MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Mocht FC A'pen nog eens boel willen maken bij ons ... - Printable Version
Kustboys Forum
Mocht FC A'pen nog eens boel willen maken bij ons ... - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Mocht FC A'pen nog eens boel willen maken bij ons ... (/showthread.php?tid=244)



Mocht FC A'pen nog eens boel willen maken bij ons ... - carlo - 03-03-2017

Het is eigenlijk grappig, maar wel goed gevonden. Wie een ticket wil voor de thuisvakken (Roeselare - Antwerpen) moet "ti e rut ut thus en at rint rint trin" kunnen uitspreken. Voor elke niet-West-Vlaming Latijns, maar vrij vertaald betekent het: "er is een ruit uit het huis en als het regent, regent het binnen." Reeds verschillende fans kregen een 'njet' te horen toen ze dat niet konden.

Hopelijk is er iemand in het bestuur die dit doorduwt de volgende keer dat ze bij ons komen ...


Mocht FC A'pen nog eens boel willen maken bij ons ... - Bram - 03-03-2017

Inderdaad heel ludiek, maar ook bij ons in de Ticketing werden geen tickets verkocht aan Antwerp-fans. Zij infiltreerden op allerlei andere manieren tussen de KVO-fans. Ik hoop voor Roeselare dat dit niet het geval zal zijn volgende week.
Enfin, zélf uitverkopen aan eigen fans is nog altijd dé manier om fans van de tegenpartij te weren.


Mocht FC A'pen nog eens boel willen maken bij ons ... - thirty_one_fan - 03-03-2017

carlo Wrote:Het is eigenlijk grappig, maar wel goed gevonden. Wie een ticket wil voor de thuisvakken (Roeselare - Antwerpen) moet "ti e rut ut thus en at rint rint trin" kunnen uitspreken. Voor elke niet-West-Vlaming Latijns, maar vrij vertaald betekent het: "er is een ruit uit het huis en als het regent, regent het binnen." Reeds verschillende fans kregen een 'njet' te horen toen ze dat niet konden.

Hopelijk is er iemand in het bestuur die dit doorduwt de volgende keer dat ze bij ons komen ...

gewoon de "krokodil test"
doen bij de AAtwaaarp supporters; een grote smoel en twee linkse poten !!!


Mocht FC A'pen nog eens boel willen maken bij ons ... - tim2pin - 03-03-2017

Bram Wrote:Inderdaad heel ludiek, maar ook bij ons in de Ticketing werden geen tickets verkocht aan Antwerp-fans. Zij infiltreerden op allerlei andere manieren tussen de KVO-fans. Ik hoop voor Roeselare dat dit niet het geval zal zijn volgende week.
Enfin, zélf uitverkopen aan eigen fans is nog altijd dé manier om fans van de tegenpartij te weren.

K' versta je wel Bram maar dan nog sluit je niet uit dat sups van andere clubs tickets in vakken voor de andere partij hebben gekocht, lijkt me praktisch ook onmogelijk ... ik vind dat er gewoon eens een keer een ernstig signaal moet worden gegeven vanuit de bond (straffen of dergelijke opleggen die gevoeld worden). Want bv. na dat debacle in Oostende met die bewuste bekermatch (iets wat trouwens ernstig uit de hand had kunnen lopen moesten wij als KVO supporters even weinig verstand hebben gehad dan de meeste aanwezige Antwerp supporter die avond) is er daar niet veel gevolg aan gegeven, enkel dat Antwerp zogezegd 'de beste supporters' van het land hadden, ze werden er verdomme dus ook nog voor beloond ... de bond lult altijd over fair-play, fairness, support etc. maar als er dan een stevige statement moet worden ingenomen dan hoor je hen niet, idem met die klucht rond de match Charleroi-Standard, neem daar toch eens een duidelijk standpunt in ... nee, enkel die droogstoppel van een woordvoerder met als uitleg 'wei bekeikeuh deuh protcedures' en dan 7 maanden laten aanslepen ... maar oooooohhh weeeeee als een speler zijn T-shirt afdoet, een masker opzet of gaat vieren met zijn supporters na een doelpunt die gaan we geel geven en liefst enkele matchen schorsen ! Merci KBVB ! Smile

Een taaltest lijkt me onmogelijk aangezien wij als piraten een allegaartje aan dialecten kennen Wink maar het is inderdaad ludiek ... trouwens als rasechte West-Vlaming heb ik ook moeite met het zinnetje 'Ti e rut ut thus en at rint rint trin' uit te spreken, nu Ostens is e West Vlams dialect op z'n eigen é. Wink


Mocht FC A'pen nog eens boel willen maken bij ons ... - geertje - 03-03-2017

Oficieel is het: T is e rutte ut de tring en ot trint trin trin


Mocht FC A'pen nog eens boel willen maken bij ons ... - dirk - 03-03-2017

carlo Wrote:Het is eigenlijk grappig, maar wel goed gevonden. Wie een ticket wil voor de thuisvakken (Roeselare - Antwerpen) moet "ti e rut ut thus en at rint rint trin" kunnen uitspreken. Voor elke niet-West-Vlaming Latijns, maar vrij vertaald betekent het: "er is een ruit uit het huis en als het regent, regent het binnen." Reeds verschillende fans kregen een 'njet' te horen toen ze dat niet konden.

Hopelijk is er iemand in het bestuur die dit doorduwt de volgende keer dat ze bij ons komen ...

Laat ze het liedje " Leve de torre van Ostende " zingen , dit wordt nooit gezongen door de sups van KVO maar is wel even typisch als " de vissemarkt "en past heel goed als supporterslied .


Mocht FC A'pen nog eens boel willen maken bij ons ... - kavéé - 03-08-2017

in principe zou antwerp een aanwinst zijn voor eerste klasse, maar ik huiver bij de gedachte dat ze kampioen spelen. Wat er in die bekermatch allemaal gebeurde, zal ik niet snel vergeten. Was van in mijn jeugdjaren geleden dat ik nog eens een benauwelijk gevoel had in of rond een voetbalstadion. En ik ben geen doemdenker, maar ik verwed met veel plezier een serieuze som dat het volgend jaar in verschillende stadions miserie zal zijn, wanneer ze zich massaal in de thuisvakken mengen. Dus nee, laat dat vuil volkje maar sudderen in 1B.