laten liggen

wa zeiten, we mogen zelfs nog 0 op 15 halen, de anderen zullen ook niet alles winnen

amaai wat een ambitie Sad
Onterechte kritiek op MC. Het is dankzij de ambiance en de feestjes achteraf dat wij naar KV kunnen gaan kijken met een abonnement van 99€ of 149€. Het is dankzij MC dat wij nu nog in 1ste klasse spelen. Denk daaraan voor je onterechte kritiek geeft. Een supporter steunt zijn ploeg in alle geledingen (ik bedoel van voorzitter tot trainer van speler tot materiaalman) door dik en dun. Als er successen behaald worden is dat uiteraard gemakkelijker dan wanneer het minder gaat.


[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - geertje - 02-15-2015

Gisteren na de match opgepakt door onze opperflik, en dit omdat ik reageerde op hetgeen Coullibaly deed.
Ik zou ook supportersrellen tussen de KVO supporters veroorzaakt hebben. Op mijn vraag hoe hij de reactie van
de KVO speler vond kreeg ik als antwoord "dat trek ik mij niet aan" het is jou gedrag dat mij niet aanstaat.
Dus deze week dus pv in de bus en misschien stadionverbod. Na 42 jaar eerst ASO en nu KVO bedankt en misschien tot nooit meer.
O ja Coulibally salut en de kost.


[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - Lucje - 02-15-2015

Het is toch typisch dat altijd het zelfde probleem terug komt op alle fora. Sommige mensen kunnen gewoon niet verdragen dat er kritiek komt. Er werden vroeger mensen van het forum gegooid, forum ging dicht enz. enz.

Nu het is nooit altijd peis en vree. Ik ben de heer Marc Coucke enorm dankbaar voor al zijn inspanningen, enthousiasme en andere iniatieven die de club ten goede komen.
Of dat nu feestjes zijn of andere evenementen dit maakt mij niets uit. Zonder hem waren we niks, want dat staat toch als een paal boven water.

Wij supporters zijn altijd verwend geweest met aanvallend of mooi voetbal. Harde werkers, zelfs minder getalenteerde jongens werden hier op handen gedragen. Dit trouwens is een typische eigenschap van de kustbewoner.
Helaas passen sommige mensen of spelers niet in dit plaatje. Het is aan bepaalde personen om te zorgen dat we zulke spelers niet in huis halen want zij zullen nooit een publiekslieveling worden. En wanneer je het verkorven hebt bij de doorsneesupporter dan heb je gewoon afgedaan.
Als er nu al stadionverbod wordt gegeven op commentaar van supporters vind ik dit toch wel erover.


[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - t800d200 - 02-15-2015

Het moet nu toch gedaan zijn met Couli altijd uit te jouwen o.k. hij is niet van besten wie dan wel wie maakt de goals .
Als je iets te zeggen hebt over Couli zegt dat tegen je vrienden , en roept niet naar hem ben je supporter of is het maar om de spelers uit te jouwen blijf dan thuis.
Over M.C. moet dat ook gedaan zijn wat hij doet met zijn geld daar heeft niemand zaken mee, hij zegt ook niet wat u met uw geld moet doen.
Respect voor iedereen , dan ga je dat ook respect terug krijgen.
Steun je ploeg ook als het minder is.


[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - pinanti - 02-15-2015

Voor mij de zwakste match van KVO dit seizoen , enorm teleurgesteld.
Die flater van Schmisser was om gek van te worden, dit kan niet.
Ze stonden allemaal stil , behalve Lukaku , lantaarnpalen ! Bijna alle kopbalduels en andere duels verloren.Het gaat van kwaad naar erger.
Ons middenveld werd overspoeld.
Slechte passes niet te tellen.
Er zal veel werk zijn voor volgend seizoen !
De reactie van Couli is totaal ongepast , als prof en op die leeftijd kan dit niet.
Lichtpuntje : het spelinzicht van Musona bij de winning goal.
Blij met de 3 punten , maar een zeer wrang gevoel.


[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - Keun - 02-15-2015

geertje Wrote:Gisteren na de match opgepakt door onze opperflik, en dit omdat ik reageerde op hetgeen Coullibaly deed.
Ik zou ook supportersrellen tussen de KVO supporters veroorzaakt hebben. Op mijn vraag hoe hij de reactie van
de KVO speler vond kreeg ik als antwoord "dat trek ik mij niet aan" het is jou gedrag dat mij niet aanstaat.
Dus deze week dus pv in de bus en misschien stadionverbod. Na 42 jaar eerst ASO en nu KVO bedankt en misschien tot nooit meer.
O ja Coulibally salut en de kost.

Heb echt de indruk gekregen dat er echt sprake is van macht misbruik door enkele stewards , heb het al paar maand in de mot
Nu je erover begint ,ging er anders niets van zeggen ... vorige week thuis blijkbaar hadden ze niet veel werk omdat er geen bezoekers waren , dus beetje mensen ambeteren in ons thuis vak

Tss vak C2 C 3 stonden mensen iets niet inlijn ...bedoel daarmee met één been op de trap met ander in het vak
tot 4x toe ging mr de steward tot boven dat men 30cm meer naar binnen moest staan , komaan zeg mensen van gepensioneerde leefde !! echt stoer hoor ... tuurlijk kregen ze protest over zich

Versta ook wel dat de trappen vrij moeten blijven enz... maar als je wil een super fliek uithangen kan je dat natuurlijk ook altijd , de mensen komen naar voetbal om zich te amuseren , niet om als beesten behandelt te worden


[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - Keun - 02-15-2015

Lucje Wrote:Het is toch typisch dat altijd het zelfde probleem terug komt op alle fora. Sommige mensen kunnen gewoon niet verdragen dat er kritiek komt. Er werden vroeger mensen van het forum gegooid, forum ging dicht enz. enz.

Nu het is nooit altijd peis en vree. Ik ben de heer Marc Coucke enorm dankbaar voor al zijn inspanningen, enthousiasme en andere iniatieven die de club ten goede komen.
Of dat nu feestjes zijn of andere evenementen dit maakt mij niets uit. Zonder hem waren we niks, want dat staat toch als een paal boven water.

Wij supporters zijn altijd verwend geweest met aanvallend of mooi voetbal. Harde werkers, zelfs minder getalenteerde jongens werden hier op handen gedragen. Dit trouwens is een typische eigenschap van de kustbewoner.
Helaas passen sommige mensen of spelers niet in dit plaatje. Het is aan bepaalde personen om te zorgen dat we zulke spelers niet in huis halen want zij zullen nooit een publiekslieveling worden. En wanneer je het verkorven hebt bij de doorsneesupporter dan heb je gewoon afgedaan.
Als er nu al stadionverbod wordt gegeven op commentaar van supporters vind ik dit toch wel erover.

Volledig mee eens !!!!


[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - Keun - 02-15-2015

t800d200 Wrote:Het moet nu toch gedaan zijn met Couli altijd uit te jouwen o.k. hij is niet van besten wie dan wel wie maakt de goals .
Als je iets te zeggen hebt over Couli zegt dat tegen je vrienden , en roept niet naar hem ben je supporter of is het maar om de spelers uit te jouwen blijf dan thuis.
Over M.C. moet dat ook gedaan zijn wat hij doet met zijn geld daar heeft niemand zaken mee, hij zegt ook niet wat u met uw geld moet doen.
Respect voor iedereen , dan ga je dat ook respect terug krijgen.
Steun je ploeg ook als het minder is.

Wij zijn aan het zeetje héél brave supporters !! Zou het wel eens willen zien als speler van club ,Anderlecht,standard,Genk enz... ze eigen publiek uitmaakt =einde verhaal !!

Bij 1-7 tegen Kortrijk bleven we maar zingen zeg mij dan eens waar ze dat doen ??

had hij gewoon het gebaar gedaan van krik krak en nu zwijgen , had hij mss nog recht van spreken maar wat er daarop volgde ...echt erover !! Sorry

Het is aan de trainer nu om couli wat op de achtergrond te houden , zoniet zou ik niet in couli ze schoenen willen staan bij onze volgende match


[JPL] Moeskroen Péruwelz - KVO - kohae - 02-15-2015

carlo Wrote:Het doet pijn om week na week de wedstrijden van KVO als slechte matchen bestempeld te zien maar ja, het was opnieuw een slechte match. Toch zag ik een paar lichtpunten. Velen zullen het er niet mee eens zijn maar Couilli en Berrier spelen nu beter, lees met inzet. Beiden hebben heel de match hun deel gedaan van het druk steken. Coulli is geen prima ballerina met de bal maar zelfs zonder bal is hij waar hij moet zijn. Helpen koppen in verdediging en in aanval, aanspeelpunt voor uittrappende Ovono, en ok, een kind kon die bal er in duwen maar had hij er niet gestaan was het weer noppes.
Trouwens, zijn reactie kan ik begrijpen want, als je als supporter zo ver rijdt om dan je eigen spelers uit te jouwen...

OK, in zijn frustratie ging hij te ver maar jullie ook. Wat jullie deden is er ook over. Dus mogen jullie ook jullie excuses aanbieden en hem volgende week eens een applaus geven als excuses, en wedden dat hij jullie dan ook een applaus geeft ?

Wie eigenlijk het zwaarst tegenvalt is Ruiz. Van scorende spits bij Mouscrou tot .... ja, zeggen jullie het zelf maar.

Mijn klein teentje zegt dat ze nu bevrijd gaan spelen en dat wij eindelijk weer eens het spel van op Standard gaan zien ...
T'is toch verdomme niet dat ze het niet kunnen hé, maar de stress schijnt ze elke verbeelding en speelsheid afgenomen te hebben.
Op naar een mooie eindronde waarin we de nieuwe krachten volop aan het werk zullen zien.

Idem